Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,287 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.3 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Saldo's van 2020 t/m 12 mei

Bovenste grafiek is win/loss van na het openen van deze MGT, waarbij het startsaldo de basis is (anders zie je niets terug :P)
MGT is in sessies en Totaal is in acties (zoals MTT-winst etc.)

Zegt nog niet veel, maar ach, af en toe posten is ook wat ;)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vandaag in 26 handjes $3,61 weten bij te schrijven, na een moeizaam begin.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Mooi dat je weer wat punten hebt weten bij te schrijven.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

51 handjes Zoom NL2 gespeeld. Eerst unlucky midstack verloren, maar daarna met FH tegen straight alles teruggepakt + $1.51 profit :D

Mag over geluk niet klagen, momenteel :)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Momenteel +73,6bb/100, maar laten we eerlijk zijn: 754 handjes tellen niet eens mee in de staart van samplesizes :P

Maar goed, gewoon omdat het leuk is oplopende grafieken te posten (in de wetenschap dat het niet houdbaar is):

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Mooi

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien gaat het korst spelen van sessies nog steeds heel goed voor je uit :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Yep, gaat lekker.

Net 3 handjes Zoom BSS gespeeld en $0.69 gebankt :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Na moeizame 137 handjes toch nog $0.62 weten te banken :)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Die cashout-functie vernaggelt werkelijk je stats, want wanneer je de hand na een cashout alsnog verliest, geeft HM2 het echt aan als verlies, terwijl je letterlijk winst had.

Wilde stoppen na een leuke pot, waarin ik de cashout gebruikte omdat ik wilde gaan slapen. HM2 geeft de hand echter aan als een verloren hand (ik verloor de runout idd, maar had wel winst door de cashout) en zet mijn report op negatief.

Gelukkig geeft mijn saldo gewoon een +$0.45 aan na 7 handjes, dus screw HM2 wat results betreft :D

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Gebruik dan die cashout functie dan ook niet!:profit: :truestory:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nja, zoals al eerder gezegd: ik gebruik hem vaak om een sessie af te sluiten. Heb het idee dat het tot nog toe lucratief voor me is. Deze hand zou ik anders verloren hebben. Dat zegt natuurlijk niets, want er zijn ook handen die ik gewonnen zou hebben, maar goed.

Er zit bij mij met die cashoutfunctie echter een strategie achter, dus het is niet lukraak cashout gebruiken.

Feit is dat mijn HM2 een best aanzienlijk verschil laat zien qua profit t.o.v. mijn account zelf.
Ik had na het uitcashen nog ca. $9 laten staan om nog wat mee te klooien. Volgens HM2 heb ik sindsdien in 958 handjes een profit gedraaid van $16.16.

Mijn saldo op Stars is nu echter $33.34, terwijl het rond de $25 had moeten zijn en nee, ik heb geen cardex e.d. gehad.

Ik heb er geen bezwaar tegen dat ik meer heb, maar vind het vreemd dat HM niet alles meet. Heb soms ook het idee dat niet alle handen worden verwerkt, want vaak denk ik wat meer handen te hebben gespeeld dan HM aangeeft.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Na 17 handjes regular NL2 9-mans MSS gestopt met +$0.14

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Beresterk bezig, Zee!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

15 handjes zoom NL2 MSS leverde me $0.12 op. Helaas te moe om verder te spelen :(

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

15 handjes Zoom NL2 FR leverden me weer $0.44 op. Toch beetje troost na mijn eerste niet-ITM in de freelancer dit jaar :P

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik weet niet of ik nog weer Zoom zal spelen. Even een aantal dagen wat afstand genomen en ineens zijn daar antes.

Dat betekent opnieuw rekenen, opnieuw strategie bepalen en nog meer rake genereren. Ik ben er niet enthousiast over. Over ik nog weer ga cashgamen, hangt af van wat tests die ik ga doen.

Jammer, steeds die wijzigingen. Het maakt het spel minder leuk.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Ik begrijp je bezwaren tegen de ante, Zee. Toch zul je eraan wennen. Hopelijk ga je door, maar idd...neem even je tijd.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Het is wel een goede verandering dit keer denk ik.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Al vind ik het voor NL2 wat minder geslaagd, omdat de pot grote nu wel extreem toegenomen is voor er actie is geweest. Zo wil je op NL10 ook geen ante van 5c hebben lijkt mij. Daar zou 2c of 1c beter passen.

Beantwoorden
Citeren