Insert openingspost here
Ja kga mij ermee bezig houden later op de avond, moet nu gaan shoppen want het zijn solden...
Vriendin is niet te houden
Bankkaarten zullen bloeden
Shorthanded NL2
Vpip 22.4
PFR 18.7 (vrij tight, ietwat te grote gap mss ?)
3betPF 9.9 (mooi veel)
foldPF3B 63 (normaal ?)
4bet 8.9 (vrij hoog denk, te verantwoorden omdat ik het gericht doe op losse gasten, hangt samen met vrij hoge 3b ? + de hoeveelheid crap die rondvliegt op zoom NL2 valt preflop al uit te buiten ?)
foldPF4B 50 (hangt samen met hoge 3b ?)
4bet+ 1.9 (geen idee; 2% zijn dit mijn AA, KK AKs ?)
PFsqueeze 4.7 (moet ik eens uitzoeken, weet weinig tot niks ivm squeezeranges etc)
WTSD 31.7 (redelijk standaard ?)
WSD 57.7 (hoog ?)
WWSF 43.6 (geen idee)
CbetF 55.8 success 54
CbetT 68 success 37
CbetR 45.1 success 42.8
Call F Cbet 32
Call T Cbet 13.8 (ben allergisch voor 2nd barrels ?)
PF Pos Aware 2.92 (geen idee)
Call R efficiency 2.64 (geen idee ?)
att to steal 30
3bet steal 10.5
fold to steal 80 (lijkt me immens ?)
AF 2.77 (passieveling ?)
AFq 48.23
Niemand zin om wat feedback te geven of te vergelijken met die van jezelf ?
Kan ik ook iets mee spelen?
Goed voor wat speel motivatie voor mij denk ik namelijk.
Speel zelf normaal sng op moment voornamelijk op ftp.
Maar heb nog iets van 60 staan op stars dus zal daar gaan starten.
Ga dit alleen doen overdag wanneer ik tijd heb omdat er overdag niet genoeg volume voor me draait op ftp voor me maingame.
De avonden blijf ik daar spelen omdat het iets verdienstelijker is dan wat ik hier ga doen.
Zal starten met een ong 60 dollar roll.
Ga hiermee niet starten op nl2 maar op nl5.
Ga upmoven bij 200 dollar naar nl10 en downmoven bij 150.
Als me br de 30 dollar raakt ga ik downmoven naar nl2.
Speel zonder tracker atm zal nog ff paar daagjes duren en dan zal ik die ook hebben en dus ook meer actief handjes posten dan.
Vinden jullie jullie het in deze groep goed dat ik hier wat mee ga doen in deze blog?
Uiteraard shocker,
Deze blog is er voor iedereen die zijn ervaringen, vragen en handen wil posten in verband met zoom.
Vanaf mijn volume hoog genoeg is zal ik een statistiek posten van mijn NL5 game.
Mijn NL2 statistiek en beginnend NL5 is te vinden op mijn persoonlijke blog.
Speel alleen niet te vroeg overdag, voor 12u want de traffic is dan lager op zoom, dus tougher field om te beaten...
Oorspronkelijk gepost door oewems
Shorthanded NL2Ik heb een beetje kleine sample size, heb ook net weer een nieuwe database gemaakt. Van SSD->HDD->SDD.
Vpip 22.4 20,2 Gisteren was dit: 25/24 ongeveer
PFR 18.7 16,2 (vrij tight, ietwat te grote gap mss ?)3betPF 9.9 (mooi veel) 4,13
foldPF3B 63 (normaal ?) 664bet 8.9 (vrij hoog denk, te verantwoorden omdat ik het gericht doe op losse gasten, hangt samen met vrij hoge 3b ? + de hoeveelheid crap die rondvliegt op zoom NL2 valt preflop al uit te buiten ?) 8,89
foldPF4B 50 (hangt samen met hoge 3b ?) 100
4bet+ 1.9 (geen idee; 2% zijn dit mijn AA, KK AKs ?) Welke stat is dit precies, kan ik FF niet vinde in HM2! Welke tracker heb jij, zag in je blog PT4 ?PFsqueeze 4.7 (moet ik eens uitzoeken, weet weinig tot niks ivm squeezeranges etc) 1,15
WTSD 31.7 (redelijk standaard ?) 24,8
WSD 57.7 (hoog ?) 48,4
WWSF 43.6 (geen idee) Ik heb nog W$woSD welke nog negatief isCbetF 55.8 59,9 success 54 55,3
CbetT 68 45,5 success 37 33,3
CbetR 45.1 40 success 42.8 50 Je ziet wel aan de getallen dat ik een zeer lage sample size heb, maar je moet dit ook regelmatig herhalen.Call F Cbet 32 46,9
Call T Cbet 13.8 66,7 (ben allergisch voor 2nd barrels ?) Waarom heb je Call R Cbet er niet bij staan, ohw ik zie het al 2 stats lager zeker ?PF Pos Aware 2.92 (geen idee) 2,58
Call R efficiency 2.64 (geen idee ?) 1,11 Wat heb jij dan bij River Call Win & en River Call Eff $ ?
att to steal 30 33,5 (Steal PCT, zal hetzelfde zijn. Stelen vanuit COBTSB)
3bet steal 10.5 Deze vind ik niet, wel apart voor SB en BB.
fold to steal 80 (lijkt me immens ?) Pfff kan deze ook FF niet vindeAF 2.77 (passieveling ?) 2,34(Agg)
AFq 48.23 36,5(Flop Agg%)
Ik weet dus niet helemaal zeker of jij ook wel holdem manager 2 gebruikt, ik zie dus net dat jij pokertracker 4 gebruikt. Ik heb die ook wel. Ik wil dit nog wel eens een keer duidelijker doen, je kan dit ook gewoon vanuit hm2 opslaan.
Niemand zin om wat feedback te geven of te vergelijken met die van jezelf ?
Weet iemand ook wanneer je 10 seconden extra bij je timebank krijgt en of je dan ook langere pauzes kunt maken, dus hoe groter je timebank is hoe langer je op site out kunt zonder automatisch van tafel gekicked te worden ?
Je wordt niet echt van tafel gesmeten maar zit alleen aan tafel te zitten tot je op 'im back' klikt.
Ik denk dat je dit kan doen tot de automatische timeout van de software waarbij de client offline gaat.
stats zien er aardig uit.
3betten is alleen goed als ze ook vaak folden op cbets.
T cbet zou iets minder kunnen. Probeer vooral op mensen zoals jou wel 2x te betten of op eauity flops. Niet op Turns waar je geen draws meer hebt enz..
WWSF 43.6 (geen idee) Ik heb nog W$woSD welke nog negatief is
Dit betekend volgens mij dat je te groot vallue bet op de river waardoor ze niet callen. Of te klein bet op de river waardoor je vallue tekort komt. Aangezien het 60% is denk ik dat je te klein vallue bet op de river. Of dat jij te grote vallue bets calt op de river.... Kan dat?>
En ik vind dat je te veel 3bet voor je openingsrange. Als je nou iets heb van 28-24 ofzo dat is het wel beter. Ziet ernaar uit dat jezowat alles 3bet behalve kleine pockets en SC... Klopt dit?
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
WWSF 43.6 (geen idee) Ik heb nog W$woSD welke nog negatief isDit betekend volgens mij dat je te groot vallue bet op de river waardoor ze niet callen. Of te klein bet op de river waardoor je vallue tekort komt. Aangezien het 60% is denk ik dat je te klein vallue bet op de river. Of dat jij te grote vallue bets calt op de river.... Kan dat?>
een deel van je quaote hier is nog aangevuld door iemand anders... Ikzelf call wel teveel af ja
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
En ik vind dat je te veel 3bet voor je openingsrange. Als je nou iets heb van 28-24 ofzo dat is het wel beter. Ziet ernaar uit dat jezowat alles 3bet behalve kleine pockets en SC... Klopt dit?
Mja heb een tijdje gelezen in Pleno1 ASK ME SH thread, en dan maar heel ruim beginnen 3betten.. Ik 3bet heel veel van mijn handen ja, mn premiums en soms ook mn kleine pockets.. Ik hou daar wel een beetje villain's stats voor in de gaten..
Het is wel zo dat je veel te weten komt ofwel een potje oppakt waar je anders nog achetraan holt...
Er is wel nog werk aan de winkel
Ja dan denk ik dat je aan de turn en river en aan je showdown moet werken. Ik merk ook dat je het initiatief niet neemt op de river aan hoe je spreekt. Ik zou een paar keer Rogier zijn coachings volgen en tijdens coaching spelen enz... Dat heeft mij ook 3 stappen geholpen.
En je kan wel als een mallot lopen 3betten maar als je niet weet hoe je de turn en de river moet spelen en dan maar het initiatief over geeft en de river gaat callen dan heb je echt een mega leak
gewoon minder 3betten op NL2 en de rest komt wel goed dan. Kijk maar ook niet naar Pleno1 dat komt wel als je op NL25-50 bent.. Gewoon de eerste video's van Gamblewhitme en Rogier, Yoshiwa
i know
Zoom Nl2 JJ
Zoom Nl2 TT
Zoom Nl2 89s
Nl5 99
Nl5 Kk
Zoom Nl5 JJ
Zoom Nl5 99
Zoom Nl5 TT
Zoom Nl5 99 .
Zoom Nl5 55
edit: pff hoe kut is het dat als je links kopieer thet forum niet meewerkt ? maw: veel zoomhandjes in beoordelingsforum
Allemaal pocket pairtjes en 1 suited connector_>3bet ?
Heb je die handen trouwens vandaag gespeeld ?