Hi coach
is er nu coaching om 19:00 uur of 20:00 uur
Ps ik wil mikogo wel testen.
De coaching begint vanaf deze week 20:00.
Vorige week was een uitzondering ivm het WK
Geen Probleem hoor, maar had het 1 en ander geregeld ivm het nieuws op de voorpagina van de site ![]()
Zal er om 20:00 uur zijn
Bedankt voor de snelle reactie
Oorspronkelijk gepost door rope4u
Geen Probleem hoor, maar had het 1 en ander geregeld ivm het nieuws op de voorpagina van de site
Zal er om 20:00 uur zijn![]()
Bedankt voor de snelle reactie
Mooi, tot zo.
Ben net een paar dagen geleden overgestapt naar SNG, je krijgt waarschijnlijk wel wat vragen van mij.
Oorspronkelijk gepost door rope4u
Ben net een paar dagen geleden overgestapt naar SNG, je krijgt waarschijnlijk wel wat vragen van mij.
![]()
Dat is alleen maar goed, ik krijg eerder te weinig dan te veel vragen. Ik heb het alleen ontzettend warm.
Hier is het momenteel 27.5 graden
Met een mobile airco aan en een ventilator ;-)
Mag ik ook wat vragen over SNG wizzard? Heb je video daar over gezien
PokerStars No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 200/400 Blinds 25 Ante (6 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
CO (t650)
Button (t1280)
SB (t4390)
Hero (BB) (t3815)
UTG (t1535)
MP (t1830)
Hero's M: 5.09
Preflop: Hero is BB with 6
, 8
3 folds, Button bets t1255 (All-In), 1 fold, Hero calls t855
Flop: (t2860) 7
, 4
, 5
(2 players, 1 all-in)
Turn: (t2860) A
(2 players, 1 all-in)
River: (t2860) 10
(2 players, 1 all-in)
Total pot: t2860
De AKs push on request. Raisen naar 500 kan, maar geeft je een -ev$ call als je gereraised wordt, wat niet handig is met een top hand als aks. Push is profitabel, en dat sluit een fold in principe uit. Plemp uw mening plz:
PokerStars No-Limit Hold'em, 5.5 Tournament, 100/200 Blinds (4 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
Hero (SB) (t3320)
BB (t5860)
UTG (t645)
Button (t3675)
Hero's M: 11.07
Preflop: Hero is SB with A
, K
2 folds, Hero bets t3320 (All-In), 1 fold
Total pot: t400
agreed, was intressante hand.
Zou het feit dat de low stack op sit out was iets uitmaken eigenlijk?
Hier wederom een AK hand...
PokerStars No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 25/50 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
MP1 (t1675)
Hero (MP2) (t1490)
CO (t1430)
Button (t1415)
SB (t1495)
BB (t1420)
UTG (t3120)
UTG+1 (t1455)
Hero's M: 19.87
Preflop: Hero is MP2 with A
, K
2 folds, MP1 bets t199, Hero raises to t1490 (All-In), 4 folds, MP1 calls t1291
Flop: (t3055) 9
, 3
, 6
(2 players, 1 all-in)
Turn: (t3055) 9
(2 players, 1 all-in)
River: (t3055) 7
(2 players, 1 all-in)
Total pot: t3055
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Hier wederom een AK hand...PokerStars No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 25/50 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
MP1 (t1675)
Hero (MP2) (t1490)
CO (t1430)
Button (t1415)
SB (t1495)
BB (t1420)
UTG (t3120)
UTG+1 (t1455)Hero's M: 19.87
, K
2 folds, MP1 bets t199, Hero raises to t1490 (All-In), 4 folds, MP1 calls t1291Flop: (t3055) 9
, 3
, 6
(2 players, 1 all-in)
(2 players, 1 all-in)
(2 players, 1 all-in)
Ik was bij de coaching aanwezig toen de hand werd gespeeld, mijn suggestie was om te folden ipv te pushen omdat het ten eerste nog vrij vroeg in het toernooi was om je hele stack op het spel te zetten en ten tweede omdat de speler die raisde vrij tight speelde dus waarschijnlijk goede kaarten had.
Maar goed, AK wel of niet pushen blijft lastig. Ik gebruik sinds kort SitNGo Wizzard en die suggereert ook vrij vaak om AK te folden ipv te pushen.
Kan je eens enkele 6-max SNG's spelen? Vooral het aanpassen van preflop ranges interesseert me hier.
Ik weet dat de meesten FR-spelers zijn, maar ik denk dat elke speler die op een gezonde manier geïnteresseerd is in SNG-spel, hier wel baat bij kan hebben.
Oorspronkelijk gepost door samni
Kan je eens enkele 6-max SNG's spelen? Vooral het aanpassen van preflop ranges interesseert me hier.
Ik weet dat de meesten FR-spelers zijn, maar ik denk dat elke speler die op een gezonde manier geïnteresseerd is in SNG-spel, hier wel baat bij kan hebben.
Ja dat kan op zich wel, maar weet je wat het is, ik weet natuurlijk niet wanneer er mensen zijn die die sng's specifiek willen zien. Het makkelijkste is daarom, als je 5 voor 8 al in de coaching bent, dan zal ik meestal vragen wat iedereen wil zien, en als iemand 6max wil zien, dan open ik altijd 2x 6max. Hetzelfde geldt overigens voor 2 table sng's.
Oorspronkelijk gepost door live4danzig
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Hier wederom een AK hand...PokerStars No-Limit Hold'em, 6.5 Tournament, 25/50 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com
MP1 (t1675)
Hero (MP2) (t1490)
CO (t1430)
Button (t1415)
SB (t1495)
BB (t1420)
UTG (t3120)
UTG+1 (t1455)Hero's M: 19.87
, K
2 folds, MP1 bets t199, Hero raises to t1490 (All-In), 4 folds, MP1 calls t1291Flop: (t3055) 9
, 3
, 6
(2 players, 1 all-in)
(2 players, 1 all-in)
(2 players, 1 all-in)
Ik was bij de coaching aanwezig toen de hand werd gespeeld, mijn suggestie was om te folden ipv te pushen omdat het ten eerste nog vrij vroeg in het toernooi was om je hele stack op het spel te zetten en ten tweede omdat de speler die raisde vrij tight speelde dus waarschijnlijk goede kaarten had.
Maar goed, AK wel of niet pushen blijft lastig. Ik gebruik sinds kort SitNGo Wizzard en die suggereert ook vrij vaak om AK te folden ipv te pushen.
Dit is gewoon een AK+ JJ+ spot hoor
De raise is fishy naar 4BB dus het is geen reg
er zit al genoeg in de pot om een push +ev te maken
Heb me gisterenavond aangesloten bij de SNG coaching van helemaalnicks. Het was er niet zo heel erg druk en daardoor was er, denk ik, heel veel tijd om uitgebreid in te gaan op alle vragen. Wat natuurlijk super is.
Nu moet je altijd maar afwachten wat voor kaarten je gaat krijgen en hoe de SNG's verlopen en of er dus wat bij zit waar je wat van leert. En gelukkig zaten er geregeld handen tussen met een heldere redenatie van nick. Ook de Heads up aan het eind was leerzaam voor me.
Last but not least is het ook wel eens fijn om te zien dat je altijd NOG slechter kunt runnen.
Vandaag helaas alleen het laatste deel kunnen zien, maar was toch wel weer leerzaam. thnx helemaalnicks!
Enne... May the bad luck stay with you!
Ter info:
Morgenavond is het kerstavond.
Een begrijpelijke reden dus ook waarom de coaching van Helemaalnicks morgenavond niet door zal gaan. Volgende week zal de coaching ook niet doorgaan (ivm oudjaarsdag), maar die proberen we nog te verzetten naar de donderdag.
Ik vond je coaching van vrijdagavond weer erg goed, heb veel nuttige punten opgepikt in de MT SNG's die je speelde!
Oorspronkelijk gepost door 013paul
Ik vond je coaching van vrijdagavond weer erg goed, heb veel nuttige punten opgepikt in de MT SNG's die je speelde!
+1
Was eerste coaching van nick die ik bijwoonde. Het was echt een gezellige sfeer en hij antwoordt altijd leuk de vragen. Zijn spel in de late fase is gewoon uitstekend. Vergeleken met hem ben ik een Rock (volgens HEM ook, maar soit).
Was zéér interessant.
Ook wel leuk om te zien hoe pissed hij was dat hij vroeger begon en maar 1-2 tafels meer over had en dan toch shipt. :).