Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Toen ik deze bonussen probeerde te halen had ik de $6.000 gehaald door te storten en na 48 uur te withdrawen en weer terug te storten.
Zo had ik bij $200 een bonusmogelijkheid naar $400 voor $50 en dat tikte behoorlijk aan door er regelmatig gebruik van te maken
Ferm :D. Dus uiteindelijk heb je 15x moeten depositen dan ?! Dan lijkt het dus echt wel of er totaal geen maximum zit op het aantal keer dat je het doet.
Ik snap toch echt wel totaal de rationale niet achter deze bonus. Het kost hen duidelijk (veel) geld, en het geld dat gedeposit wordt, verdwijnt gewoon terug na een paar dagen. Vooral het feit dat je totaal geen vrijspeel-vereiste hebt, zal toch iedereen die deze bonus voorgeschoteld krijgt, direct doorhebben en het eerste dat je dan inderdaad doet, is kijken of het een tweede keer werkt. Enz... Kan toch bijna niet anders dan een bug zijn, maar zou dan toch denken dat ze het ondertussen zelf wel al ontdekt hadden.
Maar ook het feit dat het maar bij bepaalde bedragen triggert, is toch echt wel vreemd. Het is duidelijk als teaser bedoeld om iemand meer te laten depositen dan hij van plan was, maar waarom zou je dat dan niet doen bij iemand die sowieso al meer deposit ?!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Je moet niet een te laag bedrag pakken, gisteren $10 geprobeerd en die pakt hij niet terwijl hij bij $20 wel pop up geeft.
Inderdaad, heb het hier gisteren al gepost: het bedrag moet tussen €18 en €50 zijn. In USD zal het dus wel iets gelijkaardig zijn. Het ziet er dus overigens wel naar uit dat als er een ICR is, dat die voor iedereen die hem krijgt dan dezelfde is ?
Ik stel trouwens voor van deze thread te gebruiken om toekomstige ICR aanbiedingen hier te posten, vooral ook omdat het dus duidelijk iets is dat je per ongeluk moet ontdekken. Dus SDK, als je nog eens ziet dat er $750 te verdienen valt, gelieve dan te sharen :P.