Ga naar het forum
Xenophon NL4

Meldingen
Alles wissen
249 Berichten
32 Gebruikers
0 Reacties
5,664 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vind rush poker dus echt niet leuk om te spelen
Alle donks kunnen tight spelen en niemand speelt andere dan zijn premiums

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gestopt met rush want het zuigt ballen :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben dus niet echt meer aan het spelen op Full tilt aangezien ik het gevoel ad geen winning player te zijn op NL25.
Heb wel nog enkele honderden handjes op NL10 gespeeld met sterke profit maar dit is niet wat ik zoek, ik wil niet blijven steken op NL10 omdat ik het beat want tbh NL10 beaten is niet moeilijk.

Heb ook mijn laptop gekocht zoals ik in de small talk afdeling heb gepost

De acer 5741G-434G32Mn en ik ben er nu linux op aan het installeren, waarbij mijn vraag komt. Welk stuurprogramma raden jullie aan? Mac, windows 7 of linux? Qua poker weet ik niet of ik met linux alles ga kunnen draaien maar ben het eigenlijk zat om altijd die popups te krijgen, virussen te moeten oplossen, bevestigingen te moeten geven voor bepaalde acties, updates die backfiren etc...

Dus, wat zijn jullie ervaringen omtrend stuurprogrammas? want nu ik die nieuwe laptop heb gekocht wil ik deze niet verkl@ten zoals mijn desktop :P

Xeno

Beantwoorden
Citeren

Windows 7 lijkt me nog altijd het beste hoor. Linux is mee voor als je veel van pc's afweet. Het is wel eens leuk om te proberen maar zeker niet alleen linux gebruiken als je het nog nooit eerder gebruikt hebt.

Voor het pokeren ga je zoizo Windows nodig hebben. Enige echte software die op mac/linux draait is Pokerstars maar de rest is meestal enkel windows. Mac installeren op een niet Mac pc is in principe niet toegestaan maar wel mogelijk. Dit gaat wel niet zo makkelijk + je zit hier ook met een probleem dat pokersoftware niet makkelijk op je zal draaien.

Heb zelf een mac en draai er ook windows op voor alle pokerstuff. Beste raad die ik je kan geven met een nieuwe labtop is organiseer alles mooi vanaf het begin.
Bedoel hiermee bv het maken van mappen in 'my document' om je verschillende bestanden uit georganiseerd te houden. Neem ook eens een kijkje op cnet.download.com voor handige software tegen virussen/span/mallware enz.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Crushing NL50 serie bekeken en mijn brains zijn wat overloaded qua informatie, heb nog niet direct een idee hoe ik al die informatie moet in mijn spel opnemen.
Echter heb ik wel het gevoel dat ik nu een betere understanding heb over waar je je +EV moves vandaan haalt want voordien speelde ik vooral met mijn profit op bluff 3 bets en gehitte monsters en dergelijke, of gewoon tegen random donks met TPTK etc.

Ik ga dus proberen spelen en kijken of ik wat kan incorpereren in mijn spel.
Ik voel ook wel dat ik meer moet bezig zijn met equityberekeningen om het bekijken of bepaalde bluffs wel +EV zijn, en ben dit dus ook zeker van plan.

Mijn BR is atm wat low to the flow (rond de 500$ denk ik) en daarom had ik besloten minder te spelen en meer te studeren, want ik speelde toch geen optimaal spel.

Anyway, zijn er mensen die nog aanraders hebben qua studeermateriaal? Ik heb alle silver artikelen gelezen en deels de gold artikelen ook, denken jullie dat het slim is alle goldartikelen te lezen, als ik op NL25 SH speel?

Vraag me some af hoe jullie je zo opwerken via NL25 NL50 naar NL100-200 en hoe jullie precies al die kennis vergaard hebben om zo'n prospel te spelen...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bagger, ben down to 300$
Weet echt niet hoe het komt, maar in EV daal ik ook extreem veel, ben 150$ down over 800 handjes vandaag bv
Mss zijn het setups of weet ik veel wat maar het is wel balen, begin serieus te twijfelen aan hoe ik men handen moet spelen, begin bang te worden om te betten met sets omdat iedereen altijd fold als ik wat blijk te hebben en raise als ik niks heb, het is echt rot spelen de laatste tijd.
heb zelfs geen zin om te spelen maar heb zo het gevoel dat ik MOET om het geld goed te maken, heb wel de laatste delen van de crushing NL50 serie gekeken en een videootje van hasenbraten (NL25 SH session review) maar begin echt serieus ziek te worden van men losses, want 1 maand geleden stond ik nog op 850$.
Ik ga nu weer NL10 moeten spelen om niet te riskeren broke te gaan, maar dat wordt dus weeral aanpassen en minder fun aan het spelen...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net de 1dollar trounament gespeeld en ik had een stack van 50 000 terwijl de average 12 000 was maar heb het dan verkloot door een missclick :S

Op een 9 10 J board had ik AQ, een gast met 33 000 openshoved en ik callde met AQ

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben dus wat rustiger aan het pokeren, en speel niet zoveel meer als ik ooit deed omdat ik dan met een betere mindset speel :)

Heb al paar goeie sessietjes weten te spelen met de usual 2Bi's down maar ook met goeie winsten :)
Mijn BR gaat weer richting de 500$ en ik ben blij dat ik dan weer ga kunnen NL25 spelen zonder te moeten freaken met een BI loss ;)

Anyway, ga minder spelen, meer leren maar toch genoeg spelen om niet een sessie als 'kut' te aanzien door variance, dit is dan in sessies van minder dan 250 handjes bv

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nu 458 van de 4835 en bij 450 in the money met 35k en the average stack is 47k
Ik hoop dus nog wat moois te winnen hier, maar besef wel dat ik straks een gokje ga moeten wagen met QQ-AA of AK ofzo, om te verdubbelen om verder te geraken dan zeg maar 300ste

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

EN itm met 32.5k stack tegen 50k average ofzo

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

En eruit met een set op een monochroom board openshoved tegen enkel pairtje met FD

373 met 6.16$ prijs, wat me nu dus wel major pissed maakt na 4 uur

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Don't you just hate sessions like this...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Don't try to bluff me motherfuckaaaah

Full Tilt - $0.25 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3

BTN: $33.07
Hero (SB): $27.73
BB: $30.97
UTG: $25.35
MP: $40.91
CO: $29.05

Hero posts SB $0.10, BB posts BB $0.25

Pre Flop: ($0.35) Hero has K♦ A♠

fold, fold, fold, BTN raises to $0.85, Hero raises to $3.00, fold, BTN calls $2.15

Flop: ($6.25, 2 players) 7♥ 8♠ 2♠
Hero bets $4.50, BTN raises to $30.07 and is all-in, Hero calls $20.23 and is all-in

Turn: ($55.71, 2 players) 8♥

River: ($55.71, 2 players) K♠

BTN shows A♦ J♦ (One Pair, Eights)
Hero shows K♦ A♠ (Two Pair, Kings and Eights)
Hero wins $52.93

Beantwoorden
Citeren
Vice1
Elite Grinder

Vrij loose call imo, had je reads?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door RicoW
Vrij loose call imo, had je reads?

Nouja als hij mij 5 handen op rij begint te raisen op elke straat met elke hand en ik telkens moest folden vind ik dit geen slechte plaats om hem te callen en een note te maken :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik schrik van mijn lifetime grafiek NL25 SH

Denk dat ik dus nog veel werk voor de boeg heb

Beantwoorden
Citeren
Jayrikh
Oldschool Grinder

Hmm, ik heb ook een tijd BE gespeeld op NL 25.. Nu is t idd wel tijd om wat winst te gaan maken;).

Succes.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Hmm, ik heb ook een tijd BE gespeeld op NL 25.. Nu is t idd wel tijd om wat winst te gaan maken;).

Succes.

Ja denk dat het te maken heeft met het feit dat de gap tussen NL10 en NL25 groot is qua BR en dus ook qua niveau van spelers, want heb al redelijk veel gehoord dat mensen problemen hebben met het spelen op NL25 :)

Anyway, nu moet ik een graph genereren die mooi recht omhoog gaat ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

wow ik heb echt een major leak lijkt mij...

check showdown vs nonshowdown winnings

Beantwoorden
Citeren
Jayrikh
Oldschool Grinder

wtf, dat is bij mij precies omgekeerd (stijgende sd, dalende non sd.). Apart :P

Beantwoorden
Citeren