Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,288 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.5 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

We gaan ons best doen.

Januari zal vooral in het teken staan van fijnafstellen, opbouwen en het mentale aspect. Pro gaan is wel even wat anders dan een beetje pielen voor een leuke BBQ of een paar nieuwe gordijnen.

De eerste 2 weken zijn vooral bedoeld om te testen of de realiteit een beetje gelijk loopt met de werkelijkheid. Bij tests op bestaande gegevens heb je altijd de neiging om ongemerkt positief af te wijken. Nou let ik daar wel op en heb ik een negatieve afwijking ingebouwd, maar dat zegt nog niet dat ik geen verrassingen ga tegenkomen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen het in ieder geval merken. Zou wel mooi zijn als je brood mee zou kunnen verdienen.

Beantwoorden
Citeren

Lekker rustig opbouwen, Zee.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb je ondanks alles nog leuke kerstdagen gehad?

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, ging wel. Zijn o.a. naar de schoonouders geweest, wat wel leuk was, maar toch altijd een dubbel gevoel geeft (zo van: was dit de laatste keer?)

Ben nog steeds behoorlijk verkouden, net als vorig jaar om deze tijd. Heb er toen ook maanden mee geworsteld. Deze week dan ook erg rustig aan gedaan en vooral tijd met het gezin doorgebracht.

Misschien morgen voorzichtig weer wat doen en dan op de 31e aan het o zo belangrijke bakken der bollen beginnen :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hopelijk zul je ze nog vaker zien en heb je overmorgen avond een leuk oud en nieuw met z'n allen.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Allereerst allemaal een heel gelukiig en voorspoedig 2018 (en verder)!

Vandaag nog lekker dagje uitbuiken, nieuwjaarsavond vieren (opmaken van de resten) en dan de rest van de week langzaam aanpassen naar serieus aan de slag gaan en eerder opstaan.

Het volgende staat op mijn to do list voor 2018:

- Serieus traden en er een (deel)inkomen uit genereren
- Werken aan de gezondheid
- Leren om SH cashgames te spelen
- Een goede balans zoeken tussen werken en ontspanning
- Mijn tuin eindelijk 'af' krijgen
- Wat er verder nog tussen mijn twee hersencellen heen en weer kaatst :P

Ondertussen ben ik begonnen met de nieuwste basic Shorthandedcursus op PokerStrategy uit te werken. Daarnaast ga ik de betreffende coachingvideo's bekijken en daarna beginnen met wat games te spelen. Of ik dat in MGT-opzet doe weet ik nog niet. Ws. wil ik eerst de basis goed onder de knie hebben.

Verder ga ik vanaf komende week beginnen met mijn trades. Ik ga vaste werkuren hanteren (ben dan 'op kantoor') en buiten die uren tijd besteden aan hobby en ontspanning.

Of het gaat werken is afwachten, maar ik ga er in ieder geval stevig voor bezig.

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

De beste wensen en succes :f_drink:

Beantwoorden
Citeren

Een zeer goed 2018 gewenst voor jou en je gezin. En....heel veel succes! Gaat je lukken!

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks mates :)

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

Voor jou ook de beste wensen voor 2018 en veel succes met jouw doelstellingen. Dat het allemaal mag lukken voor je dit jaar.:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes met je doelen en met een tuin ben je natuurlijk nooit klaar mee :gl:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vandaag een omschakeldag: even flink uitslapen (unicum), dan wat opruimen en tradetests nog eens door lopen en eventueel optimaliseren met nieuwsinvloeden, misschien nog een uurtje in de tuin en vanavond wat aan mijn SH-studie werken.

Beantwoorden
Citeren
Jmh01
Poker Player

Dat klinkt serieus ;) Succes! En natuurlijk nog de beste wensen.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Beste wensen Zeezout naar jou en je familie :f_grin:

Is Crypto's niet wat voor jou en gewoon longterm holden? Ik heb mijn ripples op $0.17 ingekocht en zijn nu rond de $2.40 waard. Zo'n 1300% rendement of iets had ik laatst berekend. Heb ook nog wat andere coins die redelijk wat zijn gestegen met hele mooie en goede projecten. 2018 gaat het jaar van de crypto's worden (Lees altcoins) Heel mooi moment nu ook om in te stappen, alles is flink gedaald in DEC omdat iedereen zijn winst aan het eind van het jaar wilt uitcashen en je nu dus heel veel munten heel goedkoop kunt kopen.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb er inderdaad al aan gedacht en mijn zoon heeft er ook een leuke spaarrekening aan overgehouden met zijn Bitcoins, maar voor mij is het nu niet het moment. Heb iedere cent nodig om van de grond te komen en dan is dergelijk risicotraden niet de beste optie.

Zou ik wat reserves hebben, dan was ik er wel aan begonnen. Misschien later nog, al is dat ws te laat.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Als de Bitcoin serieus wordt genomen, kan zich het volgende voordoen:

Kleinste deel vd Bitcoin gaat overeenkomen met 1 dollarcent, dat betekent 1 BCT is gelijk aan 1 miljoen dollar, en van de totale hoeveelheid geld op de wereld daarvan ongeveer 20% digitaal is dan.

Beantwoorden
Citeren

Bitcoin is een hype. Gaat uiteindelijk vanzelf weg of wordt verboden.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Bitcoin gaat in 2018 ingehaald worden door de altcoins, dat is wat we gaan zien :D

Zoveel betere coins als bitcoin, bitcoin is niks geworden van wat ze ooit beloofd hebben.

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Bitcoin is een hype. Gaat uiteindelijk vanzelf weg of wordt verboden.

Waar baseer je dit op? Banken zijn namelijk super jaloers op de achterliggende technologie, de blockchain. En willen hier maar al te graag mee aan de slag gaan.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Juist daar ligt wel een gevaar. Het is de banken er alles aan gelegen om die crypto's in te perken en ze hebben erg veel macht. Dat zegt echter niet dat je er geen geld aan kunt verdienen.

Heb met de Bitcoin zelf een beetje een Partypoker- en Full Tilt Pokergevoel. Marktleiders en ineens enorm teruggevallen. Daarna nooit meer geworden wat het was. Kan ook zomaar gebeuren met de Bitcoin. Andere crypto's nemen de stok over of ze worden getackeld door overheden en/of banken.

Er zullen steeds nieuwe dingen komen, met winstkansen voor snelle investeerders die risico durven nemen, maar je kunt nu eenmaal niet op iedere hype inspringen.

Beantwoorden
Citeren