Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Coaching helemaalnicks

372 Berichten
76 Gebruikers
0 Reacties
32.4 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Straks zijn al de coaches op :(

Dan zoeken ze een nieuwe:P

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai

Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Straks zijn al de coaches op :(

Dan zoeken ze een nieuwe:P

Ja want straks is er Helemaalnicks meer :coolface:

Beantwoorden
Citeren

hey nick,

lees nu pas dat je geen coachings meer geeft. Ik kwam altijd, als ik kon, met veel plezier bij je coachings en ga ze ook zeker missen.

Bedankt voor alle lessen!

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Denk datk gevonden heb waarom het gedaan is .. en kmoet zeggen .. de lagere stakes spelers uit belgië en nederland worden hier gestraft omdat een klein stukje spelers een nieuwe coach heeft gekregen die voorlopig van erg weinig appreciatie kan genieten ...

Nu moet pokerstrategy misschien ook eens aan de klanten denken :facepalm:
Het blijft ontzettend jammer, maar ik begrijp het wel.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Denk datk gevonden heb waarom het gedaan is .. en kmoet zeggen .. de lagere stakes spelers uit belgië en nederland worden hier gestraft omdat een klein stukje spelers een nieuwe coach heeft gekregen die voorlopig van erg weinig appreciatie kan genieten ...

Nu moet pokerstrategy misschien ook eens aan de klanten denken :facepalm:
Het blijft ontzettend jammer, maar ik begrijp het wel.

?(

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

uh hoe bedoel je dat precies wolfske ik denk dat ik ergens wat gemist heb:)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Het gaat toch om die video met die glitrr kerel veronderstel ik .. :) alle ik zag em in letsgamblebaby's blog en daar zie ik idd een zware discussie ontstaan .. dus dat zal het wel zijn.

Nu is het wel zo dak al veel discussies heb gezien daarop en dat niemand echt tevreden is met de inhoud en zeker niet op diamant niveau (of hoe heet dat) ... dus zowat elke SNG/MTT speler met zilver in de nederlandse community wordt gestraft omdat een veel mindere coach bescchermd wordt terwijl hij blijkbaar vrij zwaar in de fout is gegaan :facepalm:

Nu ja , ik ben het hier gewoon niet mee eens.. wil geen revolutie of whatever ontketenen .. ben heel tevreden van de klantendienst enzo David, Rene, Etc... allemaal top .. maar is wel frustrerend dat we even 2 goeie coaches verliezen op zo'n korte termijn en dat we die laatste nog verliezen op deze manier is echt jammer ..

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Het gaat toch om die video met die glitrr kerel veronderstel ik .. :) alle ik zag em in letsgamblebaby's blog en daar zie ik idd een zware discussie ontstaan .. dus dat zal het wel zijn.

Nu is het wel zo dak al veel discussies heb gezien daarop en dat niemand echt tevreden is met de inhoud en zeker niet op diamant niveau (of hoe heet dat) ... dus zowat elke SNG/MTT speler met zilver in de nederlandse community wordt gestraft omdat een veel mindere coach bescchermd wordt terwijl hij blijkbaar vrij zwaar in de fout is gegaan :facepalm:

Nu ja , ik ben het hier gewoon niet mee eens.. wil geen revolutie of whatever ontketenen .. ben heel tevreden van de klantendienst enzo David, Rene, Etc... allemaal top .. maar is wel frustrerend dat we even 2 goeie coaches verliezen op zo'n korte termijn en dat we die laatste nog verliezen op deze manier is echt jammer ..

Laat ik eff melden dat het niet is omdat nick feedback gaf op een van de vids :)
Deze feedback is opgenomen , uitgevoerd besproken , en de video in kwestie is ook al offline gehaald.
verschillende coaches uit EN community waren het eens dat de inhoud van de video niet voldoende was.

Het probleem was meer dat nick niet (langer) de visie van pokerstrategy in het werken als freelancer voor pokerstrategy deelde.

Als strategymod ben ik achter de schermen druk bezig de content voor onze community te verzekeren , getuige hiervan 2 nieuwe coaches die nogmaar net aan de slag gingen

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Zoals ik al zei .. niks dan goeds over de inspanningen van de staff van pokerstrategy .. Is gewoon frustrerend .. Steambull én Helemaalnicks :(

Voor een MTTSNG speler is dit heel zuur :f_frown:

Beantwoorden
Citeren
Cognitief
PokerStrategist

Hier moet ik het mee eens zijn. :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey guys,

Het is inderdaad jammer dat we op korte tijd twee ervaren coaches zien vertrekken.

Gelukkig waren we inmiddels ook al met Qubie bezig om het aanbod voor SnG spelers wat uit te breiden, zodat we voor single table SnG's op zondag een vaste coaching hebben.

We willen altijd kijken om het aanbod voor jullie te verbeteren waar mogelijk. Mochten jullie zelf suggesties hebben voor leden die jullie eventueel graag als coach zouden zien, dan horen wij dat uiteraard graag, zodat we hen kunnen bekijken en zien wat er mogelijk is.

Suggesties kun je altijd aankaarten op het feedback forum, of mij even aanspreken op Skype (Lanfeaer81) of mailen: rene.moll@Pokerstrategy.com

Rene

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Cognitief

Hier moet ik het mee eens zijn. :f_cry:

Vind het vooral jammer dat zo'n discussies dan ook in het diamante forum gehouden worden. Zeker op een forum waarbij kennisoverdracht tussen verschillende individuen zo belangrijk is (en zou moeten zijn...). Hoe de vork in de steel zit bij helemaalnicks, interesseert me niet zozeer, wél de manier waarop kritiek wordt behandeld en gecommuniceerd.

Hopelijk kunnen jullie iemand vinden die net zo goed coachings kan geven als Steambull -ik ben fan!-. 'k Vrees dat het wel wat moeilijk zal worden... Al zou onmybike misschien wel eens de kans moeten krijgen om zich verder te ontplooien, al is het in het video's maken!

Beantwoorden
Citeren