Updates?? ♠_love:
Verstandig was geweest als ik een afsluitende reply post had gemaakt in dit blog. Omdat er heel misschien iemand in de pokerwereld wel geintresseerd was in mijn pokerleven. Toch acht ik de kans hierop, even hoog als de kans op mijn volgende royal flush. Ik heb er in mijn leven op dit moment twee gehad. Nu ik op 888poker mijn slag probeer te slaan tussen de harinkjes van het poker is het me daar één keer gelukt.

Terug naar het punt dat ik afdwaalde. Ik ben al weer een aantal maanden gestopt met mijn 1.20 Sngo's. Ik bereikte op een gegeven moment een Bankroll van zo'n 80 dollar. Toen de downswing begon te komen. Mijn bankroll verdween zoals die net gekochte cornetto verdwijnt in mijn mond. Lekker weer vandaag.
Op een gegeven moment had ik nog maar 40 over op Fulltilt. En op dat moment had ik op 888 een BR opgebouwd van 100 dollar met SSS op Nl2/Nl 10. Logisch dat ik niet meer verder ging op Full tilt. Toch heb ik me daar nog een tijdje gewaagd. Ik ging headsup spelen. Min Buy in(17.50, blinds 0.25/0.50). Het ging goed, heel goed zelfs. Ik voelde alsof ik de hele wereld aankon(headsup dan). Hetzelfde gevoel eigenlijk als je een paar biertjes op hebt. Misschien zit hier wel enige vorm van eenj logisch verband in?! Het lukte me de 40 dollar, dat ik toch niet kon uitcashen, naar 300 uit te breiden. Daarna ging t weer eventjes minder(-150) . Ik heb het resterende bedrag toen maar uitlaten betalen, om verdere ongemakken te voorkomen. Ook vanwege te feit dat ik me helemaal niet aan het zogeheete BRM systeem hield voor headsup.
Dat was zo'n beetje het verhaal, wat er de afgelopen maanden is gebeurd. Ohja mijn BR op 888 is nu +/-190. Nog steeds speel ik SSS NL 10 + 5.50 sngos /DONS.Ik hoop hier verder naar boven testoten. Helaas zijn er veel te weinig tafels met hogere cashgames. Anders had ik hier mijn sss ook op kunnen toepassen.Wat dat betreft is 888 een kleine speler in de markt van de pokergiganten.
Ohja bijna vergeten te vertellen. Ik heb van mijn vriendin voor mijn verjaardag een dagje weg voor echte mannen gekregen ( hema.) Hierin staat dat ik een masterclass van the Pokercompany kan bijwonen, maar je kan ook bijvoorbeeld lekker gaan karten, skiien, klimmen,paintballen bierbrouwerij bezoeken. etc etc
Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met the Pokercompany, en wat kan ik verwachten? Ik wil namelijk niet een standaard lesje waarin duidelijke wordt gemaakt dat een royal flush wint van Highcard.
Even mijn doelen bijstellen.
-BR van 190 naar 500 eind april
-elk pokerboekje dat ik in een boekenwinkel kan vinden kopen
-eventuele coaching volgen
Ajax-legolas(FTP)/Linkspoten (888)
Ondertussen al weer bijna een jaar verder sinds me laatste post, in me vrij korte bestaan. Een aantal veranderingen hebben plaats gevonden. Over veranderingen gesproken:
Voor de mensen die veranderingen willen in hun leven: lees het boek Dromen durven en doen van Ben Tiggelaar!
Okee even back naar mijn verhaal: Ik ben ondertussen een andere studie gaan doen. Ik studeer nu aan de NHTV in Breda, Toerisme & management. Een leuke studie, van een wat beter niveau (vind ik). Misschien ook, omdat ze hier wat strenger zijn naar mijn idee.
ik ben inmiddels 20 jaar oud en woon nog steeds bij mijn ouders. Ik zit echt op zo'n moment dat ik nog niet precies weet wat ik echt wil. ik heb voor mezelf een aantal vragen opgesteld vanmiddag. waar ik een antwoord opwil voor de aankomende tentamenweek.
Is dit de juiste studie?
Wil ik op kamers?
Wat wil ik doen na mijn studie?
Wil ik mijn rijbewijs binnekort nog halen?
Zal ik doorgaan met poker? (Mijn ouders hebben gezegd dat ik er mee moet ophouden!)
Hoe ga ik er voor zorgen dat ik meer discipline krijg?
Wat wil ik bereiken?
Bijzonder raar misschien dat ik dit hier allemaal post, maar t lucht wel even op!
De tijd is misschien ook raar. 10 voor half 4 zul je zeggen. ''Goij toch eens slapen! Maar ben momenteel ook nog bezig met een toernooitje op 888. niet heel veel soeps maar goed t is wel FUN.
Me br op 888 is momenteel 122 en ben bezig om nl6 te verslaan. Maar het gaat niet zo goed met de relatie tussen mijn ouders en poker. Dus vandaar dat ik t eigenlijk op een laag pitje wil gooien. Misschien hebben jullie ideeen of argumenten om je ouders te overtuigen dat poker geen verslaving is? deze zou ik met dank ontvangen.
Ik wil het liefst snel upmoven in de stakes en er van kunnen leven. Maar gezien mijn situatie lijkt me dat niet realiseerbaar.
Bah wat ben ik toch aant klagen.
Oh ik zie dat ik uit het toernooi lig At < 88. 40e van 275 . net buiten t geld .. shit! (flop een aas turn een 8
en river een aas als ''goedmakertje'' van 888, ''jaa we gaven je toch trips!'')
Dus ga slapen nu, morgen weer studie ws
Bedankt voor jullie advies jongens,
Jullie zijn niet de enige die dit advies geven. Ik hoor meer mensen zeggen, dat je er een hoop wijzer van wordt.
Ik denk dat jullie gelijk hebben. De confrontatie tussen poker en mijn ouders vermindert dan ook aanzienlijk! Bovendien is de reistijd naar en van breda een stuk korter, wat me op een schooldag 3 uur extra geeft om dingen te doen(such as poker / studie ). Daarnaast kan ik in de tussenuren gewoon naar huis ipv 4 uur lang op school niks te doen.
Dus ik schrijf nu even de voordelen en nadelen op van een kamer:
Voordelen:
- Totale vrijheid
- Meer tijd over voor andere dingen(vanwege reistijd)
- Nieuwe connecties
- Woon dichterbij kamer van mijn vriendin
- leer op mezelf te wonen
- Mijn werk op zaterdag kan ik nog steeds blijven doen(meubelzaak)
Nadelen:
- Het nadeel is dat ik dan een aantal verplichtingen moet opgeven. Voetbal trainingen veld /zaalvoetbal(doordeweeks)
- Ben meer geld kwijt: huishoud/huur/inrichting/eten
- het eten wordt niet meer voor me gekookt.(alhoewel thuis moet ik dat ook wel vaak zat doen)
- Mijn kleren worden niet voor me gewassen.
Ik kan op het moment eventjes niet zoveel meer bedenken. Dus als jullie voor en nadelen van een kamer ondervinden zet ze der alsjeblieft bij!
Op het moment staan de voordelen boven de nadelen en dat betekent voor mij dat dit iets is wat ik moet gaan doen.
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Linkspoten
Je laatste twee nadelen worden opgeheven door het voordeel "Leer op mezelf te wonen".
Wat betreft geld; je krijgt uitwonende beurs. OV heb je, dus da's no problem. Daarnaast hoort ook dit bij het op jezelf leren wonen denk ik, als je je uitgaven ook moet plannen valt ook dit onder het voordeel "Leren op jezelf wonen". Hier zal je uiteindelijk wijzer van worden?
Die 3 uur extra scheelt echt superveel, je bent al gek dat je dat nu al n half jaar doet!
In Breda kan je prima hardlopen door het park, en daar zal heus wel een zaalvoetbalvereniging zitten of voetbalclub waar je je conditie op peil kan houden. Dan kan je op zondag gewoon met je vertrouwde club meedoen?
Zie het voor mezelf ook wel zitten
Wat dacht je van een kamer in Den Bosch, tussen Breda en Den Bosch of in Breda zelf?
Ik ga wel mee op kamers dan
Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Wijchen4ever.
Hehe zo dacht ik vroeger ook ♦
Edit: Fix je sig
Dat vind ik een geweldig idee. Ik zit dan een beetje tussen school en thuis in. Bovendien is de reistijd vanuit den bosch een stuk kleiner( Half uurtje nog maar).
Ook een nadeel is dat ik nog niemand kende als ik op kamers zou gaan. Maar als jij ook gaat, is die drempel een stuk lager!
Ik denk dat ik maar eens naar een kamer ga zoeken..
Nog meer voordelen/nadelen zijn altijd welkom!!
Oorspronkelijk gepost door odacha
Edit: Fix je sig
Done!
@Linkspoten: ik WhatsApp je wel hierover.
Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Oorspronkelijk gepost door odacha
Edit: Fix je sigDone!
@Linkspoten: ik WhatsApp je wel hierover.
![]()
Oh supersecret..
Nee op dit moment niet, misschien als ik weer tijd en zin krijg.
Blijf 't wel op de voet volgen though.
Ik zit nu voor mijn 2e jaar op kot (kamer) en kan niet zeggen dat ik er spijt van heb. Je hebt wel zelfdiscipline nodig maar je leert op je eigen benen staan. Want als je niet kuist of kookt of naar de winkel gaat heb je ook niets en wordt het een smeerboel :P.
Studentenleven als je op kot ( kamer :facepalm:) gaat is echt een van de mooiste tijden dat je kan hebben :P.
True, thuisblijven = er verandert sowieso weinig en je leert niks?
Sowieso alleen als je al 3 uur per dag moet reizen voor je studie, is zeker een reden!
Ik denk dat ik dit gewoon moet doen. Op kamers gaan. Voordelen wegen op tegen de nadelen. En niemand zegt zoiets van: sjonge jonge, dat ik op kamers ben gegaan.. dat was toch een domper.
Ik ben dan ook momenteel op zoek naar een kamer.. of dat in Den Bosch of Breda is moet ik nog even onderzoeken.
Dus eigenlijk de vraag:
Heeft iemand een kennis die nog een kamer te huur aanbiedt?
Misschien niet de juiste plek om deze vraag te stellen, maar je weet nooit...
Linkspoten
Oorspronkelijk gepost door Linkspoten
Op kamers gaan.... En niemand zegt zoiets van: sjonge jonge, dat ik op kamers ben gegaan.. dat was toch een domper.
Vroeger moest ik altijd me kamer op... domper