Ga naar het forum
Instant Cash Reward...

Meldingen
Alles wissen

Instant Cash Rewards

108 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
26.4 K Weergaven
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik wou hier €8 storten voor die Shootout promo, en ik krijg een popup 'Instant Cash Rewards' waar ik de keuze krijg om in de plaats 16 of 25 euro te storten waarbij ik dan respectievelijk €1 of €4 cash krijg.

Is de eerste keer dat ik dit zie, en heb er ook nog nergens reclame voor gezien. Het rare is dat het dus echt wel €8 moet zijn dat je wil storten, bij €10 krijg ik bvb helemaal niets. Wat mogelijk ook verklaart waarom ik het nooit eerder zag, aangezien ik altijd de gewoonte had om per €10 te depositen.

Beantwoorden
Citeren
107 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf in juni een tijd gehad dat ik instant Cash Rewards kreeg toen ik met Skrill Moneybookers geld ging storten.
Dat vond ik zelf een leuk extraatje.
Al is het wel merkwaardig dat je exact €8 moet storten om aan denk ik aan de $150.000 All-in Shootout giveaway bij PokerStars promotie mee te doen, want heb zelf gewoon $50 gestort en daarna 30 VPP vrijgespeeld om de 3 tickets te krijgen. Dus zou als ik jouw was een mailtje sturen naar support@pokerstars.be (België), want zij zullen het beter weten hoe het precies zit.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Neen, ik bedoelde dat ik exact €8 moest proberen te storten om dat Instant Cash Reward aanbod te krijgen. Ik cancelde, probeerde het met €10 en kwam dan direct op de bevestiging van die ALLIN-code. Ik cancelde weer, probeerde terug €8 en kreeg dan eerst weer die ICR popup.

EDIT: interesting. Ik probeer nog eens €8 te depositen krijg alweer dat aanbod (ditmaal zonder de ALLIN code). Benieuwd hoe vaak ik dat kan doen, want instant 16% intrest is wel fijn :D.

EDIT2: die ICR is in elk geval niet beperkt tot Skrill. Ook via Bancontact krijg ik hetzelfde aanbod. En opnieuw enkel als ik €8 probeer te storten.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan had ik het gisteren verkeerd begrepen :facepalm:
Had het zelf met $50 en kon ik uit 2 stortingen van $80 kiezen met 1 $3,50 bonus en de andere $7 bonus. Dus koos ik de 2de optie. Misschien als je i.p.v. €8 €40 zou storten dat je hetzelfde aanbod zult krijgen. Al is jouw aanbod beter ;)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
2 stortingen van $80 kiezen met 1 $3,50 bonus en de andere $7 bonus.

Dat is ook wel LOL :).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat was wel apart ja. Verder viel het me op dat ik deze Rewards kon krijgen toen het mijn verjaardag was en dat het bijna 2 weken duurde en had er 3x gebruik van gemaakt.
Al kan het bij jouw misschien wel heel anders zijn natuurlijk ;)

Beantwoorden
Citeren

Hallo iedereen,

Sinds een aantal weken krijg ik telkens ik bij pokerstars wil storten een pop-up venster met instant cash rewards. Als ik bijvoorbeeld voor 30 € wilde storten kreeg ik een pop-up met daarin de optie om voor 90 € te storten waarbij ik dan ofwel 7 ofwel 14 € extra kreeg. Ik heb uiteraard voor de tweede optie gekozen :D. Nu probeerde ik vandaag weer te storten en kreeg ik weer deze pop-up. Nu vroeg ik me af of iemand wist hoelang (of hoeveel keer) deze actie blijft duren. Anders ga ik nu nog wat meer bijstorten. Daarnaast vroeg ik me ook af of die bonussen enkel voor poker te spelen zijn, of je die bonussen ook kunt cash-outen? Alvast bedankt.

Greetz,
Zwanson

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo Zwanson

Welkom op het PokerStrategy forum.
Heb jouw thread samengevoegd met een thread met hetzelfde onderwerp.

Heb zelf deze instant cash rewards ook gehad. Al weet ik niet meer precies hoeveel keer ik het kon gebruiken, maar het heeft mijn bankroll aardig opgeschroefd.

Verder kun je deze bonussen niet direct uitcashen, want je kunt dan pas na 48 uur weer uit-cashen.
Ook moet je minimaal voor het bonusbedrag poker gespeeld hebben voor je het kunt uit-cashen.
Al geld dat laatste alleen als je bankroll onder het bonusbedrag komt.

Mocht je verder nog vragen hebben stel ze gerust.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik zou zeggen: profiteer ervan :).
Ik heb uiteindelijk 8x de bonus gekregen. Ik wou het niet te vaak doen, zeker op 1 dag, uit schrik dat het misschien wel zou opvallen, of dat ze later het bedrag zouden terugclaimen. Ik hoopte er een beetje op dat het een bug was en dit zou dus blijven gelden, maar toen ik na een weekje buitenland nog eens probeerde, was het toch gedaan met de lol ;).

EDIT: ik betwijfel ook of het klopt wat SDK zegt ivm de voorwaarde om je geld te kunnen uitcashen. De laatste tijd speel ik nog enorm weinig, en ik betwijfel het ten zeerste of ik op Stars daarna dan €32 aan buy-ins bijeen gespeeld heb. Nochtans wel al paar keer kunnen uitcashen erna.

PS2: haha, thanks voor de bump trouwens. Ik check net eens, en ik krijg ook weer een ICR dit keer niet voor een €8 maar inderdaad ook een €30 storting. €13.50 extra als ik €90 stort :D.

PS3: het is dus echt weer maar bij specifieke bedragen. Blijkbaar moet de storting tussen €18 en €50 en liggen om de ICR te triggeren...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tnx voor de bump idd in USD krijg ik btw bij $45 een bonus van $2,50 en bij $75 een bonus van $11.

Maar als ik bijv. minimum deposit probeer komt er geen pop up :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hmm per bedrag krijg je dus blijkbaar andere voorstellen, nu ik $30 probeerde kreeg ik voorstel van $11 reward en deze dus 3x gedaan uit mijn potje op Neteller van $300.

Niet verkeerd bijna 15% rente voor 48 uur geld storten :).

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Yep, hoe hoger het bedrag, hoe hoger het tegenvoorstel, maar dan wel in schijven. Ik ben nu de €50 aan het doen die resulteert in 130+20.

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Yep, hoe hoger het bedrag, hoe hoger het tegenvoorstel, maar dan wel in schijven. Ik ben nu de €50 aan het doen die resulteert in 130+20.

En hoe schrijf je je hiervoor in?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik krijg hem als ik storting maak van bijv. $20 maar kan zijn dan niet iedereen hem heeft; hij zegt namelijk dat het iets persoonlijks is maar in hoeverre dat zo is geen idee :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Prutserke
En hoe schrijf je je hiervoor in?

Niet. Zoals je hierboven al kan lezen is het iets dat automatisch gaat wanneer je een bepaald bedrag probeert te storten. Je krijgt dan een popup die er zo uitziet:

Wie hem krijgt, bij welke deposit, wanneer, en hoe vaak, is dus totaal niet duidelijk.
Ivm schijven (gezien je dat highlightte), wat ik bedoel is als je bvb tussen 18 en 21 euro stort, zal je een voorstel 40+2.5 of 55+8 krijgen, tussen 22 en 25 krijg je 45+2.5 of 65+10, enz...

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Ik had het eigenlijk verkeerd gelezen...
Ik was van de veronderstelling dat je je ergens moest inschrijven hiervoor (een soort van opt in)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

:rage: :P :P :P
Zal wel iets Belgisch zijn, al dacht ik dat het bedrag €700 was, en het eerder was dat hogere bedragen slechts per €700 om de zoveel dagen gereleased werd.

EDIT: of toch niet. Ik zie nu dat er bij de Bancontact stortingsmethode staat "Max Deposit: €500/24 hours; €1200/7 days" dus wellicht eerder een safeguard voor Bancontact.

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

hup naar de krantenwinkel voor een paysafe card

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Prutserke
hup naar de krantenwinkel voor een paysafe card

Heb je al gecheckt of je überhaupt de ICR zult krijgen ? Je kan immers gewoon al testen door een bedrag in te geven en dan op Deposit te klikken. Je moet dan onmiddellijk de ICR popup klikken, dus nog voor je de eigenlijke betaling doet.
EDIT: of misschien was het aan mij gericht :D. Naah, betaalmethodes genoeg. Heb nu paar keer met Skrill betaald.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
:rage: :P :P :P
Zal wel iets Belgisch zijn, al dacht ik dat het bedrag €700 was, en het eerder was dat hogere bedragen slechts per €700 om de zoveel dagen gereleased werd.

EDIT: of toch niet. Ik zie nu dat er bij de Bancontact stortingsmethode staat "Max Deposit: €500/24 hours; €1200/7 days" dus wellicht eerder een safeguard voor Bancontact.

Als het gaat om $ is het $1.000/24u, $3.000/7 dagen en $6.000/30 dagen bij mij. Toen ik deze bonussen probeerde te halen had ik de $6.000 gehaald door te storten en na 48 uur te withdrawen en weer terug te storten.
Zo had ik bij $200 een bonusmogelijkheid naar $400 voor $50 en dat tikte behoorlijk aan door er regelmatig gebruik van te maken :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren