Ga naar het forum
Instant Cash Reward...

Meldingen
Alles wissen

Instant Cash Rewards

108 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
26.4 K Weergaven
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Geen idee, volgens mij weten we nog altijd niet:
* wanneer je die juist krijgt
* wie die juist krijgt
* bij welke bedragen je die juist krijgt

Voorlopig kunnen we gewoon maar nu en dan eens een deposit proberen... en niet vervolledigen als de ICR niet triggert... :D

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Bij mij is hij over nu

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hmmmm vandaag gestort voor Megabonus en kreeg ineens weer pop up voor cash reward $6 bij 42 euro.

Hij pakte hem maar 1x en geen idee of je hogere bonus krijgt bij hoger bedrag (kon scherm niet weg klikken......) maar er lijkt dus weer iets actief :P

Beantwoorden
Citeren
elektro1977
PokerStrategist

Was het niet gewoon de promoties van de Megabonus, ik heb $10gekregen. maar leek me geen instant cash reward zoals de vorige keer

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja die kreeg ik later ook nog, maar het waren bij mij echt 2 losse dingen met losse pop up, totaal $16 gekregen bij storting ($6 ICR en $10 megabonus).

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Hmm, interessant, weer eens proberen om het juiste stortingsbedrag te hitten dan :D.
EDIT: bij mij in elk geval niet bij €42. BTW, was het zoals vroeger dat je de popup al kreeg voordat je effectief de deposit deed, en je een voorstel kreeg om meer te depositen ?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

De trigger was 28 euro van de bonus, kreeg idd pop up voor ik storting compleet maakte.

Was bijna zelfde als vorige keer alleen kon ik nu het voorstel niet wegdrukken met kruisje (misschien wel op andere manier maar dat durfde ik niet aan :) ).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel merkwaardig dat je er weer 1 hebt gehad.

Beantwoorden
Citeren