Ga naar het forum
Xenophon NL4

Meldingen
Alles wissen

Xenophon NL4

249 Berichten
32 Gebruikers
0 Reacties
5,660 Weergaven

Hallo, ik heb sinds kort mijn 50 dollar gekregen.
Ik had al een relatief grote som geld door mijn pokerportefeuille gesmeten.
Nu met mijn 50 dollar wou ik goed omspringen en ik dacht dat de nieuwe site 'full tilt poker' wel goed was.
Ik ben begonnen op NL5 en dat ging goed, tot 80 dollar.
Dan overgegaan op NL10, tot 150...
Dan ff geprobeerd op NL25 en voor ik het wist zat ik in 4-5 dagen aan de 400 dollar.
Dan in 2 dagen terug naar 100 dollar door geniale badbeats die me major deden tilten.
Nu rustig bezig op NL5 en soms NL10, met slow progress

Hope to learn from the pro's en C U at the tables!
MVg

Beantwoorden
Citeren
248 reacties

Welkom en alvast veel succes met je online carrière!

Ik stel wel voor dat je maar es wat artikele gaat lezen ivm Big Stack Strategie en bijhorend Bankrollmanagement, want met 80$ bankroll op NL10 gaan spelen is vragen om busto te gaan ;)

probeer gewoon een BRM aan te houden waarbij je 20Buy-ins nodig hebt om aan een limiet te beginnen.

BR 100$ -> NL5
BR 200$-> NL10
BR 500$-> NL25

Zo speel je safer en ga je waarschijnlijk langer in staat zijn je bankroll bij te houden ;)

Good luck!

Nox

Beantwoorden
Citeren
pokercards
PokerStrategist

Succes!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
Welkom en alvast veel succes met je online carrière!

Ik stel wel voor dat je maar es wat artikele gaat lezen ivm Big Stack Strategie en bijhorend Bankrollmanagement, want met 80$ bankroll op NL10 gaan spelen is vragen om busto te gaan ;)

probeer gewoon een BRM aan te houden waarbij je 20Buy-ins nodig hebt om aan een limiet te beginnen.

BR 100$ -> NL5
BR 200$-> NL10
BR 500$-> NL25

Zo speel je safer en ga je waarschijnlijk langer in staat zijn je bankroll bij te houden ;)

Good luck!

Nox

Oké, speel dan nu NL5!
En dank u voor de verwelkoming :D

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

nox heeft zkr gelijk! uit ervaringen blijkt het br management toch wel belangrijk te zijn.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Welkom en succes Andreas.. ik heb geen verstand van cash, maar kan je wel adviseren het advies van de ervaren rotten hier aan te nemen, en je braaf aan het BRM te houden, dit is echt de key tot winst !!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik speel nog even NL2 om 100$ te halen want momenteel heb ik enkel 89.5$

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oké update: ben down to 65$ en heb me voorgenomen om te stoppen met spelen en eerst nog rustig alle strategieartiekelen door te nemen en dan van daaruit verder te gaan voor ik er heel men BR door rats!

Cya

Beantwoorden
Citeren

hee, post anders je handen van je laatste sessie? dan kunnen andere er naar kijken en zo kan je makkelijk zien welke leaks je nog heb :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
hee, post anders je handen van je laatste sessie? dan kunnen andere er naar kijken en zo kan je makkelijk zien welke leaks je nog heb :)

Zou ik doodgraag doen en probeer ik ook ;)
Heb enkel probleem, kan ze niet converten...
Krijg telkens een foutmelding, ik werk met PSelephant maar kan ze niet omzetten naar een goed leesbare vorm voor het forum... zie AQs NL10

Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen, zou dat zeeeeeerrrrr hard geapprecieerd worden :D

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

elephant heeft zelf al ergens de optie om de hand geschikt te maken om te posten op het forum. Ik gebruik geen olifant meer, maar vroeger deed ik dat wel op die manier. Wat voor foutmelding krijg je dan bij elephant, of bij weaktight?

succes iig! trouwens; de 20 Buy-In regel is zelfs al wat aan de loose kant, ikzelf houd bijvoorbeeld 25 BI aan ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
elephant heeft zelf al ergens de optie om de hand geschikt te maken om te posten op het forum. Ik gebruik geen olifant meer, maar vroeger deed ik dat wel op die manier. Wat voor foutmelding krijg je dan bij elephant, of bij weaktight?

succes iig! trouwens; de 20 Buy-In regel is zelfs al wat aan de loose kant, ikzelf houd bijvoorbeeld 25 BI aan ;)

Oké dan begin ik nu dus op NL2 bummeren :P
En ik krijg een foutmelding bij het proberen te converten op pokerstrategy en ook op weaktight. zal proberen te fixen sex

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Xenophon

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

Oké dan begin ik nu dus op NL2 bummeren :P
En ik krijg een foutmelding bij het proberen te converten op pokerstrategy en ook op weaktight. zal proberen te fixen sex

sec*

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oké handen zoals

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;SB$19,43:138/17/9/2,2/27/11/83/100;Hero$30,11:///////;BU$10,75:168/65/31/1,8/33/49/8/18;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (6 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP3 with K♠, A♣
MP2 folds, Hero raises to $0,40, CO folds, BU calls $0,40, SB calls $0,35, BB folds.

Flop: ($1,30) 5♦, 4♠, A♥ (3 players)
SB checks, Hero bets $0,90, BU folds, SB raises to $3,00, Hero calls $2,10.

Turn: ($7,30) Q♠ (2 players)
SB bets $7,30, Hero raises to $26,71 (All-In), SB calls $8,73 (All-In), Hero gets uncalled bet back.

River: ($39,36) 6♦ (1 players)

Final Pot: $39,36

Results follow (highlight to see):
Hero shows a pair of aces (Ks Ac)
SB shows three of a kind, fives (5h 5s)

SB wins with three of a kind, fives (5h 5s)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Known players:
[tg]Position_Stack:hands/vp$ip/RaisePreflop/AF/WTS/ORL/BBvsSteal/W$SD;Hero$19,28:///////;MP3$23,58:214/18/15/2,8/38/28/67/50;[/tg]
0,05/0,1 No-Limit Hold'em (5 handed)
Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.69 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with A♠, Q♠
MP3 raises to $0,35, 2 folds, Hero calls $0,30, BB folds.

Flop: ($0,80) 7♥, A♦, 9♣ (2 players)
Hero checks, MP3 bets $0,50, Hero calls $0,50.

Turn: ($1,80) 5♣ (2 players)
Hero bets $1,00, MP3 raises to $2,35, Hero calls $1,35.

River: ($6,50) T♥ (2 players)
Hero checks, MP3 bets $3,00, Hero calls $3,00.

Final Pot: $12,50

Results follow (highlight to see):
Hero shows a pair of aces (As Qs)
MP3 shows three of a kind, fives (5s 5d)

MP3 wins with three of a kind, fives (5s 5d)

Beantwoorden
Citeren
Jayrikh
Oldschool Grinder

Ik vind wel dat je je handen behoorlijk vaag speelt, maar miss ligt dan aan mij.

Hand 1:
Flop call kan nog wel, maar turn moet je toch echt opgeven. Je hebt alleen maar TPTK en voor 200bb zou ik daar nooit allin gaan. De sb toont ook erg veel sterkte, dus gewoon folden op de turn.

Hand 2:
Ik 3bet dit preflop, as played call down. Ik snap niet waarom je donktbet op de turn, vanwege de fd? Alleen een backdoor fd komt aan.. Ik call gewoon down, maar miss is het zo ook wel goed.

Succes en post anders af en toe wat handen in het beoordelingsforum :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Ik vind wel dat je je handen behoorlijk vaag speelt, maar miss ligt dan aan mij.

Hand 1:
Flop call kan nog wel, maar turn moet je toch echt opgeven. Je hebt alleen maar TPTK en voor 200bb zou ik daar nooit allin gaan. De sb toont ook erg veel sterkte, dus gewoon folden op de turn.

Hand 2:
Ik 3bet dit preflop, as played call down. Ik snap niet waarom je donktbet op de turn, vanwege de fd? Alleen een backdoor fd komt aan.. Ik call gewoon down, maar miss is het zo ook wel goed.

Succes en post anders af en toe wat handen in het beoordelingsforum :)

Hard gewoon moeite om die eerste hand op 44 55 te zetten, dacht wel nog wat value te halen uit AQ AJ KK ofzo...
En die 2e hand had ik idd beter preflop geraised, en donkbet was wat stom, gewoon downcallen is denk ik idd beter.

Ja ben begonnen met lezen, posten op beoordelingsforum etc... bedankt voor je reactie

Beantwoorden
Citeren

eerste hand: normaal gesproken is een check/raise toch meestal een set of soms two pair en ben je meestal beat. ik zou folden op de flop maar je zou kunnen callen maar dan wel echt bij de turn folden.

tweede hand eigenlijk een beetje het zelfde verhaal. denk dat je altijd beat bent want met welke hand die jij beat zal hij dit doen? ook AK heeft je nog beat. ook al zit je vaak bij een check raise toch wel tegen beter dan TPTK.

Zal toch beetje er van uitgaan dat als je gecheck/raised word dat ze echt een goede hand hebben(two pair, set)

hoop dat je er iets aan hebt,

Luna

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Lunatic1900
eerste hand: normaal gesproken is een check/raise toch meestal een set of soms two pair en ben je meestal beat. ik zou folden op de flop maar je zou kunnen callen maar dan wel echt bij de turn folden.

tweede hand eigenlijk een beetje het zelfde verhaal. denk dat je altijd beat bent want met welke hand die jij beat zal hij dit doen? ook AK heeft je nog beat. ook al zit je vaak bij een check raise toch wel tegen beter dan TPTK.

Zal toch beetje er van uitgaan dat als je gecheck/raised word dat ze echt een goede hand hebben(two pair, set)

hoop dat je er iets aan hebt,

Luna

Ja idd, heb nog steeds wat moeite met het inschatten van de waarde van TPTK etc, of gwn goede handen in mijn ogen maar zwakke handen tgo de acties van de tegenstander.
Hier werk ik dan ook aan :)
En ja ik heb er iets aan gehad ;)

dank u

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik heb windows 7 geinstalleerd op mijn pc dus nu moet ik weer al men programma's etc downloaden.
Heb nu dus beslist om met pokertracker 3 te werken ipv elephant, hoe kan ik na die 60 day trial gratis PT3 gebruiken?

Beantwoorden
Citeren