Had na mijn freelancer-score niet meer gespeeld, maar nu toch 2 tickets ingeleverd voor $0.25 spinners. 1x verloren en $0.50 gewonnen in tweede.
Had ook nog 2 $1 spintickets van de vorige actie staan en die maar uitgespeeld. 1e verloor ik met bad beat voor $4 pot, maar de 2e wist ik te winnen voor $6, dus toch weer $6 bijgetikt
Gaat weer helemaal lekker met jou. Volgens mij is jouw poker jaar eigenlijk al geslaagd of er moeten hele gekke dingen nog gaan gebeuren.
Ik mag niet klagen.
Eerste van de 2 spinners had ik eerste 2 handen KK (maar verloor uiteindelijk met een beat) en 2e spinner won ik met KK tegen AK in 5 handjes
Ben benieuwd hoe lang die hot run nog duurt
Wow!
Paar handjes ZNL2 FR gespeeld (MSS) en wordt met mijn AK-push gecalled door een ATo, die zelf eerst reraisete.
Misschien was mijn push wat erg enthousiast, tegen een reraise, maar die call ....????
Wel gewonnen en meteen weer klaar (+$0.97)
Ik geef het eerlijke toe: tiltsessie ...
Wel $24.77 gepakt op NL25, toen een pocket 4 mijn geflopte flush niet geloofde
Aantal dagen niet meer gespeeld. Interesse is weer even weg, want ik ben druk met andere dingen (zoals mijn zeeaquarium in de tuin e.d.)
Aantal dagen terug nog een keer $3.92 gepakt met zo'n gratis 50/50 ticket.
Toch lekker en het thuisleven is natuurlijk een stuk belangrijker dan pokeren.
Al kan het wel een leuke afleiding zijn.
Poker blijft leuk, dus dat blijf ik ook wel doen, maar het wordt wel steeds taaier om nog profit te maken (los van de freelancer, uiteraard
).
Ik overweeg om het meeste weer eens uit te cashen en dan nog met $100 een reeks MGT's te gaan doen, om eens definitief te kijken of het concept profitabel kan zijn. Blijft toch een beetje kriebelen
Je moet natuurlijk ook je eigen spel blijven ontwikkelen en daar moet je ook tijd en zin in hebben.
Tja, dat is een beetje mijn punt: hoeveel tijd wil ik nog steken in ontwikkeling van mijn spel?
Dat is een vraag die jij alleen kunt beantwoorden, maar als het goed uitpakt kan het wel handig zijn.
Klopt
Ben nog niet weer gaan spelen, maar komende week is het vrouwtje weg, dus wie weet
$1.16 erbij met wat donkwerk op ZNL2 MSS (biertje op, dus yooooh, wth .... )
Helaas deze week totaal zonder energie, dus geen klap uitgevoerd
Burnout is killing me
Dat is wel vervelend. Dat zijn ook van die dingen waar je eerst zowel fysiek en zeker mentaal van moet herstellen volgens mij. Al heb ik er zelf gelukkig geen ervaring mee, maar dat kan vaak wel even duren.
Jammer. Hopelijk heb je gauw een alternatief, maar het is wel vervelend en niet alleen voor het pokeren neem ik aan.
Nah, poker doe ik op mijn laptop. De PC mis ik vooral voor andere games, ontspanning, traden e.d.
Ik wil op mijn werk-laptop niet allerlei bijprogramma's draaien, zoals Skype e.d.
Wil hem zo schoon mogelijk houden.
Ziet er naar uit dat het moederboard niet helemaal in orde is, maar opknappen is geen optie, daarvoor is de pc alweer te oud.
Gelukkig heb ik een dockingstation opgescharreld om mijn drives te kunnen lezen en backuppen.
Dat klinkt logisch. Hopelijk krijg je alles weer aan de praat en is alles bewaard gebleven.