Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sit and Go Shark

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
879 Weergaven

:spade: :heart: :diamond: :club:
hoi allemaal,

heeft iemand toevallig Sit and Go Shark?
het kost $49,95 en het zou verkozen zijn tot beste Poker Tournament Tool 2008!!!

dit is hoe ze het aanprijzen:

Win More Sit and Go Tournaments!

Sit & Go Shark is a sophisticated software tool that virtually guarantees you instant success at online sit & go tournaments.

o Gives you winning advice as you play by reading exactly what cards you have and how they relate to your opponents and the board
o Keeps track of pot odds and "odds on your money" for you during every single play of the game
o 100% approved by poker rooms

heb ze een emailtje gestuurd of het ook met Titan Poker werkt, maar kreeg helaas een negatief antwoord hierop :(
ze zeggen wel dat dit in de toekomst mogelijk gemaakt wordt,
maar dat ze er nog geen datum voor hebben.

als iemand het al gebruikt, kan ik dan alsjeblieft een beetje background info hebben of het werkt en of het zich loont om het te bestellen.

groet,

badboydutch

4 reacties
marcelhermus
Oldschool Grinder

ga alsjeblieft in het begin niet te veel software aanschaffen.

het meeste werkt toch niet heel goed. en je kunt pas het optimale uit software halen als je wat verder bent in sit en go.

in principe kun je sit en go prima winnend spelen met louter gebruik van icm.

de enige tool waarvan ik weet dat hij iets toevoegt is sit en go wizard. maar die zou ik ook pas aanschaffen als je een redelijke samplesize hebt en j er verder in wil.

sit en go shark ken ik overigens niet.

Ik ben het eens met marcel.

Verder, als ik het goed lees, doet dit programma wat jij als goede speler uit jezelf al doet.. namelijk +ev poker spelen :P Dingen als potodds, handranges van je tegenstanders etc zijn allemaal zaken die je als goede speler 'automatisch' gaat zien.

Zoals marcel verder ook al zegt is SNG Wizard wel een erg goed programma. Maar het is vrij ingewikkeld en het bied je geen pasklare antwoorden. Daarmee bedoel ik dat je toch wel redelijk wat ervaring met het ICM moet hebben voordat je daadwerkelijk iets hebt aan SNG wizzard. Dus ook hiervoor geldt, wacht er nog even mee. Ik weet niet welke limieten je nu speelt maar ik zou zeggen begin er pas aan zodra je 10+1 speelt ofzo.

Tot slot zou ik je aanraden om pas software aan te schaffen zodra je BR het kan dragen. Dus zeg dat de software die je wilt kopen niet meer dan 10% van je BR mag kosten (zelfs dat vind ik al vrij veel).

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tegen de tijd dat je die software aan kunt schaffen zou je zelf al zo goed moeten zijn dat je hem niet meer nodig hebt....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dankjulliewel jongens,

wat jullie zeggen heeft waarschijnlijk ook veel meer zin.
ben inderdaad nog niet aan de 10+1 toe,
dus ik blijf lekker doorgaan op de iets lagere limieten (2 en 3)
en probeer eerst me BR maar in de 4 stellige cijfers te brengen voordat
ik misschien maar eens aan een extra software programma moet gaan denken.
nogmaals hartstikke bedankt voor jullie adviezen :)