Hey pokerstrategen,
Na een tijd onactief geweest te zijn op dit forum, ben ik toch nog even jullie hulp nodig.
Ik speel al een lange tijd, korte termijn poker zonder bankrollmanagement. Meerdere malen ben ik binnen een half uurtje me storting verloren.. het gaat hier om voornamelijk cash games.
Er kunnen altijd 2 dingen gebeuren, binnen een korte tijd blut of binnen een korte tijd verdubbeld of verdriedubbeld. Meestal verlies ik gewoon me 10je of 20je.. ligt eraan wat ik gestort heb uiteraard..
Morgen ben ik van plan weer te gaan storten en weer te beginnen met spelen, maar nu wil ik het anders aanpakken. Ik wil graag een mooi BRM'tje toevoegen aan me spel.
Probleem: Discipline.
En dan voornamelijk de discipline om op de $0,02 - $0,05 te gaan zitten met $125 in me account. Ik voel me echt een klein kind als ik daar zit.. en als ik na 2 uur tijd, 44 cent heb gewonnen dan irriteer ik me dood.. hoppa naar de 10 cent - kwartje, waar ik me helemaal thuis voel.
BRM voor $0,10 - $0,25? nahh.. niet mogelijk, heb geen $625. Plus als ik dat wel heb ga ik waarschijnlijk weer hoger spelen omdat de verleiding veel te groot is. Als ik $625 in mijn account zie staan en na 5 uur spelen staat er $635 dan ben ik niet tevreden.
Even samengevat: Too money-orientated..
Hoe krijg je een persoon als ik nou op de $0,02 - $0,05? Tips?...
Heb er over nagedacht om eerst heel veel play money te spelen zodat het een privilege wordt dat ik op de $0,02 - $0,05 MAG spelen..
Ideas?