Ga naar het forum
Zeezouts Chaotic Wo...

Meldingen
Alles wissen

Zeezouts Chaotic World | Goes undercover

1,518 Berichten
34 Gebruikers
99 Reacties
50.2 K Weergaven
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb nog geen losses gehad (pas enkele games gespeeld), maar losses gaan gewoon compleet van de MGT-pot af.

Zou ik dus met $2 een game spelen en eindigen op $1,45, dan gaat er $1,45 terug in de MGT-pot (dus een verlies van $0,55).

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Nice om je weer terug te zien Zee! GL met je BO en met de MGT.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks! :)

Ik ben ondertussen ook begonnen met helemaal opnieuw vanaf de basics me in het cashgamen te verdiepen (ben nog een echte cashgamefish), om mijn spel wat te verbeteren. Daarvoor lees ik handbeoordelingen, kijk vids en maak aantekeningen om het geleerde te kunnen nalezen en eigen maken.

Ben benieuwd wat het gaat opleveren.

Momenteel is het in mijn office te heet om erg actief te zijn en qua traden is Juli gewoon standaard een erg magere maand vanwege de lagere activiteit, dus ook maar even genieten van de vakantie :D

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Afgelopen week erg weinig gepokerd (veel te warm in mijn honk - boven 30 graden), dus verleng ik mijn game opnieuw naar volgende week. Heeft nu weinig zin om een nieuwe te beginnen.

Ben wel druk bezig met verdiepen in cashgamen en lees momenteel veel handbeoordelingen. Hier heb ik echt nog veel te leren :D

Hopelijk komen er deze week wat speel-/tradedagen :)

Beantwoorden
Citeren

Goed bezig Zee! :)

Ik kijk vol verwachting uit naar je verdere ontwikkelingen. Met zulke temperaturen valt idd niet goed te spelen/concentreren.

De beste omstandigheden zijn er bij een graad of achttien, als ik het goed heb. Daar zijn we nog wel een stukje van verwijderd.

Vanavond was er even ten noorden van mijn stulpje ZWAAR onweer met enorme regenval. Heeft ons hier helemaal gemist. Nog geen druppel. Morgen krijgen we hier wel de volle laag als de verwachtingen uitkomen. Zo tussen de 50 en 100 mm in twee dagen. Een herhaling van een paar weken geleden. Geen problemen mee, is goed voor de natuur en voor alle vogelpoep op de autoruiten. De Schijtlijster let op zulke dingen :D

Ga nu mijn eigen blog even bijwerken. Heb toch wel voor mijn doen leuke dingen te melden.

Veel succes met je vooruitgang! ;)

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Hi Zeezout,

Poos niet gesproken kerel!
Nee ik kom niet terug pokeren.. dat heb ik nu volledig afgeleerd.

Binnenkort maar eens even bijpraten.
Heb je me nog op skype staan?

het ga je goed! groet, Jacob

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heee jonkie :)

Ben nu vakantie aan het houden, maar normaal heb ik Skype vaak wel aan. Had je (geloof ik) vorige week nog aangesproken, maar we hebben elkaar ws gemist :(

Ik geef wel weer een gil als ik online ben :)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Deze post is vervallen. Ik heb het project dermate aangepast, dat deze post alleen maar meer verwarring geeft.

Zie pag. 1 voor de juiste opzet.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lekker beginnetje aan mijn nieuwe reeks: $20 uit een freeroll weten te peuteren. Wel af en toe bar slecht gespeeld (met enkele leuke moves ertussen).

Goed op koers dus :)

Beantwoorden
Citeren

Mooi zo, Zee ;)

Mijn pokeravond viel letterlijk in het water, maar ben nu weer eens op Stars bezig. Ben nog altijd aan het werk om de tien dollar op te maken. Heb nog dik drie dollar over om break even te spelen. Ik kom al aardig in de buurt.

:pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe ging het met je pokeractiviteiten de afgelopen tijd of ben je nog steeds aan het nagenieten van je cash in die freeroll?

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D

Nah, ik had afgelopen week mijn schoonmoeder te logeren en nog andere bezigheden en dus niet veel tijd om te pokeren. Alleen even kort wat snelle games gespeeld (licht verlies), maar ach, wat in het vat zit verzuurt niet.

Zolang de schoolvakanties nog runnen zal er toch niet veel van komen, waarschijnlijk, maar we zien wel.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Bij het narekenen van mijn spreadsheet stootte ik op een aantal irritante bugs, die verkeerde uitslagen en teveel werk in de hand werkten. Heb het dus maar opnieuw geschreven en tegelijk mijn systeem aangepast. Ik had er namelijk nog niet in verwerkt dat je van alle winst ook wat terug laat vloeien in de Main MGT-roll (waaruit weer de 25 buy-ins worden berekend).

Voor de meest actuele versie kunt je op pagina 1 kijken.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Daar ik nog maar net was begonnen, heb ik de al gespeelde MGT's even omgerekend. Ik begon de eerste MGT met een roll van $50 en dus een MGT-buy-in van $2

Aan het eind van de maand sloot ik deze MGT af en kwam tot de volgende score:

MR $9.63
RP $1.37
SP $1.37
NRP $0.96
MR $54.20

Totaal: $61.76
Profit: $11.76
Handen: ca 135

Omdat ik het MGT zie als een toernooi, vergelijk ik het met een MTT mbt de uitslag. Dit is vooral voor de leuk en niet bepaald nuttig :P

Wanneer je dit vergelijkt met een $2 MTT op Stars (3k GTD), dan zou deze winst overeenkomen met een ITM op de 64-72e plaats (3483 spelers)

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

De tweede MGT heb ik al snel afgesloten vanwege mijn $20 winst in een freeroll. Daardoor werd mijn MP dermate groot, dat ik het beter vond om de MGT af te sluiten, een deel veilig te stellen en aan een nieuwe te beginnen. Naast de freeroll speelde ik wat cashgames, waarbij ik enkele $ verloor.

De eindstanden van MGT 2 (Buy-in: $2.17):

MR $15.10
RP $2.96
SP $5.30
NRP $0.00
MR $54.03

Totaal: $77.39
Profit: $15.63
Handen: ca 330

Omdat ik het MGT zie als een toernooi, vergelijk ik het met een MTT mbt de uitslag. Dit is vooral voor de leuk en niet bepaald nuttig :f_biggrin:

Wanneer je dit vergelijkt met een $2 MTT op Stars (3k GTD), dan zou deze winst overeenkomen met een ITM op ongeveer de 40e plaats (3483 spelers)
Dit is uiteraard wel erg vertekend door die ene $20 cash, want met cashgames was het ditmaal niets.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gisteren leuke run gemaakt in de binary options, goed voor €57: 3 trades op rij in 3 minuten en allemaal ITM. Keeps me smiling :)

Hoewel ik BO-trades eerst ook in mijn MGT wilde opnemen, geeft dat problemen bij mijn BO-moneymanagement, dus houd ik mijn trades buiten het MGT. Het MGT is dus alleen voor poker.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooie resultaten met de binary options gisteren. Blijkbaar heb je daar aardig wat verstand van inmiddels. Hou het zelf lekker bij pokeren ;)

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

zeeZoutje weer een leuk (ingewikkeld) projectje zo te lezen.
Hopelijk hengel je een paar leuke ships binnen Gl.

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks Kokkie :D

Zoals gewoonlijk valt het ingewikkelde wel mee, maar het vraagt inderdaad even een andere kijk op de zaak. Nu ik puur voor de fun poker is de druk om te presteren lager en geniet ik er meer van.

Systemen zijn nu eenmaal mijn ding, vandaar waarschijnlijk ook mijn interesse in binary options. Zodra ik daar mijn bankroll genoeg heb uitgebouwd ga ik daar ook een soort MGT-principe hanteren als moneymanagement.

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Sorry kerel, ik heb je volledig gemist op skype. :facepalm:
Zag net pas de oproepjes voorbij komen.

We zullen vast wel keer beiden online zij. Zal skype weer ff op de pc gooien.
Heb het nu alleen op de ipad, en die gebruik ik veel minder.

Beantwoorden
Citeren