het antwoord op die vraag is niet zo heel legaal dus het zou me niet verbazen als die post van je aangepast gaat worden door een mod
Nox
het antwoord op die vraag is niet zo heel legaal dus het zou me niet verbazen als die post van je aangepast gaat worden door een mod
Nox
Oorspronkelijk gepost door NoxInvictus
het antwoord op die vraag is niet zo heel legaal dus het zou me niet verbazen als die post van je aangepast gaat worden door een mod![]()
Nox
Oké dan
Maar kan iemand mij helpen met men HUD, aangezien ik dit gegoogled heb etc maar niet echt erin slaag de stats die ik wil op men scherm te krijgen...
welke gebruik je? PT3 of HEM?
ik heb namelijk enkel ervaring met HEM dus die krijg ik wel aan de praat voor je mr PT3 ken ik niets van...
Nox
welke gebruik je? PT3 of HEM?ik heb namelijk enkel ervaring met HEM dus die krijg ik wel aan de praat voor je mr PT3 ken ik niets van...
![]()
Nox
PT3 (.7 de laatste beta) net geinstalleerd en 60 dagen free trial.
Heb al gevonden iets van 'configure HUD' en dan een nieuwe profile gemaakt, zoiets en dan kan ik niet verder
Any help would be B E A Utilfeuuuuuulllll
Heb wat geschommeld tussen 180 en 100 dollar
Weet niet precies wat ik verkeerd doe. Ik schat de mensen redelijk goed in en speel +EV maar verlies dan weer met een bad beat imo. Ik weet dat ik op lange termijn dus winstgevend zou moeten spelen maar dit lijkt niet zo.
Any tips? Ik speel al niet als mijn concentratie niet echt goed is want dan verlies ik tonnen geld
Oké eindelijk een soort van klik gemaakt, begin veel logischer te denken ivm met +EV lines etc, minder enkel de board spelen maar vooral ook tegenstanders hun leaks uitbuiten etc. ben in 2 dagen, over een 2-3 uur daily 100$ gestegen.
Nu net over de 200$, nog ff wachten en dan NL10.
Weet niet wat het is, heb enkele videos bekeken, en begin meer te spelen ivm n goed spel enzo ipv gwn te checken hoeveel mijn geld op en neer ging, deed ik vroeger. Hierdoor kan ik goeie calls maken als ik de odds heb en hoef ik niet te tilten als ik een minibadbeat krijg.
Anyway, examens zijn dus goed voor je pokerspel!
Ik leer nu ff de Soliloquy van Hamlet voor mijn examen Engels dus poker zal wat moeten wachten.
Cya laddies
Begin major te twijfelen aan men game, heb zo het gevoel dat ik nog geen solid spel gevonden eb maar gwn wat winst maak door gelukhandjes. Tips? Ik denk dat het mss best is dat ik even niet speel en gwn massaal veel ga studeren ivm men game?
Ik speel mss beter dan ik denk maar vanaf dat ik begin te twijfelen ga ik heel erg fout spelen, kennen jullie dit?
Ik zou graag iemand spreken die NL 10-25 SH BSS beat die mij wat kan coachen tijdens één van mijn sessies, zodat ik live aanpassingen kan gaan doen aan mijn spel ipv te proberen bepaalde theorie van de artiekelen die ik zeker nog eens ga lezen toe te passen op handen waarvan ik niet echt weet of ik ze nu wel juist toepas...
Even n nachtelijk bedenkingetje
Groetn
Hey Xenophon,
Allereerst nog welkom in je eigen blog
Het gevoel waar je over spreekt klinkt inderdaad bekend. Zelfs als je de goede beslissingen neemt blijft poker natuurlijk ook een geluksfactor hebben. Als het dan een tijdje tegenzit wil je nog wel eens aan je eigen spel gaan twijfelen.
Om nu alleen te gaan studeren op het verbeteren van je game is misschien ook niet nodig, maar ik zou zeker het spelen en studeren wel proberen zoveel mogelijk te verbeteren.
Had je onze artikelen al gevonden? En wat betreft video's kan ik de 8-delige Crushing NL 50 serie van harte aanbevelen.
Samen met iemand spelen die je coacht, of 1 van onze algemene coachings bijwonen lijkt me zeker ook een goed idee
Veel succes ermee en als je nog meer vragen hebt hoor ik dat graag
Oorspronkelijk gepost door Xenophon
Begin major te twijfelen aan men game, heb zo het gevoel dat ik nog geen solid spel gevonden eb maar gwn wat winst maak door gelukhandjes. Tips? Ik denk dat het mss best is dat ik even niet speel en gwn massaal veel ga studeren ivm men game?
Ik speel mss beter dan ik denk maar vanaf dat ik begin te twijfelen ga ik heel erg fout spelen, kennen jullie dit?
Ik zou graag iemand spreken die NL 10-25 SH BSS beat die mij wat kan coachen tijdens één van mijn sessies, zodat ik live aanpassingen kan gaan doen aan mijn spel ipv te proberen bepaalde theorie van de artiekelen die ik zeker nog eens ga lezen toe te passen op handen waarvan ik niet echt weet of ik ze nu wel juist toepas...Even n nachtelijk bedenkingetje
Groetn
Ik wil altijd wel es een keertje meekijken terwijl je speelt om te zien of ik mss leaks zie
Kan je bijvoorbeeld ook al eens een keertje je eigen stats posten, daar is vaak ook al wel wat aan te zien
Nox
Oorspronkelijk gepost door almighty1984
Om nu alleen te gaan studeren op het verbeteren van je game is misschien ook niet nodig
jawel
spelen, als je twijfelt aan je spel, is tijdverlies..
eens als je de theorie goed kent zal je veel sneller de lage limieten (tot NL100) gaan beaten,
dan wanneer je al spelend probeert te leren van je fouten.
Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
Om nu alleen te gaan studeren op het verbeteren van je game is misschien ook niet nodigjawel
spelen, als je twijfelt aan je spel, is tijdverlies..
eens als je de theorie goed kent zal je veel sneller de lage limieten (tot NL100) gaan beaten,
dan wanneer je al spelend probeert te leren van je fouten.
Oke, hier zullen de meningen over verdeeld zijn ja. Ik denk persoonlijk dat je best door kunt blijven spelen (uiteraard wel gecomineerd met studie en coachings), zeker ook omdat elk uur speelervaring ook een vorm van studie is. Het ligt er wel een beetje aan met welke mindset je aan het spelen bent natuurlijk. Als je erg twijfelt over je spel is het mogelijk verstandiger een break in te lassen.
Nogmaals, dit zal wel per persoon verschillen. De één kan pas met een gerust gevoel spelen als hij/zij meermaals de theorie bestudeerd heeft, de ander zal nooit 1 artikel doorlezen en puur op speelervaring door de verschillende limieten omhoogkruipen.
Hey Xenophon,Allereerst nog welkom in je eigen blog
![]()
Het gevoel waar je over spreekt klinkt inderdaad bekend. Zelfs als je de goede beslissingen neemt blijft poker natuurlijk ook een geluksfactor hebben. Als het dan een tijdje tegenzit wil je nog wel eens aan je eigen spel gaan twijfelen.
Om nu alleen te gaan studeren op het verbeteren van je game is misschien ook niet nodig, maar ik zou zeker het spelen en studeren wel proberen zoveel mogelijk te verbeteren.
![]()
Had je onze artikelen al gevonden? En wat betreft video's kan ik de 8-delige Crushing NL 50 serie van harte aanbevelen.
Samen met iemand spelen die je coacht, of 1 van onze algemene coachings bijwonen lijkt me zeker ook een goed idee
![]()
Veel succes ermee en als je nog meer vragen hebt hoor ik dat graag
![]()
Artiekelen idd al gevonden, heb gisteren nog de hele silver serie tot de river bekeken, ga nu ff spelen. Dan de rest van de artikelen ook al den kik dat ik ze al redelijk ken, enkel niet goed kan toepassen in mijn game. Ik zou eigenlijk echt iemand zoeken om mee te kijken eens, want dat zou mij in veel voorkomende situaties vaak helpen denk ik.
Ook zal ik die serie crushing NL50 zeker bekijken! merci
Oorspronkelijk gepost door Xenophon
Ik zou graag iemand spreken die NL 10-25 SH BSS beat die mij wat kan coachen tijdens één van mijn sessies, zodat ik live aanpassingen kan gaan doen aan mijn spel ipv te proberen bepaalde theorie van de artiekelen die ik zeker nog eens ga lezen toe te passen op handen waarvan ik niet echt weet of ik ze nu wel juist toepas...Even n nachtelijk bedenkingetje
GroetnIk wil altijd wel es een keertje meekijken terwijl je speelt om te zien of ik mss leaks zie
![]()
Kan je bijvoorbeeld ook al eens een keertje je eigen stats posten, daar is vaak ook al wel wat aan te zien
![]()
Nox
Dat zou super zijn, ja probleem is dat mijn stats over een niet zo grote sample zijn en ook teruggaan in mijn fit or fold tijd, hoe toon ik ze dan van deze maand bv? (gebruik PT3)
Mss zijn het handen als deze die er gewoon voor zorgen dat ik meer moet beseffen dat winst/verlies niet enkel van je game afhangt. Want volgens mij is deze hand niet slecht gespeelt?
Full Tilt - $0.10 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3
CO: $12.71
BTN: $12.53
Hero (SB): $10.00
BB: $12.14
UTG: $38.61
MP: $10.00
Hero posts SB $0.05, BB posts BB $0.10
Pre Flop: (pot: $0.15) Hero has A♣ Q♦
fold, fold, fold, BTN calls $0.10, Hero raises to $0.60, fold, BTN calls $0.50
Flop: ($1.30, 2 players) 6♣ 4♣ Q♥
Hero bets $0.90, BTN raises to $1.80, Hero calls $0.90
Turn: ($4.90, 2 players) 8♦
Hero bets $3.00, BTN raises to $10.13 and is all-in, Hero calls $4.60 and is all-in
River: ($20.10, 2 players) 5♥
BTN shows 7♦ J♦ (Straight, Eight High)
Hero shows A♣ Q♦ (One Pair, Queens)
BTN wins $18.76
Ik denk dat ik een nieuwe theorie heb gevonden.
Mijn gedacht was dat ik de theorie niet goed kon toepassen, maar aangezien ik NL10 en nu NL5 speel denk ik dat het mss slimmer is om gwn solid te spelen, en geen tricky moves te proberen aangezien je toch niet echt veel kan weten met al die spelers (bijna geen goeie samples)?
Zo kan ik dan opklimmen naar NL25 waar zo imo toch een beter verstaanbare game spelen, waar blindstealing en squeezes en bluffinduce etc etc.... allemaal wel een gekend gegeven is?
Het lukt me echt maar niet om een profitabele game te vinden. Wanneer ik nu wel een bepaalde hand moet spelen voor value of wanneer ik er een bluf van moet maken vindt ik moeilijk bv in gevallen als 88 preflop willen 3betten of AQ preflop 3betten etc. Ook raak ik dan gefrustreerd en speel ik major veel slechter. Ik heb al wat videos bekeken en de strategieartikelen bekeken maar ik kan dit maar niet tonen in een profitabele game. Ik denk dat er nog een soort van klik is die ik nog moet maken met bepaalde soorten standaarhanden die ik vanaf nu ook hieronder ga beginnen posten. Het probleem is dat ik me vaak wat 'lost' voel in een hand en dan maar wat aanmodder denk ik volgens iets wat ik in de artikelen gelezen heb alhoewel dit wss vaak niet juist gebruikt is.
ook heb ik (zoals ik al zei) het probleem dat ik te veel moves vanuit de artikelen probeer op limieten die hiervoor nog nie geslaagd zijn. Kan iemand me zeggen hoe ik uit NL10 en in mijn geval nu net weer NL5 geraak om dan te spelen op NL25-NL50. Is het slimmer om 'recht voor de raap' te spelen en enkel degelijke handen te spelen, zonder tricky steals en squeezes etc te proberen? Want volgens mij verlies ik daar veel geld, terwijl het beter zou zijn om degelijke handen te spelen en TPTK te valuebetten 3 barrels tenzij de stats mij iets anders doen geloven dat beter voor value zorgt?
Ik zou graag wat commentaar krijgen van mensen die mij iets concreet kunnen geven waar ik verder op kan bouwen aangezien ik echt wel de wil heb om goed te worden, en ik wil er de tijd in steken, maar het pad om succesvol te worden is voor mij nog niet geopenbaard.
Is het best mss te stoppen met poker overall en enkel n week of 2 artikelen en videos te doen? Of blijven spelen met een soort van coaching? (aangezien ik de artikelen wel al gelezen heb en enkel moeite heb met deze toe te passen?)
In mijn paden om mijn game aan te passen ben ik op dit gestuiterd

Zou het mss helpen om stats te geven van een meer 'steady' periode waar ik niet zoveel heb zitten klooien?
Ik zou alle hulp kunnen gebruiken guys, Save Our Souls ^^
VPIP 26 en PFR 18 is imo een te grote gap en wrs een leak.
Correct me if I'm wrong!
Oorspronkelijk gepost door Shenno
VPIP 26 en PFR 18 is imo een te grote gap en wrs een leak.
Correct me if I'm wrong!
Dit is denk ik te wijten aan bepaalde handen die ik niet wil overplayen zoals KQs bv als ik in positie zit, deze call ik denk gewoon. Idem met 10Js QJs etc omdat ik bij sommige villains verwacht enige foldequity te krijgen maar dus tegen enkel zijn beste handen uit te komen...
Ik wil altijd wel eens meekijken ofzo als je een sessie speelt, skype: Shenno voeg maar toe.
Oorspronkelijk gepost door Shenno
Ik wil altijd wel eens meekijken ofzo als je een sessie speelt, skype: Shenno voeg maar toe.
Het zou wel NL5 zijn....