Dat schiet lekker op zo
Dan is het inderdaad niet veel maar ik ben blij met de $10 die ik vandaag pakte ondanks kleine verlies in sessie zelf :f_drink:.
$2,50 maar ja die maakt helaas niet het verlies van $4 goed :f_cry:.
Ach ja over de hele week gezien sta ik nog in het groen en dan heb ik ook nog een $20 aan bonussen gepakt dus slecht is het ook weer niet.
Maar nu al de 2e sessie waarin het niet bepaald lekker liep......
Lastig, de truck die ik gebruik is vooral veel short handed spelen, zelf tafels starten bijv. Maar maak dat is een full ring geek wijs:f_biggrin:
Short handed ligt me van geen kanten dus ik hou het maar gewoon bij mijn normale game
2x de challenge behaald nu. Helaas 2x 1$. Toch nog wel een redelijke winst kunnen maken door mn eigen spel.
Heeft iedereen dezelfde challenges btw? Ik had gisteren Atm10 en vandaag 9tm6 van alle soorten.
Morgen wss dus 5tm2. Heerlijk morgen die preflop raises met niets afstraffen!:f_thumbsup:
Oorspronkelijk gepost door Sailer85
jullie ook KJT85 gehad?
Vandaag (of gisteren) niet maar heb hem van de week wel paar keer gehad.
Vandaag weer 6 t/m 9 en na lange tijd wachten op 8♥: (2x wel straat over straat verloren), maar $1 nou dat was het spelen niet bepaald waard.......
Dit keer weer $5 , ook dit was vandaag de winst want met het spel speelde ik weer quitte.