Begrijp ik dat er niets gaat veranderen aan de rake wat betreft de 9mans Turbo SNGs (zonder KO) ?
Rake is natuurlijk slecht voor Iedereen. Ook vis vind dit belangrijk, zeker aangezien 80% van de vis niet denkt dat het vis is
Als ik het goed heb hebben de veranderingen pas effect vanaf NL50+? Just to be sure. Kan het namelijk nergens vinden.
Ja idd en ook alleen voor 2player, voor 6max en FR veranderd er niks behalve pas op
$25/$50
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Begrijp ik dat er niets gaat veranderen aan de rake wat betreft de 9mans Turbo SNGs (zonder KO) ?
Dat klopt volgens mij wel ja. Verder zijn de Fifty50's ook hetzelfde gebleven.
Je kunt het allemaal nalezen in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=985556#post985556
Als ik het goed begrijp zal de rake voor sommige (of alle?) games afhankelijk zijn van de client waarop je speelt, zo zal je bv op de .be client een hogere rake betalen dan op andere, al begrijp ik de reden niet zo goed...
Wat indien je een pro speler bent die alles netjes aangeeft en reeds belastingen betaald?
Als mijn veronderstellingen kloppen is dat wel een probleem en niet echt eerlijk...
ze gebruiken die gereguleerde markten natuurlijk als een excuus om meer te raken zonder goede reden en natuurlijk is dat niet eerlijk maar wat ga je er aan doen he
Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Iedereen klaagt nu wel, maar iedereen blijft er ook trouw spelen![]()
Jep, maar met een opgestoken linkermiddenvinger
Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Iedereen klaagt nu wel, maar iedereen blijft er ook trouw spelen![]()
1/ meesten gaan hun jaar nog uitspelen . meeste SN SNE grinders willen hun bonus nog halen
2/ denk dat er al PAK hun geld hebben afgehaald
3/ geef de andere marktspelers wat tijd... en denk dat veel spelers al aan het onderhandelen zijn.
Overigens kan het ook geen toeval zijn dat Unibet nu reclame maakt dat ze de rake in hun shorthanded games verlaagd hebben :P.