Hallo,
Ik heb vandaag wat video's bekeken van EliasVeritas (shorthand video's)en daar zoekt hij actief naar vissen en als ze "op" zijn verlaat hij de tafel en zoekt hij een nieuwe tafel. Ik ben dat vandaag ook gaan doen want eerst zocht ik gewoon een tafel met hoge players flop en een leuke average pot en de enige rede waarvoor ik de tafel verliet was omdat er nog maar 3-2 spelers over zijn. Ik vond het vooral zonde om een tafel te verlaten als je diep zit.
Hierdoor speelde ik eigenlijk alleen tegen nits + regs. Vandaag ben ik dus de vissen achterna gegaan en op NL10 zijn die echt slecht :D, ze schrijven het nog net niet meteen naar je bankrekening. Geen probleem op het eerste gezicht wat je verdiend er veel geld mee. Maar je haalt misschien wel een "valse" winrate. Bij de video's van Rogier en Ajfonso wordt juist gezegd dat je op de micro's zo veel mogelijk moet leren en pas op de latere micro's mischien is aan het geld kan gaan denken.
Wat hoe wou je later een reg verslaan op de NL50 als je ze al op NL10 al ontweken heb?