Ga naar het forum
Slechte spelers bli...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Slechte spelers blijven opzoeken of niet?

10 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
1,141 Weergaven

Hallo,

Ik heb vandaag wat video's bekeken van EliasVeritas (shorthand video's)en daar zoekt hij actief naar vissen en als ze "op" zijn verlaat hij de tafel en zoekt hij een nieuwe tafel. Ik ben dat vandaag ook gaan doen want eerst zocht ik gewoon een tafel met hoge players flop en een leuke average pot en de enige rede waarvoor ik de tafel verliet was omdat er nog maar 3-2 spelers over zijn. Ik vond het vooral zonde om een tafel te verlaten als je diep zit.

Hierdoor speelde ik eigenlijk alleen tegen nits + regs. Vandaag ben ik dus de vissen achterna gegaan en op NL10 zijn die echt slecht :D, ze schrijven het nog net niet meteen naar je bankrekening. Geen probleem op het eerste gezicht wat je verdiend er veel geld mee. Maar je haalt misschien wel een "valse" winrate. Bij de video's van Rogier en Ajfonso wordt juist gezegd dat je op de micro's zo veel mogelijk moet leren en pas op de latere micro's mischien is aan het geld kan gaan denken.

Wat hoe wou je later een reg verslaan op de NL50 als je ze al op NL10 al ontweken heb?

9 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Interessant, ben ik ook wel benieuwd naar :)

mwa nee maak je niet druk.

Tableselection is sowieso belangrijk en je moet ook echt leren te spelen tegen vissen. Daar kun je nog een hoop in leren. Daarnaast is het echt niet zo alsof je met 5 vissen aan tafel zit. Je zult altijd nog wel een paar regs hebben aan tafel. Daar leer je genoeg van.

Vaak leer je ook het meeste als er een fish aan tafel zit omdat die gewoon actie creert. De regs willen hem namelijk isolaten waardoor andere regs die regs weer gaan isolaten enzovoorts.

Dus ga gewoon zo door. Maakt het spelletje ook leuker omdat je dan makkelijker kunt winnen. Hoe hoger je komt de meer regs er zijn. Dat leren hoe je tegen regs moet spelen kun je ook nog later leren. En sowieso je gaat niet op NL10 kunnen leren hoe je tegen een 50NLreg winnend kunt spelen. Daarvoor moet je op NL50 spelen.

Als laatste punt. Hoe sneller je je centen bij elkaar grind op de lagere limieten de eerder je aankomt op 50NL en de sneller je ook weer jezelf ontwikkeld als speler.

Oh en zelf zit ik laatste tijd ook na te denken over het feit dat als je gewoon blijft zitten aan een nitty tafel de tafel na een tijdje weer fishy wordt.

Dus als je gaat zitten aan een nitty tafel en je speelt goed zullen de andere regs na een tijdje gewoon weg gaan omdat ze het kut vinden spelen. Geen enkele reg neemt die plaats omdat iedereen opzoek is naar tafels met vissen. Dus die vis komt dan gewoon aan jouw tafel zitten.

Moet je wel even geduld hebben enzo maar ik merk dat ik daardoor gewoon meerdere tafels kan blijven spelen en niet zo gestressed hoef te zoeken in de lobby.

Maarja das een theorie... wie weet luckbox/pwn ik gewoon iedereen op 200NL en lager en is het in mijn ogen allemaal wel soft.

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
mwa nee maak je niet druk.

Tableselection is sowieso belangrijk en je moet ook echt leren te spelen tegen vissen. Daar kun je nog een hoop in leren. Daarnaast is het echt niet zo alsof je met 5 vissen aan tafel zit. Je zult altijd nog wel een paar regs hebben aan tafel. Daar leer je genoeg van.

Vaak leer je ook het meeste als er een fish aan tafel zit omdat die gewoon actie creert. De regs willen hem namelijk isolaten waardoor andere regs die regs weer gaan isolaten enzovoorts.

Dus ga gewoon zo door. Maakt het spelletje ook leuker omdat je dan makkelijker kunt winnen. Hoe hoger je komt de meer regs er zijn. Dat leren hoe je tegen regs moet spelen kun je ook nog later leren. En sowieso je gaat niet op NL10 kunnen leren hoe je tegen een 50NLreg winnend kunt spelen. Daarvoor moet je op NL50 spelen.

Als laatste punt. Hoe sneller je je centen bij elkaar grind op de lagere limieten de eerder je aankomt op 50NL en de sneller je ook weer jezelf ontwikkeld als speler.

Kan het zelf echt niet beter uitleggen dan dit...

Benjike316
PokerStrategist

Dat is zeer duidelijk, thanks :D

Twisted1984
Elite Grinder

Om nog even iets te toevoegen aan wat al vermeld is: je verdient simpelweg het meeste geld van fish. Table selection is erg belangrijk en hoe sneller je in limieten omhoog gaat, hoe sneller je ontwikkeling als pokerspeler gaat.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor de nuttige uitleg.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ajfonso
Oh en zelf zit ik laatste tijd ook na te denken over het feit dat als je gewoon blijft zitten aan een nitty tafel de tafel na een tijdje weer fishy wordt.

Dus als je gaat zitten aan een nitty tafel en je speelt goed zullen de andere regs na een tijdje gewoon weg gaan omdat ze het kut vinden spelen. Geen enkele reg neemt die plaats omdat iedereen opzoek is naar tafels met vissen. Dus die vis komt dan gewoon aan jouw tafel zitten.

Moet je wel even geduld hebben enzo maar ik merk dat ik daardoor gewoon meerdere tafels kan blijven spelen en niet zo gestressed hoef te zoeken in de lobby.

Het is toch nét vissen he :D

Was niet mij vraag maar thx=). Goede vraag, goede uitleg