Heb voor enkele tientjes een dockingstation voor mijn schijven gekocht. Kun je schijven zelfs zonder computer in backuppen en ook gewoon met de laptop benaderen. Ideaal!
De PC zelf is overleden (ws. moederbord).
Heb voor enkele tientjes een dockingstation voor mijn schijven gekocht. Kun je schijven zelfs zonder computer in backuppen en ook gewoon met de laptop benaderen. Ideaal!
De PC zelf is overleden (ws. moederbord).
Ik zag op de vorige pagina de vraag hoeveel moeite je nog wilt steken in de ontwikkeling van je eigen spel. Ik ben zelf al een tijdje met een pokerbreak met als uitzondering een avondje met iets van 10 SNGs. Cash Games hebben me nooit gelegen en sluit ik uit. Na het checken van MTTs zie ik dat er steeds meer lange late inschrijvingen zijn. Dat vind ik ook niks en dus lijkt alleen de SNG (spin en go, twister achtige games is met een laag volume ook niks) nog een optie te zijn op eventueel op te pakken.
Spinners lijken me wel leuk, maar met die cracks van SpinLegends om de hoek twijfel ik erg of die echt profitabel te spelen zijn wanneer je minder tijd hebt.
Zit wel in een upswing trouwens ....
Afgelopen week een TV gewonnen en een heel goede digitale piano gekregen
Thanks!
$5 cash + 5x $1 spintickets gekregen als een depositbonus.
2 gespeeld, waarvan 1 met 2 runner runner beats verloren voor $2 en de ander gewonnen voor $2
Toch al $7 in de knip weer
Laatste 3 spin-tickets opgemaakt: 1 verloren ($2) en 2 gewonnen ($2+$4)
Toch in totaal 3 uit 5 en een profit van $8 + $5 bonus
:D:D
De eerste zes zijn al op
Had gisteren nog eens 17 makrelen + 3 horsmakrelen (voor de vissoep), dus vandaag maar eens BBQ en vis roken.
Heb even een aantal dagen break genomen van alle andere activiteiten om het koppie leeg te maken en lekker te relaxen.
Verder niet meer gespeeld.
Was teveel afgeleid door de tuin, leuke films en de begonnen vakantie voor de kids. Dan ben ik te moe om nog te pokeren
Ga jij al even een tijdje door zeg
Ben ondertussen al paar keer gekapt met poker en terug begonnen.
Ach, ik blijf het leuk vinden, maar niet te vaak. Ben geen echte grinder.
Liefst speel ik nog freerolls, maar die zijn schaars geworden en kosten vaak gewoon te veel tijd voor te weinig opbrengst.
Soms heb ik ineens even zin in wat meer spelen en ben ik vaker actief, maar meestal speel ik een paar tot een tiental handjes zoom of zo.