Ga naar het forum
Wolfske: Poker, IIF...

Meldingen
Alles wissen

Wolfske: Poker, IIFYM and Wendler

3,804 Berichten
110 Gebruikers
0 Reacties
76.3 K Weergaven
Bierpokkel
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Eerste vid weinig echte fouten gezien, die je zelf ook al had opgemerkt, buiten die QJs. A7 denk pre-ante wel fold.

Tweede vid cba 30 minuten kijken, als anderen handen met tijdstippen neerzetten kijk ik dan wel. :P

Dit indd wel! khad eigs precies hetzelfde.

Beantwoorden
Citeren
Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
Tweede vid cba 30 minuten kijken, als anderen handen met tijdstippen neerzetten kijk ik dan wel. :P

+1, you must love lazy ppl like us :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Ik ben al blij dat jullie reageren tbh :D
Die video is trouwens ook iets om vooral te zien of ik tilt of als ik door een beat bv anders ga spelen. Vandaag ga ik normaal nog wel een HH doen, iets meer in de diepte. Wss eerste alle spots overlopen, dan interessante handen taggen en aan het einde van de video die handen meer in diepte bespreken.

Beantwoorden
Citeren

5:35
Wtf fold je daar nu echt AK? Je weet toch helemaal niet dat ie dat niet met AJ en AQ doet? Is echt een snapcall met 12bb (lichtjes in shock :D)

7:15
Ik fold hier gwn QJo preante, maar min/folden zal wel niet zo verkeerd zijn.

13:20
Hier jam je wel AA terwijl je die KK op de tafel er naast ook met 11ish bb minraisde, reden? Tegen fish zou ik idd ook gwn minraisen met monsters.

13:40
Jam ik ook liever zoals je zelf al aangaf die AK.

ga nu ff eten en kijk straks verder van minuut 14

Beantwoorden
Citeren

25:10
KQ daar gwn shoven en niet minraisen imo

28:40
Ben ik benieuwd wat andere er van zeggen, kerel speelt wel 12/10 dus denk dat je hem wel kunt folden.

29:50
Die 99 jam op de flop, je zit wel multiway en hij bet supergroot uit dus ik fold, maar ben benieuwd naar wat iemand anders zegt.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Hicyy
Wtf fold je daar nu echt AK? Je weet toch helemaal niet dat ie dat niet met AJ en AQ doet? Is echt een snapcall met 12bb (lichtjes in shock :D)

Hier jam je wel AA terwijl je die KK op de tafel er naast ook met 11ish bb minraisde, reden? Tegen fish zou ik idd ook gwn minraisen met monsters.

5:35 die kerel is nu nooit eens los, kijk niet te veel naar zijn stats, is alles behalve snapcall .. is heel marginaal dus laat ik schieten

7:15 kan beide, maar in mr/fold zit value omdat het idioten zijn die alleen rejammen met goede handen dus zit nog wel value in

13:20 is een AK ernaast toch? iig met AK wil ik inducen omdat de spelers achter me ietsje dieper zitten induce ik daar nog nipt .. andere tafel veel shortere stacks, denk dat een mr daar niet nodig is .. probably beide wel jam eigenlijk
Ik wissel ook wel eens af ertussen.

25:10 is iets waar veel mensen je gelijk in geven maar ik niet :D die vis in bb mag me wel callen, als ik hit betaalt hij me easy af. En als ik suckout ook :D zit daar meer value in een mr .. en als ze preflop jammen weet ik ook dat ze een nuts hand hebben.. veel mensen niet mee akkoord maar ik heb het van een sicko dus ik ga niet snel omgepraat worden :D

28:40 VPIP PFR zegt veel minder over ranges als mensen beseffen. Tegen kamillos was dit trouwens idd fold .. is weakregular (vandaag beter leren kennen)

29:50 probably redelijk tilty wat ik daar deed .. aan de andere kant, hie rkijk ik wel naar stats, kerel is een fish, betsizing boeit me niet .. in mijn ogen heb ik daar zelfs nog FE :D move gaat nooit heel slecht zijn
YOLOOOOOOOO :D

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

net een geweldige review gedaan tot programma crashte en ik alles kwijt was .. internet valt ook constant uit :f_love:
Vandaag heb ik decent gespeeld tot ik een tilt move maak aan de FT

PokerStars - $3.19+$0.31|400/800 Ante 50 NL - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4

BTN: 9,012 (VPIP: 24.44, PFR: 13.64, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 47)
SB: 17,096 (VPIP: 38.57, PFR: 16.42, 3Bet Preflop: 3.33, Hands: 71)
BB: 3,733 (VPIP: 10.53, PFR: 5.56, 3Bet Preflop: 4.35, Hands: 59)
Hero (UTG): 9,582
MP: 25,192 (VPIP: 53.33, PFR: 33.33, 3Bet Preflop: 12.50, Hands: 15)
CO: 2,885 (VPIP: 27.78, PFR: 21.95, 3Bet Preflop: 6.67, Hands: 92)

6 players post ante of 50, SB posts SB 400, BB posts BB 800

Pre Flop: (pot: 1,500) Hero has A♠ 8♥

Hero raises to 1,600, MP calls 1,600, fold, fold, fold, fold

Flop: (4,700, 2 players) Q♣ 8♦ J♣
Hero checks, MP bets 2,400, Hero raises to 7,932 and is all-in, MP calls 5,532

Turn: (20,564, 2 players) K♣

River: (20,564, 2 players) 2♦

Hero shows A♠ 8♥ (One Pair, Eights) (Pre 54%, Flop 4%, Turn 7%)
MP shows T♠ 9♠ (Straight, King High) (Pre 46%, Flop 96%, Turn 93%)
MP wins 20,564

Die kerel was constant aan het callen op bigstacks en dan meesstal op een cbet 3bette hij .. dat deed hij in de laatste 5 handen zeker 3 keer .. dus ik dacht eens de rollen om te draaien en die eikel een lesje te leren
YODOOOOO
you only die once :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Nog wat tilt handen

PokerStars - $3.19+$0.31|500/1000 Ante 60 NL - Holdem - 7 players

BTN: 5,692 (VPIP: 11.32, PFR: 11.11, 3Bet Preflop: 16.67, Hands: 53)
SB: 8,056 (VPIP: 17.24, PFR: 21.74, 3Bet Preflop: 12.50, Hands: 30)
BB: 4,454 (VPIP: 13.63, PFR: 12.08, 3Bet Preflop: 4.28, Hands: 1,111)
Hero (UTG): 7,723
UTG+1: 24,465 (VPIP: 55.56, PFR: 52.94, 3Bet Preflop: 50.00, Hands: 18)
MP: 8,888 (VPIP: 10.32, PFR: 9.37, 3Bet Preflop: 3.70, Hands: 687)
CO: 8,222 (VPIP: 14.29, PFR: 12.50, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)

7 players post ante of 60, SB posts SB 500, BB posts BB 1,000

Pre Flop: (pot: 1,920) Hero has J♥ K♠

Hero raises to 7,663 and is all-in, UTG+1 raises to 24,405 and is all-in, fold, fold, fold, fold, fold

Flop: (17,246, 2 players) T♥ A♥ 6♥

Turn: (17,246, 2 players) 6♦

River: (17,246, 2 players) 3♦

Hero shows J♥ K♠ (One Pair, Sixes) (Pre 63%, Flop 56%, Turn 36%)
UTG+1 shows Q♦ T♠ (Two Pair, Tens and Sixes) (Pre 37%, Flop 44%, Turn 64%)
UTG+1 wins 17,246

Epic deck reads wel van die kerel hoor amai ..

PokerStars - $3.19+$0.31|300/600 Ante 50 NL - Holdem - 8 players

BTN: 7,745 (VPIP: 22.73, PFR: 20.00, 3Bet Preflop: 25.00, Hands: 22)
SB: 16,715 (VPIP: 36.36, PFR: 27.27, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 12)
BB: 10,675 (VPIP: 18.92, PFR: 16.67, 3Bet Preflop: 2.56, Hands: 112)
UTG: 12,400 (VPIP: 27.08, PFR: 10.64, 3Bet Preflop: 4.35, Hands: 48)
UTG+1: 10,600 (VPIP: 20.89, PFR: 18.58, 3Bet Preflop: 6.49, Hands: 458)
MP: 2,650 (VPIP: 25.00, PFR: 21.21, 3Bet Preflop: 14.29, Hands: 36)
MP+1: 3,750 (VPIP: 12.65, PFR: 11.70, 3Bet Preflop: 6.08, Hands: 586)
Hero (CO): 2,965

8 players post ante of 50, SB posts SB 300, BB posts BB 600

Pre Flop: (pot: 1,300) Hero has Q♠ K♦

fold, fold, fold, fold, Hero raises to 2,915 and is all-in, fold, SB calls 2,615, fold

Flop: (6,830, 2 players) A♦ 4♥ 2♥

Turn: (6,830, 2 players) 3♥

River: (6,830, 2 players) 7♦

SB shows A♠ 7♣ (Two Pair, Aces and Sevens) (Pre 58%, Flop 96%, Turn 95%)
Hero shows Q♠ K♦ (High Card, Ace) (Pre 42%, Flop 4%, Turn 5%)
SB wins 6,830

Deze liet me ook wel tilten (bubbel)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

5:35 die kerel is nu nooit eens los, kijk niet te veel naar zijn stats, is alles behalve snapcall .. is heel marginaal dus laat ik schieten

7:15 kan beide, maar in mr/fold zit value omdat het idioten zijn die alleen rejammen met goede handen dus zit nog wel value in

13:20 is een AK ernaast toch? iig met AK wil ik inducen omdat de spelers achter me ietsje dieper zitten induce ik daar nog nipt .. andere tafel veel shortere stacks, denk dat een mr daar niet nodig is .. probably beide wel jam eigenlijk
Ik wissel ook wel eens af ertussen.

25:10 is iets waar veel mensen je gelijk in geven maar ik niet :D die vis in bb mag me wel callen, als ik hit betaalt hij me easy af. En als ik suckout ook :D zit daar meer value in een mr .. en als ze preflop jammen weet ik ook dat ze een nuts hand hebben.. veel mensen niet mee akkoord maar ik heb het van een sicko dus ik ga niet snel omgepraat worden :D

28:40 VPIP PFR zegt veel minder over ranges als mensen beseffen. Tegen kamillos was dit trouwens idd fold .. is weakregular (vandaag beter leren kennen)

29:50 probably redelijk tilty wat ik daar deed .. aan de andere kant, hie rkijk ik wel naar stats, kerel is een fish, betsizing boeit me niet .. in mijn ogen heb ik daar zelfs nog FE :D move gaat nooit heel slecht zijn
YOLOOOOOOOO :D

5:35 Over die AK, nogeens gekeken en ie speelt 12/10 ofzo over 1K+ handen. Maar dan nog, je hebt zelf 12bb en waarom zou ie zijn monsters pushen met 14bb? Zeker op deze limieten weten (goede) regs ook dat minraisen met monsters beter is :P Niet echt yolo he AK folden
:coolface:
13:10 Heb ik het over die KK beetje ervoor hoor, maar nvm dat boeit niet zoveel.

25:10 ga je niet akkoord? Je hebt 10bb komen nog 3 mensen achter je die kunnen shoven.. Waarop je gaat folden en nog 8bb left hebt. En die spot op de flop vond je waarschijnlijk ook superleuk om te callen? Over welke sicko spreken we? Want obv kan hij/jij gelijk hebben hoor, maar dit lijkt me echt de beste play niet hoor en gewoon al niet omdat je zelf maar 10bb hebt.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

Als hij een goede reg was had hij een rood cirkeltje en als hok 14 bv shovet heeft hij een paar keer sterke azen maar meestal pocket pairs. Fold is niet slecht.

Over die mr valt te discussiëren maar ik heb daar nog genoeg fi spots die komen ... Zakken naar 10bb is zeker geen ramp. Flop is natuurlijk geen happy call maar het toont wel dat als ik hit dat ik afbetaald krijg waarschijnlijk. Ze zijn vaak zo tight zeker de vis dat er soms in een 3bet en all in call imo weinig verschil tot bijna geen verschil in ranges zit (zeker pre ante). Vind die mr nog steeds niet slecht.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Denk dat je wat te snel -ev spots pakt utg, wanneer het eigenlijk nog niet hoeft en dat je de -ev'ness van somige handen onderschat, want I dont like the A8 minraise and the KTo push.

A8o te short om daar nog te gaan minraisen en ofsute is het een easy fold omdat er een shortie in de BB zit.

KTo te loose door reversed icm

vid niet gekeken, maar als er twijfel is over hand, wilk wel even kijken.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

geen idee , misschien straks nogns kijken maar duurt anders wel lang zo zonder tijdstippen om specifieke handjes terug te kijken :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door solartje
Denk dat je wat te snel -ev spots pakt utg, wanneer het eigenlijk nog niet hoeft en dat je de -ev'ness van somige handen onderschat, want I dont like the A8 minraise and the KTo push.

A8o te short om daar nog te gaan minraisen en ofsute is het een easy fold omdat er een shortie in de BB zit.

5.35...

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

5.35...

ben je nu nog over die AKo bezig ?
Ofwel is het nipt ofwel is het fold ..
No offence maar ik vraag constructieve feedback en jij komt hier zeggen over hoe ik een hand moet spelen tegen iemand waar ik reads op heb over meer als 1000 handen.

Poker draait niet om standaard regeltjes .. hoe meer ik naar die hand kijk hoe zekerder ik ben dat die kerel dat vooral doet met pockets. Zijn push fold game is slecht en pockets weet hij niet hoe die dat moet spelen en die shovet hij dan.

Beantwoorden
Citeren

5.35...

No offence maar ik vraag constructieve feedback en jij komt hier zeggen over hoe ik een hand moet spelen tegen iemand waar ik reads op heb over meer als 1000 handen.

Poker draait niet om standaard regeltjes .. hoe meer ik naar die hand kijk hoe zekerder ik ben dat die kerel dat vooral doet met pockets. Zijn push fold game is slecht en pockets weet hij niet hoe die dat moet spelen en die shovet hij dan.

Jep mss moet je dan maar in een tentje gaan zitten als madam soleil als jij weet dat ie dat enkel met pockets doet. Maar is laatste wat ik heb gezegd als je nu komt beweren dat mijn feedback niet constructief genoeg is. Mijn part had je 10K handen op die kerel, je doet maar.

Beantwoorden
Citeren

46% ofzo nodig? Heb je tegen deze range zelfs een call..

Equity   Winst   Split
UTG    51.96%  44.09%   7.87% { AKo }
UTG+1  48.04%  40.17%   7.87% { QQ-77, AJs+, AQo+ }

Beantwoorden
Citeren
Wolfske Topicstarter
Wolfske
Poker Player

5.35...

Jep mss moet je dan maar in een tentje gaan zitten als madam soleil als jij weet dat ie dat enkel met pockets doet. Maar is laatste wat ik heb gezegd als je nu komt beweren dat mijn feedback niet constructief genoeg is. Mijn part had je 10K handen op die kerel, je doet maar.

Jij hebt de reads zonder hem te zien spelen niet ik.
Het gaat me nog niet alleen om die hand alleen zelfs.
Je vraagt om mijn mening iig ik geef mijn mening, ik zeg nog dat het mss tegen hem nog net kan maar dat het dan marginaal gaat worden.

Ik ga me alvast niet onder druk laten zeggen omdat iedereen AK een snapcall vindt ofzo, zijn spelers die pakken beter zijn die zeggen dat het een snapcall is .. zelfs met AQo .. en ik zeg dat het marginaal is. 14 BB heeft hij zelfs bijna altijd pockets pairs ofwel moet ik enorm veel pech gehad hebben ofwel verkeerd onthouden.

Iig ik wil er geen ruzie om maken. Ik begrijp je reactie en ik wilde niet zo boos overkomen. Hier hoeft geen ruzie te komen omv een pokerhand en ik had gerust iets kalmer mogen reageren op mijn laatste post op jou, sorry

Beantwoorden
Citeren
Erik212
PokerStrategist

Denk dat het goed voor je is als solartje hier even naar kijkt Wolf, omdat je misschien zijn mening wel vertrouwd en zo een leak uit je spel kan halen. Vind het nogal wat dat jij over 1K handen en read hebt weten te ontwikkelen die je in staat stelt om AK te folden tegen een 14bb shove van late positie. Dit is echt een geweldige spot. En ik denk niet dat jij precies zijn range nu al perfect weet van wat hij vanaf late positie doet op dit blindlevel en in deze situatie tegen deze mensen achter hem of heb je pagina's lang aan notes over hem? Hij gaat hier (vrijwel) nooit AA/KK pushen en tegen al de rest heb je of een flip of je domineert hem. Vroege fase dus je speelt gewoon chip ev en dan kan je wellicht een klein beetje edge meerekenen, maar je edge is ook weer niet zo enorm dat je rustig monsters kan folden tegen een late positie shove voor 14bb.

Beantwoorden
Citeren

Vraag je ook niet om alles van een random aan te nemen ofc :P. Maar je kon zelf ook even afkomen met equity oid om je standpunt te verdedigen. Nuja np ik reply gwn graag juicy terug :tongue:

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Als wolf zijn read klopt moet je wolf gelijk geven ofcourse :P, maar lijkt me wel sicke read.

Beantwoorden
Citeren