Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Coaching helemaalnicks

372 Berichten
76 Gebruikers
0 Reacties
32.4 K Weergaven
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Kweetet
ik verheug me er al op.
tot zo.

En veel van de coaching opgestoken?

Ben er zelf niet geweest helaas......

Beantwoorden
Citeren
Kweetet
PokerStrategist

Ja hoor,

Heb het al in de praktijk toegepast ;-)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik zal morgen wederom een theoriecoaching voorbereiden. Ik wil het graag hebben over algemene concepten die voor elke toernooispeler van groot belang zijn.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

damn cant be there :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond dus theoriecoaching. Ik zal heel globaal uitleggen hoe je postflopbeslissingen opbouwt.

Komt dus allen, 20:00.

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Zal deze coaching ook van toepassing zijn voor heads-up spel, Nick?

D.w.z.: ik speel HU SnG's. Denk je dat de theorie van vanavond voor mij ook zinvol kan zijn?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Zal deze coaching ook van toepassing zijn voor heads-up spel, Nick?

D.w.z.: ik speel HU SnG's. Denk je dat de theorie van vanavond voor mij ook zinvol kan zijn?

Jazeker, zolang je postflop speelt, ik probeer alles wel relatief te houden. Als je utg raised, ge3bet wordt, is wat anders dan als je openlimped in een HU, maar ik probeer dus bredere conclusies te trekken, die op beide situaties passen.

De eerste 2 slides zijn voor sng/mtt only, dus na 10 minuten gaat het alleen nog maar over Cev.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

very intresting. Deze ga ik zeker volgen

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hey allemaal,

Ik heb omwille van een arbeidsconflict helaas per direct ontslag moeten nemen. Er komt dus helaas geen volgende coaching meer.

Ik heb altijd met veel plezier coachings gegeven, maar persoonlijke omstandigheden maken het voor mij onmogelijk te blijven coachen.

Hopelijk begrijpen jullie de situatie. Toch veel succes iig met jullie pokercarriere.

Groeten,

Helemaalnicks

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jij ook succes met je poker-carrière

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jammer Nick.

Ben weliswaar al lang niet meer bij de coachings geweest, maar ik kan me ze nog goed herinneren uit de beginperiode. Succes man!

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Jammer nick,

Veel succes

Groetjes Cliff

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Gl met pokeren iig!

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Nick bedankt voor alle tijd en effort die je in de coaching's en handjudging gestoken hebt.
Deze vis heeft er igg veel aan gehad.

GL met alles wat je nog gaat doen in de toekomst

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Nick,

Bedankt voor alle tijd en moeite die je de afgelopen jaren aan je coachings en judgings besteed hebt en vooral ook je inzet en enthousiasme om je coaching steeds interessant te houden en leden te motiveren aan hun spel te werken.

Uiteraard begrijp ik je beslissing om te stoppen met de coaching, hoewel het een verlies is voor onze community.

Wie weet wat de toekomst brengt. In ieder geval heel veel succes met je pokercarriere en uiteraard hoop ik dat we nog regelmatig over je successen kunnen lezen in het rail-topic bijvoorbeeld!

Bedankt!!!

Rene

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Zo jammer dit.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Dan lees je die blog van pinowww dan ben je zo blij dat er nog een kerel is die echt competent is die er al lang bij is en echt goed zijn best doet voor de community ...

Maakt me niet uit wat er gebeurd is en weet het ook niet. Pokerstrategy heeft een stevige knauw gekregen met het vertrek van steambull en helemaalnicks in ieder geval.

Nu stop ik zeker met tracked spelen in ieder geval.

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Hey Nick,

In het begin vaak met plezier jouw coaching gevolgd waarin je ook een paar van mijn games hebt gereviewd. Laatste tijd wat minder tijd op vrijdagavond helaas en nu kan het dus niet meer.........Jammer dat je weg bent gegaan!!!

GL.

Michel

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Hoi

Spaarzame coachings die ik bij je gevolgd heb waren interessant, hoop niet dat je gedwongen werd te vertrekken oid.

Have phun and gl making mannies.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Straks zijn al de coaches op :(

Beantwoorden
Citeren