Ga naar het forum
Zeezouts Chaostheor...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaostheorie

2,287 Berichten
48 Gebruikers
104 Reacties
172.3 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D :D:D

Zou hem wel iedere dag willen spelen idd. :P

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb even een weekje de handjes vrij, dus maar eens een MGT-grind of zo.

Beginnetje is er: met mijn MSS $0.19 profit gemaakt in wat handjes zoom NL2

Morgen wat steviger er tegenaan. Heb $100 uit mijn profit gereserveerd voor mijn grind en ben benieuwd waar het stopt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
:D :D:D

Zou hem wel iedere dag willen spelen idd. :P

Ik ook wel, maar dan wordt de prijzengeld per freeroll waarschijnlijk ook door 30 gedeeld. Dan is dit denk ik beter :f_wink:

Heb even een weekje de handjes vrij, dus maar eens een MGT-grind of zo.

Beginnetje is er: met mijn MSS $0.19 profit gemaakt in wat handjes zoom NL2

Morgen wat steviger er tegenaan. Heb $100 uit mijn profit gereserveerd voor mijn grind en ben benieuwd waar het stopt.

Succes vandaag met spelen :gl:

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nja, 1x per maand is ook prima. Blijf het het leukste toernooi vinden dat ik ken en dan niet alleen omdat ik goed draai. Gewoon leuk om regelmatig tegen over het algemeen wel goede spelers een freeroll te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vandaag veel free satellites gespeeld en een ticket voor de Hotter $11, maar helaas geen geluk gehad. Outrivered voor 3 stacks in de Hotter, helaas...

Wel vannacht nog $0.23 gepakt met wat handjes Zoom, maar ja, da's nie veul :(

Nu even een flinke break en dan wellicht nog verder spelen.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Over mijn nieuwe MGT-aanpak:

Ik cash mijn account grotendeels uit en laat slechts 1 buy-in staan voor een MGT.

Zo'n buy-in zal $10 zijn, waarbinnen alles gespeeld mag worden, zelfs 100%!
Aan het einde van de dag eindigt het MGT en wordt de pot verdeeld: 80% voor uitcashen en 20% als toevoeging bij het volgende MGT.

Een MGT duurt dus maximaal 1 dag, wat er ook gebeurt. Speel ik helemaal niet, dan schuift het echter gewoon op naar de volgende speelronde. Ik stort dus niet bij wanneer er niet is gespeeld.

Telkens wanneer een nieuw MGT wordt gestart, stort ik $10 extra (of ik schrijf $10 van de spaarpot over naar het nieuwe MGT en reserveer dat in de wallet voor uitcashen - wordt dan dus niet meer gestort). Het nieuwe MGT begint dus met $10 + wat er nog over was van het vorige MGT.

Voorbeeld:

MGT 1: Storting $10 | MGT-pot = $10 | SP = $0 | Buy-ins left: 19

Ik sluit af met een MGT-pot (MP) van $14
80% gaan naar de spaarpot (SP), dus $11.20
20% schuift door naar het volgende MGT, dus $2.80

MGT 2 start dan alsvolgt: MGT-pot (MP) = $2.80 | SP = $11.20

Storting $10 | MP = $12.80 | SP = $11.20 | Buy-ins left: 18

Ik trek in totaal 20 buy-ins uit voor deze test. Daarna stopt deze reeks en ga ik eerst evalueren en eventuele aanpassingen doen.

Ik heb me verder voorgenomen om niet langer alle risico's te vermijden, maar nu eens stevig door te pakken en desnoods een stevige loss te pakken. Het is allemaal profit uit de freelancer, dus feitelijk een soort freeroll :D

Verwacht dus ook tegenvallende resultaten, want zo'n idee moet rijpen.

Owja: winsten uit freerolls, tickets etc. komen niet in het MGT terecht (tenzij binnen het MGT verdiend), maar in mijn Main Roll, waaruit dan later eventueel nieuwe MGT's kunnen worden opgestart.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Eerste MGT gespeeld.

Na eerst flink inzakken op ZNL10 alsnog uit weten te komen op $11,95 via KK op het juiste moment :D
Nu gestopt (te moe).

Profit dus $1.95 :)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Toch nog wat vermoeide handjes gespeeld op ZNL5 en $1.25 gebankt :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nog kleine aanpassing gedaan (80% voor spaarpot is verhoogd naar 90%), maar hier is dan het overzicht:

Het saldo geeft aan hoe de stand is t.o.v. de totale beschikbare bankroll. Dit begint uiteraard negatief (20 buy-ins in de pot gestopt). Zodra dit saldo positief wordt, is er dus hoe dan ook sprake van profit.

Zoals je ziet ben ik al begonnen.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Hey zeezout, ik heb eigenlijk ook wel interesse voor wat Freerolls mee te pikken.
Heb jij lijstje welke goed te doen zijn ?
Speel je dan verschillende rooms ?

Unibet heeft er wel paar zover ik weet,
zijn er op Stars ook mooie freerolls ?

Mag in pm ook.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik vind tegenwoordig nauwelijks nog interessante freerolls, helaas. Moet wel zeggen dat ik hoofdzakelijk op Stars kijk en speel. Ik dacht dat er ook wat waren op 888, trouwens.

De freerolls die ik nu pak op Stars, zijn meestal free tickets via een bonus op een storting.

Heb nu niet echt het geduld en de tijd om lang te spelen voor een paar dubbeltjes, maar zodra ik daar weer ruimte voor krijg pak ik ze ws. wel weer op. Momenteel ben ik vooral bezig met mijn spel te verbeteren en mijn trading van de grond te krijgen. Dat laatste is even wat stilgevallen ivm tijdgebrek. Ik zit gewoon te weinig achter mijn computer.

Na de zomer heb ik eindelijk een eigen kantoor annex mancave, zodat ik meer uren kan maken zonder te worden gestoord of afgeleid :D

Je zou trouwens ook kunnen kiezen voor die 990-mans van $0.02 op Stars. Levert niet veel op, maar is eigenlijk ook gewoon een soort freeroll.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Vandaag trouwens keihard gewerkt aan een beter inzicht in ranges, dus weinig gespeeld.

Deze MGT was dan ook niet indrukwekkend, met een plus van $0.37 uit wat handjes midstacken op zoom NL2

Maakt niet uit, je kunt niet alles tegelijk doen en ik gebruik deze week liever ook om flinke stappen te zetten in mijn spelverbetering en trades.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Ik vind tegenwoordig nauwelijks nog interessante freerolls, helaas. Moet wel zeggen dat ik hoofdzakelijk op Stars kijk en speel. Ik dacht dat er ook wat waren op 888, trouwens.

De freerolls die ik nu pak op Stars, zijn meestal free tickets via een bonus op een storting.

Heb nu niet echt het geduld en de tijd om lang te spelen voor een paar dubbeltjes, maar zodra ik daar weer ruimte voor krijg pak ik ze ws. wel weer op. Momenteel ben ik vooral bezig met mijn spel te verbeteren en mijn trading van de grond te krijgen. Dat laatste is even wat stilgevallen ivm tijdgebrek. Ik zit gewoon te weinig achter mijn computer.

Na de zomer heb ik eindelijk een eigen kantoor annex mancave, zodat ik meer uren kan maken zonder te worden gestoord of afgeleid :D

Je zou trouwens ook kunnen kiezen voor die 990-mans van $0.02 op Stars. Levert niet veel op, maar is eigenlijk ook gewoon een soort freeroll.

Op 888 kan ik niet, lang leve Belgie :D
Freerolls op Unibet is amper voor geld, enige dat ik zie is die unibet open.

Als er haast geen zijn dan zal ik wel verder spelen met mijn geld.
Wilde mijn MTT skills nog beetje bijschaven en leek me prima te doen met Freerolls.
Heb wel nog een $5000 Progressive KO freeroll ticket staan.

Daarnet 26/224 op een 22 cent MTT op Bwin.
Ik heb atm tijd zat, ontslag genomen van men job en ondertussen terug gekeerd naar mijn '' roots '' ( west- vlaanderen in Belgie )

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Mwah, of lage freerolls je spel verbeteren vraag ik me af :D

Het is meer een kwestie van de juiste tactiek volgen, om met zo min mogelijk moeite wat binnen te halen. Uren intensief poker zijn ze me momenteel niet waard, hoewel dat ooit wel anders was en zo weer zou kunnen komen.

Hoewel ik eigenlijk meer wilde spelen, ga ik eerst mijn werk aan ranges afmaken. Daar heb ik in alle games iets aan het het is best verhelderend (zij het erg vermoeiend) om daar eens goed in te duiken. Heb er alvast van geleerd dat ik vaak folds maak die eigenlijk calls hadden moeten zijn.

Dat laatste is overigens vooral door het 'scared money' -gevoel, dat ik maar niet kwijt schijn te kunnen raken. Hoofdreden waarom ik bv. in de freelancer freeroll of toernooien van gratis tickets beter presteer, want daar kan ik alleen winnen, niet verliezen.

Eigenlijk zou voor mij SpinLegends dan ook perfect zijn, maar dan liever voor MTT's :P

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Na opnieuw een dag flink beulen op mijn ranges, nog een paar handjes zoom MS en BS gespeeld.

MS +$0.11 en BS + $1.02

Had eigenlijk veel meer willen spelen, maar ik merk echt dat ik zoveel fouten maak qua calls en raises, dat ik het belangrijker vind om daar goed aan te werken nu ik de kans heb. Spelen kan altijd nog :)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

$3.29 erbij op zoom NL5, na best hard werken :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het was een week met 12 uur werken per dag, maar nu is mijn preflop gameplan dan ook realiteit. Wat me nu nog rest, is hoe te reageren op 4-bets en 5-bets en dat in te voegen. Wonderlijk hoeveel je kunt doen wanneer niemand je stoort :D

Het postflopspel is uiteraard nog een stuk lastiger, maar ook daar heb ik plannen voor en ik heb nog een wat ouder idee klaar liggen.

Voordeel van wat ik nu heb gemaakt, is dat ik het eenvoudig kan aanpassen aan andere games en nieuwe varianten of trends.
Uiteindelijk wil ik voor alle games die ik wel eens speel, een gameplan maken dat speciefiek voor dat spel geoptimaliseerd is.

Zinnig? Ach ja, een ander koopt een puzzelboekje of speelt een videospel ....

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Opnieuw finaletafel in de Freelancer. Ditmaal 4e, nadat mijn 99 aanliepen tegen TT ...

Toch weer $140 erbij :D :D:D

Beantwoorden
Citeren

Ongekend....die freelancer is een goudmijn!

Beantwoorden
Citeren
winnerke123
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Zinkwitje
Ongekend....die freelancer is een goudmijn!

Dat Freelancer toernooi, is dat op pokerstars?

Beantwoorden
Citeren