Ik heb nu $247.06 in mijn MGT-pot zitten en kan al $246.99 uitcashen.
Minimale winst in 2020 is dus $246.99
Ik heb nu $247.06 in mijn MGT-pot zitten en kan al $246.99 uitcashen.
Minimale winst in 2020 is dus $246.99
Thanks folks
Was trouwens nog $50 vergeten, dus het wordt: MGT-pot $272.06 en COP $271.99
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Nice 1. Leuk dat je zoveel vrij besteedbaar pokergeld hebt
Thanks
Tja, wanneer je de laatste 4 MTT's (freelancer freeroll) 4x ITM komt, waaronder plek 2, 5 en 7, dan telt dat wel aardig op. Dat blijft natuurlijk niet zo.
Gewone MTT's hebben toch een stuk minder value (buy-in en bij ITM hoogstens je inleg terug) en zijn in eerste instantie vaak verliesgevend omdat je eerst een goed resultaat moet boeken om in de plus te draaien, maar ik zou ook niet weten waarom ik daar niet eens een leuke run in zou kunnen maken.
Mijn grootste manco is echter het gebrek aan tijd om te spelen
Ik geniet! Fantastisch dat je er helemaal voor gaat, en enthousiast bent!
Veel succes!
Net toch maar weer eens 9 handjes gespeeld (NL2 midstack) en $1.64 gebankt.
Zat wel mee hoor: 9 handjes met o.a.: AA, QQ en JJ en allemaal standhouden
Mag ook wel een keer
Thanks mate.
Jammer dat ik momenteel echt niet de zin/power heb om meer te spelen. Kan me er gewoon niet toe zetten. Er zit genoeg prooivis.
Doe het meestal niet, maar ik had zo'n onderbuikgevoel (preflop all-in) ...

Toch weer $0.46 erbij
Het is natuurlijk een sample van lik-me-vestje, maar de grafiek ziet er wel leuk uit

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Doe het meestal niet, maar ik had zo'n onderbuikgevoel (preflop all-in) ...
Toch weer $0.46 erbij
![]()
Onderbuikgevoel klopt hier aardig dus. Ik heb zelf nog nooit een cash out gedaan. Denk dat je aan het einde van de rit hier geld mee verliest. Want ook al sta je achter, je hoeft het niet altijd te verliezen.
Klopt. Enige reden hier was dat ik eigenlijk al wilde stoppen, de ronde nog even afspeelde en geen zin had om met die bijna laatste hand in de min te draaien, wat me deze week al eerder gebeurde. Puur gevoelsmatig, maar het kan wel tilt voorkomen en dat is ook geld waard.
Niets is zo tiltend als nét voor je wilt stoppen een stack kwijt te raken (zelfs al speelde ik midstack). Dat was mij die 1 cent wel waard
Stond hier trouwens preflop bij de all-in nog 75% voor. Hier stond hij achter en idd, hij won
Thanks T!
Weer een rondje van 9 handjes NL2 FR MSS gespeeld en $0.31 geplust. 2e hand al binnen, maar ik maak altijd het rondje even af voor de stats
Tijd dat ik eens wat fitter wordt om serieus te gaan spelen. Misschien deze week ...
Stuk of 7 handjes NL2 midstack en bigstack gespeeld en in totaal $0.69 gebankt
Verloor mijn midstack unlucky met 66 tegen 22 die set hitte, maar pakte het daarna al snel terug met mijn bigstackstrategy
Ter verduidelijking: ik speel standaard eerst midstack en dan -bij broke gaan- een bigstack. Lukt dat niet, dan stop ik meestal.