:D:D
Nou zie ik pas dat jij hier gepost had.
Maakt niet uit, we proberen het gewoon nog een paar keer
:D:D
Nou zie ik pas dat jij hier gepost had.
Maakt niet uit, we proberen het gewoon nog een paar keer
Na een moeizame start met live-traden op de binary options, nu eindelijk in de plus geraakt. Ik wist het in de eerste maanden zo te spelen dat ik heel veel would-be-winners-trades miste (door bv koffie halen of boodschappen doen) en de verliezers wel wist te treffen.
Nu ben ik echter voorzien van een trade-tablet en gaat het al veel beter. Ik mis er nog wel eens eentje, maar zelden.
Ondertussen weer op winst gekomen en de vooruitzichten zijn goed. In de zomer is het altijd een beetje slap en onvoorspelbaar met traden, maar het goede jaargetijde komt er weer aan.
Door allerlei zaken weer niet aan pokeren toegekomen, maar ik ben wel bezig met mijn spel te bestuderen en leaks te dichten (heeft er iemand nog plakband over?)
De laatste weken ben ik vooral bezig geweest met het verbeteren van mijn BO-systeem, dat er nu echt lekker uitziet.
Over Augustus een decent winst gemaakt op mijn trades, maar van poker kwam niet veel meer (wel wat winst gemaakt, maar niet noemenswaardig). Ben nu een advanced versie van mijn tradesysteem aan het testen, Wanneer dat eenmaal klaar is hoef ik alleen nog de charts in de gaten te houden en kan ik daarnaast eindelijk eens lekker pokeren.
Ik laat het MGT dan ook even liggen tot ik er echt aan toe kom.
Thanks
Maar ik blijf ook wel pokeren hoor. Alleen is het af en toe een game, zonder structuur of MGT-bankrollmanagement.
Hoe gaat het tot nu toe met de traded en eventueel pokeren deze maand of staat alles op een laag pitje?
Ben druk bezig, momenteel.
Afgelopen week heb ik mijn test afgerond en nu ben ik serieus begonnen met traden.
Stond ook lekker op winst, maar maakte vandaag wat flinke domme fouten, die me toch aardig wat hebben gekost
Niet onoverkomelijk, maar wel een duidelijke waarschuwing dat je scherp moet blijven. Ik had de meeste verloren trades helemaal niet mogen afsluiten
maar lette niet goed op het nieuws.
Net als met poker moet je steeds alert blijven op je 'A-game', want anders kost het geld.
Hoe dan ook: ik zie het zonnig in met traden. Aan poker ben ik niet echt toegekomen, maar ik ben wel weer video's aan het kijken en wil er snel weer mee beginnen.
Volgende keer beter met traden
Ben benieuwd wanneer je er klaar voor bent om weer lekker te vlammen op pokergebied.
Al zul je 5 oktober vrijwel zeker poker gaan spelen verwacht ik
Ach, het hoort erbij. Net als bij poker heb je dagen dat niets lukt en dagen dat zelfs de grootste fouten goed uitpakken.
Mijn tradesysteem blijft gewoon prima lopen, ook vandaag, dus ik kan het wijten aan eigen blunders
Dat kan de beste overkomen.
Hoe ging het afgelopen week met traden en eventueel het pokeren?
Ben alweer op weg naar herstel. De rest van de week leuk gedraaid, dus komt wel goed.
Aan poker kom ik door externe omstandigheden nauwelijks toe. Kan me niet lang genoeg vrijmaken om geconcentreerd te spelen, dus speel ik niet.
Jammer dat je niet aan pokeren toekomt, maar dat valt wel te begrijpen.
Hopelijk zijn de externe omstandigheden gauw opgelost voor je.
Mooi dat het traden weer goed loopt.
Tja, voor traden hoef ik alleen een beetje de charts in de gaten te houden en af en toe te handelen, dat gaat gemakkelijker nu.
Poker komt wel weer hoor, het blijft leuk
Baahhhh....
Run deze maand wel heel erg onder EV met mijn trades. Tijd om alles nog eens goed onder de loep te nemen en te kijken hoe en of ik verder ga.
Ik krijg het voor elkaar om telkens op de verkeerde momenten in te stappen en op de goede niet aanwezig te zijn.
Vrees dat tilt me even haunting is, maar ach, gaat wel weer over hoor
Zal nu maar even niet gaan pokeren
Dat is jammer, Zee, maar ik denk dat je het wel van de grond krijgt. Dat je er een tiltaanval van kan krijgen lijkt me niet meer dan logisch: je hebt er veel tijd in gestoken, er veel moeite voor gedaan, en zeer hoopvol er tegenaan gekeken, en dan draait het voor geen meter. Even laten bezinken, en dan weer vol erin vliegen!
Heel veel succes!
Tja, het is net als bij poker: je moet kalm blijven en geloven in de langetermijnwinst.
Mijn verliezen waren weliswaar het gevolg van een paar harde knallen, maar vooral van toch nog wat met scared money werken, waardoor ik na die tegenvallers opgaf en prompt het herstel langs mijn neus zag gaan.
Zo schoot ik vandaag €100 de min in, terwijl ik op +€60 was uitgekomen wanneer ik gewoon door was gegaan en was blijven geloven in mijn werk.
Jij kent dat wel: azen hebben en niet durven raisen om niet uit je toernooi gegooid te worden nadat je er een paar maal over bent gestruikeld.
Het is leergeld en komt allemaal wel goed hoor. Gewoon een kwestie van tijd.
Yep, dat met de Azen is een prima voorbeeld. Geldt meer dan eens in het leven. Ik ram ze er nu gewoon in, omdat de kans op winst nu eenmaal groter is dan de kans op verlies.
Ik heb er vertrouwen in dat je de winnende lijn gauw te pakken hebt