Ga naar het forum
Instant Cash Reward...

Meldingen
Alles wissen

Instant Cash Rewards

108 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
26.4 K Weergaven
Prutserke
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Prutserke
hup naar de krantenwinkel voor een paysafe card

Heb je al gecheckt of je überhaupt de ICR zult krijgen ? Je kan immers gewoon al testen door een bedrag in te geven en dan op Deposit te klikken. Je moet dan onmiddellijk de ICR popup klikken, dus nog voor je de eigenlijke betaling doet.
EDIT: of misschien was het aan mij gericht :D. Naah, betaalmethodes genoeg. Heb nu paar keer met Skrill betaald.

was idd voor u bedoeld en ja ik heb het al getest zonder succes

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je moet niet een te laag bedrag pakken, gisteren $10 geprobeerd en die pakt hij niet terwijl hij bij $20 wel pop up geeft.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Toen ik deze bonussen probeerde te halen had ik de $6.000 gehaald door te storten en na 48 uur te withdrawen en weer terug te storten.
Zo had ik bij $200 een bonusmogelijkheid naar $400 voor $50 en dat tikte behoorlijk aan door er regelmatig gebruik van te maken :f_biggrin:

Ferm :D. Dus uiteindelijk heb je 15x moeten depositen dan ?! Dan lijkt het dus echt wel of er totaal geen maximum zit op het aantal keer dat je het doet.

Ik snap toch echt wel totaal de rationale niet achter deze bonus. Het kost hen duidelijk (veel) geld, en het geld dat gedeposit wordt, verdwijnt gewoon terug na een paar dagen. Vooral het feit dat je totaal geen vrijspeel-vereiste hebt, zal toch iedereen die deze bonus voorgeschoteld krijgt, direct doorhebben en het eerste dat je dan inderdaad doet, is kijken of het een tweede keer werkt. Enz... Kan toch bijna niet anders dan een bug zijn, maar zou dan toch denken dat ze het ondertussen zelf wel al ontdekt hadden.

Maar ook het feit dat het maar bij bepaalde bedragen triggert, is toch echt wel vreemd. Het is duidelijk als teaser bedoeld om iemand meer te laten depositen dan hij van plan was, maar waarom zou je dat dan niet doen bij iemand die sowieso al meer deposit ?!

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Je moet niet een te laag bedrag pakken, gisteren $10 geprobeerd en die pakt hij niet terwijl hij bij $20 wel pop up geeft.

Inderdaad, heb het hier gisteren al gepost: het bedrag moet tussen €18 en €50 zijn. In USD zal het dus wel iets gelijkaardig zijn. Het ziet er dus overigens wel naar uit dat als er een ICR is, dat die voor iedereen die hem krijgt dan dezelfde is ?

Ik stel trouwens voor van deze thread te gebruiken om toekomstige ICR aanbiedingen hier te posten, vooral ook omdat het dus duidelijk iets is dat je per ongeluk moet ontdekken. Dus SDK, als je nog eens ziet dat er $750 te verdienen valt, gelieve dan te sharen :P.

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Heb verschillende bedragen getest maar zonder succes. Ik krijg de popups niet te zien :rage:
toont nog maar eens aan hoe slecht ik run... LOL

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Heb eens op account van mijn vrouw gecheckt en zij krijgt ook niets. Denk nochtans niet dat ik recent meer dan haar gespeeld heb. No clue wat het criterium is. Enige dat ik me kan inbeelden is dat ze kijken hoeveel je vroeger op je account hebt vs nu. Ik had nu significant minder staan dan vroeger.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Ferm :D. Dus uiteindelijk heb je 15x moeten depositen dan ?! Dan lijkt het dus echt wel of er totaal geen maximum zit op het aantal keer dat je het doet.

Heb het niet bijgehouden, maar ik denk dat ik zeker zo'n $500 hiermee verdient heb uiteindelijk.

Ik snap toch echt wel totaal de rationale niet achter deze bonus. Het kost hen duidelijk (veel) geld, en het geld dat gedeposit wordt, verdwijnt gewoon terug na een paar dagen. Vooral het feit dat je totaal geen vrijspeel-vereiste hebt, zal toch iedereen die deze bonus voorgeschoteld krijgt, direct doorhebben en het eerste dat je dan inderdaad doet, is kijken of het een tweede keer werkt. Enz... Kan toch bijna niet anders dan een bug zijn, maar zou dan toch denken dat ze het ondertussen zelf wel al ontdekt hadden.

Dit is niet helemaal waar, want toen ik probeerde om meer uit te cashen dan ik had gestort werd het merendeel tegengehouden tot ik genoeg gespeeld had om het alsnog uit te cashen.

Maar ook het feit dat het maar bij bepaalde bedragen triggert, is toch echt wel vreemd. Het is duidelijk als teaser bedoeld om iemand meer te laten depositen dan hij van plan was, maar waarom zou je dat dan niet doen bij iemand die sowieso al meer deposit ?!

Dat is zo, maar dat moeten ze bij PokerStars zelf weten ;)

Ik stel trouwens voor van deze thread te gebruiken om toekomstige ICR aanbiedingen hier te posten, vooral ook omdat het dus duidelijk iets is dat je per ongeluk moet ontdekken. Dus SDK, als je nog eens ziet dat er $750 te verdienen valt, gelieve dan te sharen :P.

Zal mijn best doen :]
Al zal ik niet zo gauw meer zo'n aanbieding krijgen na dit verwacht ik ;)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Dit is niet helemaal waar, want toen ik probeerde om meer uit te cashen dan ik had gestort werd het merendeel tegengehouden tot ik genoeg gespeeld had om het alsnog uit te cashen.

Nu ja, de vorige keer heb ik niet direct alles uitgecasht. Had toen ook maar €32 bonus, en zou dus wel kunnen dat tegen dat ik van plan was terug uit te cashen, ik inderdaad al voor meer dan dat bedrag gespeeld had.
Ik speel nu trouwens die Spin&Go's en dat gaat ook wel zeer snel qua totaal aan BI's dat je erin gooit. Die restrictie zou dus op zich geen probleem mogen zijn.

Al zal ik niet zo gauw meer zo'n aanbieding krijgen na dit verwacht ik ;)

Die van nu is natuurlijk niet zoveel slechter. Het is enkel vervelend dat je gewoon vaker moet depositen omdat het over een lager bedrag gaat. Ik zit nu ook aan mijn 24h-limiet op Skrill :coolface: . EDIT: dan maar Sofort gebruiken nu :D .

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Ha, het is dus blijkbaar toch beperkt in aantal keren. Na 10x was het gedaan met spelen :).

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou best kunnen. Heb de $200 naar $400 variant 9x kunnen gebruiken, maar daarvoor had ik al lagere varianten gebruikt. Dus misschien als je bijvoorbeeld 2x zoveel probeert te storten dat het wel weer lukt ;)

Beantwoorden
Citeren
AdJag
Elite Grinder

Had mijn normaal bedrag eens geprobeerd ( $20 ) en krijg niets. Bij een poging om $50 krijg ik wel de melding. Uiteindelijk $100 geprobeerd en ingegaan op aanbod om $250 te storten en krijg €25 erbij.

Beantwoorden
Citeren
AdJag
Elite Grinder

Lukt bij mij geen 2de keer : er verschijnt nog wel het aanbod om$250 te storten, maar als ik er op in ga krijg is een melding dat een bonus van €0 wordt toegekend ... Dus toch maar niet op ingegaan.

Beantwoorden
Citeren
najtreg12
Oldschool Grinder

Enig idee hoeveel je moet spelen om het uit te laten betalen dan SDK?

Heb namelijk niet zoveel zin om 4000 euro te storten en dan vervolgens 10k FPP te moeten verzamelen :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

@najtreg12: Volgens mij valt het wel mee. Denk dat het in het slechtste geval 1 FPP per $1 bonus is om de bonus vrij te spelen.
Al is het waarschijnlijk zo dat je gewoon de buy-inns in geld moet vrijspelen, zoals bij $T het geval is op basis van mijn ervaring met uit-cashen.

@AdJag heb je ook geprobeerd om voor de 2x $100 te storten en daarmee bonus te krijgen voor de $250 storting?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Ik blijf het vreemd vinden dat er een cashout restrictie zou zijn. Het bonus-geld komt gewoon direct op je account te staan en er is daarna totaal geen enkel spoor meer van bonus progress. Het heet ook niet voor niets 'instant cash reward'.

Maar inderdaad, als er al een voorwaarde is (en het is niet dat ik SDK niet geloof) dan zal het in elk geval peanuts zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Deze restricties zijn er alleen als je onder het bonusbedrag komt met je bankroll tijdens het uit-cashen en je speel te weinig of niet.
Dus in de praktijk zul je er denk ik weinig last van hebben ;)

Beantwoorden
Citeren
AdJag
Elite Grinder

toch nog eens geprobeerd voor $100 en opnieuw aanbod gekregen voor $250 mét bonus van €35. Dank voor de tip. Meer is momenteel toch niet beschikbaar ...

Beantwoorden
Citeren
ViperPP Topicstarter
ViperPP
Oldschool Grinder

Zou best kunnen. Heb de $200 naar $400 variant 9x kunnen gebruiken, maar daarvoor had ik al lagere varianten gebruikt. Dus misschien als je bijvoorbeeld 2x zoveel probeert te storten dat het wel weer lukt ;)

Haha, inderdaad. Na AdJag zijn laatste post, dacht ik toch van nog eens te proberen. Als ik 100 probeer, krijg ik ook 180+10 en 250+30 als mogelijkheden :D. De 50 van voorheen werkt dus echter niet meer.

EDIT: minimumbedrag is €94. Max moet ik nog uitvissen :).

Ik vraag me nu overigens wel af of die ICR dus niet te maken heeft met hoeveel geld je al op je account staan had. Zou eens moeten checken bij mijn vrouw en haar een P2P transfer doen zodat ze evenveel heeft staan als wat ik had staan, en zien of hij dan wel triggert.

EDIT2: heb hetzelfde voor als AdJag, bij mij echter zelfs al direct bij de eerste poging.

EDIT3: lijkt erop dat het het combineren van een andere bonuscode is die voor de €0 zorgt. Ik had bij die betaling immers ook BE100K code opgegeven. Zonder die code krijg ik wel de correcte ICR (250+30).

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

er is ook een 400$+50

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

iets wat mijn BR een serieuze boost kan geven en ik kan er niet van profiteren...

Beantwoorden
Citeren
JinEX
PokerStrategist

ik krijg ook geen pop up.....

Beantwoorden
Citeren