Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,287 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.4 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Met MSS via donkstackstrategy weten op te klimmen van $1 tot $2,26 + $0.10 carddeal.

Altijd leuk :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Dan ken je de chaos in mijn brein nog niet :D :D:D

Gelukkig niet :f_wink:

Met MSS via donkstackstrategy weten op te klimmen van $1 tot $2,26 + $0.10 carddeal.

Altijd leuk :D

Dat zeker :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het is even een beetje stil geweest, als gevolg van de privéomstandigheden, maar de plannen zijn er nog wel hoor :D

Vanavond moet ik er nog een cashticket doorjagen op iPoker (verloopt morgen en ik heb al 0,5 van de benodigde 85 punten binnen :P). Dat wordt dus donkstacken op NL10 tot het ticket weg is (ws. enkele handen) of ik nog wat binnenhaal. Heb er wel al wat aan binnengesleept, dus het was niet voor niets ;)

Verder heb ik een scheiding gemaakt tussen mijn pokerplannen en trades. Ze mogen beide in het MGT worden gebruikt, maar mijn pokerroll wordt niet naar binaries overgeheveld. Ik ben van plan om alles wat ik nu nog op Stars heb staan ook daadwerkelijk als roll te gaan gebruiken en alleen winst uit het MGT-project nog te gaan uitcashen. Tot nog toe cashte ik steeds uit wanneer er een beetje meer op stond.

Het MGT zelf gaat gewoon door, maar ik verander wel iets aan de opzet voor buy-ins, nu ik met de hele roll ga MGT-en.

Later meer, want ik moet weg :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

De buy-in van een Volcano IV wordt nu zo bepaald:

Integer(Bankroll/5)

Daarbij is 1 buy-in goed voor een reeks van 10 MGT's, die steeds met hetzelfde startbedrag beginnen.

In totaal heb ik dus minimaal 5 maal 10 buy-ins beschikbaar, Na een reeks wordt de nieuwe basisbuyin vastgesteld volgens dezelfde formule.

Feitelijk is het een variatie op een BRM van 50 buy-ins, maar de manier van upmoven en downmoven is percentueel en niet in bassbuyins van een bepaalde limiet.

Ik denk dat 50 BI wel het minimum is, want deze variatie van het MGT gaat waarschijnlijk ook veel verliespartijen opleveren en dus best sterke variance. Je kunt zomaar 10 MGT's op 0 eindigen en dan wil je niet ineens broke zijn.

Merk ik dat het echt niet werkt, dan breek ik uiteraard af.

Ik begon op Stars met een bankroll van $134,74 (even laatste MGT omgezet, anders blijf ik opnieuw beginnen :P) en dus is de buy-in van een Volcano integer($134,74/5) = $26 en een MGT buy-in $2.60.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Sta trouwens in Game 1 (begonnen met $2.60) al in de plus.

Start: $2.60
MR: $3.93
SP: $6.61
-------------------------------------------
Winst tot nog toe: $6.61-$2.60 = $4.01
De MR is nog actief, dus kan nog verloren gaan en telt niet mee voor de winst.

Moet wel zeggen dat ik bedragen die worden gewonnen met The Deal en de Cardmatch e.d., gewoon meetel in de scores. Tenslotte zijn die entries verdiend met het spelen, dus telt ook de opbrengst mee voor de scores. Deze bedragen komen echter niet in de MR, maar 100% in de SP terecht en tellen dus later mee voor de nieuwe Volcano buy-in.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Na 25 handjes NL10 SH toch al zo'n €2 weten te pakken met mijn cashticket. Dat ticket haal ik nooit, maar ik neem aan dat de winsten wel gewoon veilig zijn, dus richt ik me op het banken van iedere winst (tafel verlaten bij winst en eventueel andere openen).

Niet de prettigste manier van spelen (ben ook meer een zoomer), maar iedere euro is er eentje :P

Morgen laatste dag en overdag is er weinig traffic, dus ik denk dat ik hem er straks nog even doorknal :D

Mijn donkstackstrategie werkt tot nog toe prima :f_drink:

Beantwoorden
Citeren

Knap bezig, Zee!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het zegt natuurlijk helemaal niets over 41 handen, maar 69.5bb/100 is altijd leuk om te zien :D

Nog eens €1.60 erbij op NL10 met dat ticket :P

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb mijn €7 ticket trouwens nog intact, maar die 85 punten zijn echt niet te doen. Voorlopig pik ik gewoon de kleine euro's mee t/m morgen.

Morgenavond dan maar all-in met de laatste hand :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het zegt natuurlijk helemaal niets over 41 handen, maar 69.5bb/100 is altijd leuk om te zien :D

Nog eens €1.60 erbij op NL10 met dat ticket :P

Dat is wel grappig inderdaad. Was helemaal leuk als het over 41k handen was geweest :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Daar zou ik inderdaad meteen voor tekenen :D :D:D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nog 6 handjes NL4 SH gepakt en weer weg met +€0.82 op mijn ticket. Wel beetje luckbox geweest met set op river.

Straks nog maar eens proberen, want weg gaat dat ticket vandaag sowieso.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Wel leuke gratis oefening voor shorthanded, want dat speel ik normaal nooit :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Uiteindelijk mijn stack er maar ingegooid met 66, helaas tegen een betere hand, maar dat verwachtte ik al.
Had geen tijd meer en mijn ticket zou toch verlopen, dus geen keuze.

Wel in totaal bijna €6 weten te scoren en direct daarna uitgecasht.

Van gratis €20 toch ruim €55 gemaakt (incl. €10 om te kunnen opnemen), dus ik klaag niet :D

Beantwoorden
Citeren

Goed hoor!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Uiteindelijk mijn stack er maar ingegooid met 66, helaas tegen een betere hand, maar dat verwachtte ik al.
Had geen tijd meer en mijn ticket zou toch verlopen, dus geen keuze.

Wel in totaal bijna €6 weten te scoren en direct daarna uitgecasht.

Van gratis €20 toch ruim €55 gemaakt (incl. €10 om te kunnen opnemen), dus ik klaag niet :D

Dat is inderdaad heel mooi gedaan :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Laatste dagen bijna niet gespeeld wegens ziekte.

Gisteren wilde ik Mercury Rising kijken, maar had ik me ook geregd voor de 5k freeroll op Stars (laatste kans voor mijn ticket).

Had net gezien dat je pas na bijna 5 uur iets van een tientje pakte, dus dacht: ik donk me er wel meteen uit.

Stond al snel op nog maar 31 chips, maar wist zeker 7-8x nagenoeg achter elkaar een all-in te winnen (met handen als 98o e.d.) en stond uiteindelijk op 10k chips, terwijl ik steeds heen en weer liep tussen TV en PC.

Uiteindelijk de hele film volgehouden en de eerste hand na de film krijg ik AKs en wil dan toch maar proberen verder te komen. Vlieg er meteen uit ...

Uiteindelijk maar $0.33 gepakt en eerder nog eens $0.07 op Zoom.

Dàt zal ze leren! :(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jammer van de AK hand, maar dat is niet anders. Alle beetjes helpen :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Pffff .... ben al de hele week ziek (koppijn, migraine en zwaar verkouden), dus het schiet allemaal nog niet erg op. Had vorig jaar ook al zo'n periode, dus december is voor mij een slechte maand :P

Gisteren wel op de valreep met mijn laatste starscoins weer de Deal binnengehaald ($4.05).

Ben momenteel trouwens vooral druk met het voorbereiden van januari. Het is de bedoeling dat ik eerst 2 maanden ga proberen om genoeg inkomen uit traden te trekken. Daarvoor moet ik een hoop extra testen, want ik wil wel een goed doortimmerd plan hebben.

Momenteel ziet het er echter goed uit. Ik verzamel fondsen om er serieus tegenaan te kunnen en ook de tests zijn veelbelovend.

Week 2 van januari ga ik live testen met minimale inzet van €5 en dan rustig opbouwen tot serieuze tradesizes van €100 per trade. Dat zal echter nog wel even duren, want ik ga wel een solide BRM toepassen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou mooi zijn voor je als dat zou lukken, want dan ben je niet afhankelijk van allerlei uitkeringsinstanties.

Beantwoorden
Citeren