Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Heads up HUD

57 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
9,376 Weergaven

die volg ik ff niet

benieuwd naar je toelichting :D

Yoghi
BlackMember

Zal wel deels aan mij liggen omdat ik er niet echt goed in ben, maar beetje zelfde logica als die jij gebruikt ;)

Bij no limit is het supervaak dat er preflop gefold wordt of dat een cbet genoeg is, niet heel bijzonder imo. Bij FL wordt er supervaak doorgespeeld tot aan de river met verschillende handen en kom je in (in aantal dan) veel meer "interessante" spots.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Zal wel deels aan mij liggen omdat ik er niet echt goed in ben, maar beetje zelfde logica als die jij gebruikt ;)

Bij no limit is het supervaak dat er preflop gefold wordt of dat een cbet genoeg is, niet heel bijzonder imo. Bij FL wordt er supervaak doorgespeeld tot aan de river met verschillende handen en kom je in (in aantal dan) veel meer "interessante" spots.

Limit en No Limit kun je niet vergelijken. Het is hetzelfde als schaken met dammen vergelijken. Het is allebei op een bord en je moet winnen maar verder....

Edit: ik snak trouwens naar een paar videos met HU sng's op de laagste limieten, kan ik miss een paar van mijn leaks dichten. Kunnen die er miss een keer komen.

caroline29632
BlackMember

Was laatst een match aan het railen en er gebeurde letterlijk niets :(.
(raise/3bet/fold of raise/call/cbet/fold :D)
De avg pot op NL2k was idem als die op 15/30FLHU.

Iedereen obv zen eigen ding. Maar onmiddellijk beginnen zulke dingen te claimen is niet echt een goed begin.

Succes met je vids.

facts:

deamoneye nlhu king

yoghii limit hu king

both ballers

both big ego's

both bms (big money spenders)

we are all jealous ldo :f_cry: (and no i'm not being sarcastic and yup my english is bad)

nuttkidd

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Iedereen obv zen eigen ding. Maar onmiddellijk beginnen zulke dingen te claimen is niet echt een goed begin.

Succes met je vids.

Haha jezus doe eens ff relaxed man :D

Ten eerste claim ik niks en no limit en limit spelers die elkaar beetje lopen te flamen is zoooooo standaard........ niet nodig om daar nog serieus op in te gaan anno 2011 lijkt me.

Anywayz..... laten we het over het iets leuks hebben nu.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Ja das waar, NL matches zijn af en toe erg saaie matches als beide spelers lopen te nitten. Wanneer beide spelers echter bereid zijn om te pokeren dan is HU No Limit imo de meest dynamische en boeiende vorm van Poker.

Gangstahhh
PokerStrategist

Dan is PLO HU altijd nog veel dynamischer en boeiender

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Dan is PLO HU altijd nog veel dynamischer en boeiender

Is persoonlijk uiteraard, maar ik vind Omaha nou niet echt een mooie pokervorm. Bij uitstek geschikt om te gamblen en dus mateloos populair nu, maar het geeft me zelden de voldoening die ik van Holdem krijg.

marcelhermus
Oldschool Grinder

plo hu zuig ik in.
ik verlies te veel flips :D

maar ik zuig er wel een beetje in ben ik inmiddels na veel leergeld achtergekomen.

ik heb best boeiende nlhu matches gehad. het leuke is vooral dat je mensen van hun game af kunt brengen door dat gene te doen wat niet in hun spel past.

agro 3betters zijn bijvoorbeeld heel leuk om gewoon te limpen. :D

veeRtje
Oldschool Grinder

cool een HU forum op PS.NL :-)
Hier zal ik vaker eens komen kijken, vooral als mensen als deamoneye blijven posten kan het interessant worden.

Ik speel zelf HU NL100 t/m NL400, dus ik kan nog een hele hoop leren.

Nivlem Topicstarter
Nivlem
Oldschool Grinder

Goed om te horen! Waar speel je voornamelijk? Ik vind zelf FTP wel erg prettig voor HU.

veeRtje
Oldschool Grinder

Ik speel voornamelijk op stars omdat ftp bij mij rigged is ;)
Af en toe speel ik ook op Party en Cake.
En wat voor stakes speelt u?

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door veeRtje
Ik speel voornamelijk op stars omdat ftp bij mij rigged is ;)
Af en toe speel ik ook op Party en Cake.
En wat voor stakes speelt u?

Voordeel van FTP is de rake cap, en de goeie rakeback
Op PP is de rakecap hoger en rake je echt ziek veel meer

En stars heeft minder rake back

Vind de software van FTP ook wel fijn, ik speel wel eens HU NL50 of NL100, beat het ook best wel , maar nadeel is dat ik het soms wegtilt, aangezien het nogal swing gevoelig HU, dus als je ineens 4 setups krijgt en je verliest 6 BI, en je gooit er 2 achteraan, dan tja, verlies je best wat geld, dus ben daar mee gestopt

veeRtje
Oldschool Grinder

Rake tussen FT en Stars is ongeveer gelijk, en ik krijg bij stars meer rake terug volgens mij. Is afhankelijk van status enzo.
Veel belangrijker vind ik de hoeveelheid actie, en stars heeft gewoon meer actie.

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door deamoneye

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Succes met je vids.

Haha jezus doe eens ff relaxed man :D

Ten eerste claim ik niks en no limit en limit spelers die elkaar beetje lopen te flamen is zoooooo standaard........ niet nodig om daar nog serieus op in te gaan anno 2011 lijkt me.

Anywayz..... laten we het over het iets leuks hebben nu.

Toevallig heeft Caroline een kort lontje en speelt ze ook limit :D

Nivlem Topicstarter
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door veeRtje
Rake tussen FT en Stars is ongeveer gelijk, en ik krijg bij stars meer rake terug volgens mij. Is afhankelijk van status enzo.
Veel belangrijker vind ik de hoeveelheid actie, en stars heeft gewoon meer actie.

Speel zelf met name 100NL op FTP, om de redenen die gangstahh ok gaf inderdaad. Stars heeft wel meer actie maar zijn toch met name bumhunters, die alle tafels bezet houden en jouw fish weg kapen. Zit er wel aan te denken om richting iPoker te gaan, hoewel de rake cap daar wel $1 is ipv $0.5. Waarschijnlijk zal ik stars ook wel toevoegen en mogelijk Party.