Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.3 K Weergaven
Erik212
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Oorspronkelijk gepost door Erik212
A7o snapcall tegen 7bb push van CO, waarom fold je die?

Na het werk bekijke. Herinner me de hand vaag. Wss is het wel een fold omdat het vaak wrak regs zijn die niet wijd pushen dan wacht ik op deze stakes liever op di spot. Tegen goeie speler komt er waarschijnlijk wel fall. Straks eens opnieuw kijken !

@ arjon : ik hoopte idd al op deze manier meer feedback te krijgen omdat het minder moeite kost :P

Lijkt mij toch echt een call. Ben wel benieuwd wat je zegt als je er nog is beter naar gekeken hebt.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

A7o snapcall tegen 7bb push van CO, waarom fold je die?

Na het werk bekijke. Herinner me de hand vaag. Wss is het wel een fold omdat het vaak wrak regs zijn die niet wijd pushen dan wacht ik op deze stakes liever op di spot. Tegen goeie speler komt er waarschijnlijk wel fall. Straks eens opnieuw kijken !

@ arjon : ik hoopte idd al op deze manier meer feedback te krijgen omdat het minder moeite kost :P

Lijkt mij toch echt een call. Ben wel benieuwd wat je zegt als je er nog is beter naar gekeken hebt.

180s snap ik
45s ist al veel marginaler, kerel heb ik al veel pushes zien maken met goeie handen .. nooit met slechte of toch niet dat ik me herinner.. denk dat een fold nooit echt slecht is

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

wat een kutsessie die live sessie ... 2 keer bubble worden :) man man en telkens nog door van die kut calls :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

wat een kutsessie die live sessie ... 2 keer bubble worden :) man man en telkens nog door van die kut calls :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Horen we veel gevloek op de video?

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Kind, kind wat een taal, wat een niveau :D :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Arjon

Horen we veel gevloek op de video?

iig weer veel het woordje goed .. denk dat ik de eerste keer wel 5 minuten ben blijven zagen over die handen ja :P

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

A 2 op board ik heb 46 .. denk dat het boeiend is als een een 3 zou vallen lol .. best dom :D

wauw ik spreek mezelf ook constant tegen :P

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Tijd voor red bull

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

inb4 belgen mopjes :P

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Belgenmopjes zijn kinderachtig

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix
Belgenmopjes zijn kinderachtig

ik wou nog een mopje in mijn video maken over duitser maar ik was aan het spelen en plots wistk niet meer waar ik naar toe wou .. heel lame moment

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
1:45 is die 55 gewoon limpen ok? Of echt not-done, indien ja waarom?

2:38 77 UTG? is folden ook ok? vanuit MP jam ik hem ook wel

4:39 q9o is geen fold? bigstack op bb die je covert :coolface:

7:49 A3s op sb is hier een jam tegen de bigstack ok met zijn 45/42 spel?

leuke vid, meer graag :f_love:

Niet ok tenzij iemand met een monster achter me wakker wordt en meelimpt
maw ver gezocht en gebeurt niet vaak genoeg. Te weinig setvalue en postflop anders bijna altijd fold

77 is jam ze zijn toch veel te tight en tegen verschillende calls haal ik nnog wel 55%

Q9o is echt wel superstandaard .. zeker met die nit langs me Q8o doe ik zeker ook nog wel .. wss Q7o ook nog

A3s fold ik .. gaat daar te breed callen vreesk, is echt wel maniak .. zo iemand moet je aanpakken in cev mode niet met icm (is obv icm vis)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

live session start .. alle al even bezig maar nu start recording na pauze :P

hopelijk, wordt bestand niet te groot zoals meestal :facepalm:

Converten naar kleiner bestand

gaat niet als AVI boven 2 gig gaat compressed die niet en ben je screwed :D

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Kleinevis

live session start .. alle al even bezig maar nu start recording na pauze :P

hopelijk, wordt bestand niet te groot zoals meestal :facepalm:

Converten naar kleiner bestand

gaat niet als AVI boven 2 gig gaat compressed die niet en ben je screwed :D

Dat is wel kak X(

Beantwoorden
Citeren
CarlyTuur
PokerStrategist

Wat ingehaald op je blog en je video bekeken.

A7o -> welke range schat je dat hij daar dan gaat pushen?

QJs eerste hand op de FT, had ik gepushed, op de short stack na gaan de anderen mi nog heel tight callen.

QJs hand in HoldemResources

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur

QJs eerste hand op de FT, had ik gepushed, op de short stack na gaan de anderen mi nog heel tight callen.

de eerste op dit forum die iets over de QJs zegt ! :D Ik was er idd al over aangesproken dat dat een jam was !

A7o: moeilijk te zeggen, heb erstraks wat gespeeld met de ranges en denk dat het vrij nipt gaat zijn .. kerel heb ik nog niet breed zien pushen, ik heb obv maar 40% nodig. Ik denk dat ik die mss nog wel haal met een paar % .. weet eig niet goed wat ik van hem moet verwachten daar :)
Iig op dat moment dacht ik nog aan een relatief tighte range: 44+,A5s+,KTs+,QJs,A7o+,KJo+

Nu denk ik eigenlijk wel stukje wider .. ben niet 100% zeker maar mss toch wel call .. (geen snap imo)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

part 1 morgen part 2
is niet zo heel boeiend voor de meeste hier :) duurt een half uur

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door CarlyTuur

de eerste op dit forum die iets over de QJs zegt ! :D Ik was er idd al over aangesproken dat dat een jam was !

A7o: moeilijk te zeggen, heb erstraks wat gespeeld met de ranges en denk dat het vrij nipt gaat zijn .. kerel heb ik nog niet breed zien pushen, ik heb obv maar 40% nodig. Ik denk dat ik die mss nog wel haal met een paar % .. weet eig niet goed wat ik van hem moet verwachten daar :)
Iig op dat moment dacht ik nog aan een relatief tighte range: 44+,A5s+,KTs+,QJs,A7o+,KJo+

Nu denk ik eigenlijk wel stukje wider .. ben niet 100% zeker maar mss toch wel call .. (geen snap imo)

Amper 7bb deep is de CO en zijn stats zien er redelijk decent uit. Dan zal die toch zeker wel any pair, any broadway en any ace pushen lijkt me.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Zijn stats zien er decent uit maar goede pushes zag ik hem niet maken voorlopig maar het zal wss nipt wel fall zijn

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Eerste vid weinig echte fouten gezien, die je zelf ook al had opgemerkt, buiten die QJs. A7 denk pre-ante wel fold.

Tweede vid cba 30 minuten kijken, als anderen handen met tijdstippen neerzetten kijk ik dan wel. :P

Beantwoorden
Citeren