Hoi,
laatste tijd speel ik vaak MTT's naast mijn sit n goes....ik kom eigenlijk best vaak itm maar in de push or fold fase verlies ik altijd de handen waarmee ik preflop all inn ga. T lijkt net of de bigstacks altij het geluk aan hun zijde hebben op die momenten. Net als 1 minuut geleden. Ik heb 14k aan chips met blinds van 1500/3000 en krijg op de cutoff AQ schoppen. Iedereen fold naar mij toe en ik shove. Logisch lijkt mij. Ik wordt gecalled door een 50kstacker op de button en hij showed KJ. Op de flop valt meteen een J en verder trash.
DIt gebeurd mij eigenlijk altijd. Nu won ik maar 5 dollar. (werd 35ste ofzo van de 1050) terwijl als ik deze hand gewonnen had ik een goede kans zou hebben op de finale tafel waar het echte geld verdeeld wordt.
Dit is me nu dus al van de 10 toernooien 5 x overkomen. Ik heb er 7 itm gespeeld. (zo verlies ik ook vaak AK van QJ of Q10 en laatst ook KQ van KJ en AK van A10.) best frustrerend! Ik weet het hoort erbij maar hij valt nooit een keer goed(pp de juiste momenten).
Ik speel vrij lage buyins dus zit vaak 3a4 uur te pokeren voor jan lul eigenlijk.
Hebben jullie hier ook last van?
groeten
Koos