Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.4 K Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

Achja dan kun je alvast wat wennen aan de MTT variance, daar gaat het zo mogelijk nog extremer. Al wennen die downswings nooit echt natuurlijk :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Idd vandaar ook ff terug naar de 45s al zijn die me ook aan het naaien .. vandaag al terg iets van een $50 down :facepalm: :P

Kga nu wat reviews doen, mss maak ik wel video om hier eens te posten .. zodat andere mensen eens kunnen kijken of ze leaks zien :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Ok video,
stem klinkt best kut omdat mijn AVI file anders groot werd heb ik lage kwaliteit genomen + ik fluisterde wegens veel aanwezige mensen (het is dan ook vrij stil) .. tegen een pc praten is tbh sowieso al beetje weird :D

Over video valt weinig te zeggen .. zie zelf in mijn uitleg terug fouten keren toen ik het achteraf bekeek.. was eig niet de meest interessante 45mans maar ik post hem toch maar aangezien ik niet post voor te braggen (echt wel veel foutjes in lijkt me :) )

Dus shoot but don't kill me :coolface:
Ps: goed goed goed (zal er volgende keer op letten .. is men woordje precies wel :facepalm: )

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

1:45 is die 55 gewoon limpen ok? Of echt not-done, indien ja waarom?

2:38 77 UTG? is folden ook ok? vanuit MP jam ik hem ook wel

4:39 q9o is geen fold? bigstack op bb die je covert :coolface:

7:49 A3s op sb is hier een jam tegen de bigstack ok met zijn 45/42 spel?

leuke vid, meer graag :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
zodat andere mensen eens kunnen kijken of ze leaks zien :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
1:45 is die 55 gewoon limpen ok? Of echt not-done, indien ja waarom?

2:38 77 UTG? is folden ook ok? vanuit MP jam ik hem ook wel

4:39 q9o is geen fold? bigstack op bb die je covert :coolface:

7:49 A3s op sb is hier een jam tegen de bigstack ok met zijn 45/42 spel?

leuke vid, meer graag :f_love:

goeie vragen morgen kijk ik het na

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Wat mij betreft mbt opmerkingen van checkraise:

- die 55 jam; limpen lijkt me met slechts 15bb geen optie.
- 77 jam, je hebt slechts 13bb daar dus dan gaan dit soort handen er sws in fi
- Q9 lijkt me goede shove met 12bb op deze blindlevels vanaf de button. Dat de BB een bigstack is maakt weinig verschil, tegen een 12bb shove moet hij altijd zeer veel handen folden.
- A3 vind ik een wat lastigere spot. Juist omdat die gast vrij loose speelt en je daardoor praktisch geen fe hebt, lijkt een hand als A3 me een fold daar. Denk niet dat die hand het erg goed doet tegen de openrange van die kerel.

Leuk om de handen in zo'n video te zetten, dat is wat leuker voor luie mensen zoals ik om terug te kijken en op te reageren ipv de handen als tekst te plakken :)

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

A7o snapcall tegen 7bb push van CO, waarom fold je die?

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

kijk er morgen middag wel even naar :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Erik212
A7o snapcall tegen 7bb push van CO, waarom fold je die?

Na het werk bekijke. Herinner me de hand vaag. Wss is het wel een fold omdat het vaak wrak regs zijn die niet wijd pushen dan wacht ik op deze stakes liever op di spot. Tegen goeie speler komt er waarschijnlijk wel fall. Straks eens opnieuw kijken !

@ arjon : ik hoopte idd al op deze manier meer feedback te krijgen omdat het minder moeite kost :P

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

je wil free HH revieuw van een coach !
kheb je wel door ! :D

ps is grappig hoe hard je verhaal op die van mij trekt.

ook 45man hotswing, 180's gaan grinden, beginnen met hotswing (4ships in één set), lolrunnen en zot komen van de variance en 200BI droppen, back naar de 7$/45 man om confidence were op te bouwen, de 7$ plots niet meer beaten (lolrun bleef duren), downmoven naar de 3$ en zelf daar maar BE runnen, nog verder downmoven en terug op 1.5$ confidence opbouwen en terug upmoven. Kheb een haat liefde relatie met 180's.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door solartje
je wil free HH revieuw van een coach !
kheb je wel door ! :D

ps is grappig hoe hard je verhaal op die van mij trekt.

ook 45man hotswing, 180's gaan grinden, beginnen met hotswing (4ships in één set), lolrunnen en zot komen van de variance en 200BI droppen, back naar de 7$/45 man om confidence were op te bouwen, de 7$ plots niet meer beaten (lolrun bleef duren), downmoven naar de 3$ en zelf daar maar BE runnen, nog verder downmoven en terug op 1.5$ confidence opbouwen en terug upmoven. Kheb een haat liefde relatie met 180's.

Goed om te horen dat ik de enige niet ben :P

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

heb niet elke minuut opgeschreven, (op de fouten die je early zelf aangaf na ) vond'k je FT wat te tight bij first in spots in late position en niet echt balanced: ( zo fold je QTs 3handed BU maar push je K4s met zelfde stack, players, positie , wat obv no sense maakt).

F2T kan je gerust +ev minraisen (heb je horen zeggen; we kunnen tegen niemand happy callen dus fold ik of we hebben hier icm dus fold ik) , zelf al heb je een mr/fold tegen de meeste spelers. op de F2T ga je weinig calls zien en als iemand pushed , zal ie dat altijd met de top van zen range doen (weinig 3$ spelers pushen als bluf op F2T), waardoor hun push range vrij tight is, waardoor jouw FE stijgt en de mr/f heel vaak +ev is ongeacht dat je moet folden tegen zo goed als elke speler na je. 3$ spelers abusen echt te weinig en vaak heb je vanaf BU FI bijna altijd +ev mr/f met ATC.

zolang er nog niemand in de hand is en jij first in kan minraisen moet je icm niet overschatten. icm is voor als je een call maakt, reversed icm is als jij first in openend/pushed. extreem voorbeeld. 72o, 3 spelers na jou, je bent first in, elke speler na jou pushed enkel KK+. je hebt een mr/fold tegen iedereen, maar als elke speler maar 2% pushed heb je 0.98*0.98*0.98 = 94% fold equity en dus een +ev minraise/fold alhoewel je tegen iedereen moet minraise/folden. Dus first in je ICM niet overschatten. enkel je first in range aanpassen als ZIJ geen icm kennen en -ev calls gaan maken, maar pas op jezelf niet dezelfde ICM druk op een fi spot als bij een call spot. (gap concept. looser openen, dan je moet callen)

HU was goed,
3way vondk te tight op de BU (je speelde alsof je midstack was, als shortie/bigie mogen die ranges pak weider en mis je wel pak atc spots)
begin FT was fine
F2T paar mr/f gemist
early : heb je zelf alles gezegd.

vond je review vrij goed, maar verschiet beetje hoevaak je het niet eens was met jezelf. hoe komt dat? oude hh? je game veel veranderd? of teveel tafels tegelijk?
waarom denk je ingame niet op dezelfde manier als tijdens de review?
je zou bij een review eigenlijk maar zelden fouten mogen vinden (tenzij bij handen waar je echt moet gaan rekenen, en waar je inschatting verkeerd is), maar vond vrji veel handen waar je vrij easy zij dat het fout was zonder te moeten dubbel checken. Dat zou niet mogen of toch pak minder vaak, anders speel je niet je Agame

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

vond je review vrij goed, maar verschiet beetje hoevaak je het niet eens was met jezelf. hoe komt dat? oude hh? je game veel veranderd? of teveel tafels tegelijk?
waarom denk je ingame niet op dezelfde manier als tijdens de review?
je zou bij een review eigenlijk maar zelden fouten mogen vinden (tenzij bij handen waar je echt moet gaan rekenen, en waar je inschatting verkeerd is), maar vond vrji veel handen waar je vrij easy zij dat het fout was zonder te moeten dubbel checken. Dat zou niet mogen of toch pak minder vaak, anders speel je niet je Agame

Geen idee waarom ik in game zoveel fouten maakte, was tijdens mijn review zelf verrast en de eerste review waar een technisch probleem mee was kwam ik eig nog veel meer handen tegen.

Heb dan ook het idee op nu een live session op te nemen.. vooral voor mezelf om achter eens terug te kijken of ik misschien geen hidden tilt ofzoiets he :) Ik denk niet dat het voor jullie interessant is om die live session te bekijken maar ik zal hem toch posten ! :)

thanks voor de commentaar btw !
Die mr/fold moet een nieuw werkpunt worden

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

np, yw. 25$ TY BB come again
(wat rungood sturen in de plaats mag ook) :coolface:

voelt idd raar zo de eerste keer tegen niemand spreken. :tongue:
moet er zelf ook nog aan wennen.

Anyway, tldr
:diamond: 1ste grote leak is ingame >< review reden zoeken.
:diamond: 2de grote leak is reversed icm >< ICM.
:diamond: 3de leak is steal % van je hud underschatten. (stealstat in hud zijn over alle blindslevels. 40% stat op BU , is pbb 5% stealstat op 10/20 blindlevel en 70% stealstat op F2T/FT). (was ook mijn leak)
:diamond: 4de leak ATC spots folden / pushen wanneer en waarom? (paar spots bekijken en bekijken waarom de ene 72o marginaal is en de andere vrij hoog +ev, "invloed van je BF op de +ev'ness van een ATC spot")
:diamond: 5de (mogelijk leak) BB calls vs HJ/CO steals. vond je vrij snel "std fold" zeggen in spots die wel closer waren (pbb wel fold, maar niet ez).

zijn zo de belangrijkste dingen (heb vid ook maar vlug vlug met 1 oog bekeken).

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Beginnen met hotwings (4 dips bij één set),

past goed in je verdikkings dieet

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Rogier