Oorspronkelijk gepost door Kweetet
ik verheug me er al op.
tot zo.
En veel van de coaching opgestoken?
Ben er zelf niet geweest helaas......
Oorspronkelijk gepost door Kweetet
ik verheug me er al op.
tot zo.
En veel van de coaching opgestoken?
Ben er zelf niet geweest helaas......
Ik zal morgen wederom een theoriecoaching voorbereiden. Ik wil het graag hebben over algemene concepten die voor elke toernooispeler van groot belang zijn.
Vanavond dus theoriecoaching. Ik zal heel globaal uitleggen hoe je postflopbeslissingen opbouwt.
Komt dus allen, 20:00.
Zal deze coaching ook van toepassing zijn voor heads-up spel, Nick?
D.w.z.: ik speel HU SnG's. Denk je dat de theorie van vanavond voor mij ook zinvol kan zijn?
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Zal deze coaching ook van toepassing zijn voor heads-up spel, Nick?D.w.z.: ik speel HU SnG's. Denk je dat de theorie van vanavond voor mij ook zinvol kan zijn?
Jazeker, zolang je postflop speelt, ik probeer alles wel relatief te houden. Als je utg raised, ge3bet wordt, is wat anders dan als je openlimped in een HU, maar ik probeer dus bredere conclusies te trekken, die op beide situaties passen.
De eerste 2 slides zijn voor sng/mtt only, dus na 10 minuten gaat het alleen nog maar over Cev.
Hey allemaal,
Ik heb omwille van een arbeidsconflict helaas per direct ontslag moeten nemen. Er komt dus helaas geen volgende coaching meer.
Ik heb altijd met veel plezier coachings gegeven, maar persoonlijke omstandigheden maken het voor mij onmogelijk te blijven coachen.
Hopelijk begrijpen jullie de situatie. Toch veel succes iig met jullie pokercarriere.
Groeten,
Helemaalnicks
Jammer Nick.
Ben weliswaar al lang niet meer bij de coachings geweest, maar ik kan me ze nog goed herinneren uit de beginperiode. Succes man!
Nick bedankt voor alle tijd en effort die je in de coaching's en handjudging gestoken hebt.
Deze vis heeft er igg veel aan gehad.
GL met alles wat je nog gaat doen in de toekomst
Hey Nick,
Bedankt voor alle tijd en moeite die je de afgelopen jaren aan je coachings en judgings besteed hebt en vooral ook je inzet en enthousiasme om je coaching steeds interessant te houden en leden te motiveren aan hun spel te werken.
Uiteraard begrijp ik je beslissing om te stoppen met de coaching, hoewel het een verlies is voor onze community.
Wie weet wat de toekomst brengt. In ieder geval heel veel succes met je pokercarriere en uiteraard hoop ik dat we nog regelmatig over je successen kunnen lezen in het rail-topic bijvoorbeeld!
Bedankt!!!
Rene
Dan lees je die blog van pinowww dan ben je zo blij dat er nog een kerel is die echt competent is die er al lang bij is en echt goed zijn best doet voor de community ...
Maakt me niet uit wat er gebeurd is en weet het ook niet. Pokerstrategy heeft een stevige knauw gekregen met het vertrek van steambull en helemaalnicks in ieder geval.
Nu stop ik zeker met tracked spelen in ieder geval.
Hey Nick,
In het begin vaak met plezier jouw coaching gevolgd waarin je ook een paar van mijn games hebt gereviewd. Laatste tijd wat minder tijd op vrijdagavond helaas en nu kan het dus niet meer.........Jammer dat je weg bent gegaan!!!
GL.
Michel
Hoi
Spaarzame coachings die ik bij je gevolgd heb waren interessant, hoop niet dat je gedwongen werd te vertrekken oid.
Have phun and gl making mannies.