Ga naar het forum
Child Prodegys

Meldingen
Alles wissen

Child Prodegys

513 Berichten
51 Gebruikers
0 Reacties
27.3 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door lellebel

Waar heb ik eigenlijk geimpliceerd, dat er een samenzwering gaande is?
Het is erg lastig discussieren, als jij mij steeds woorden in de mond legt.
Heb je die posts van mij uberhaupt gelezen?

Ja, ik heb je post gelezen, was een stapeltje ad hominems en getuigenis van je eigen geweldigheid.

Ik ga daar niet inhoudelijk op in, ik ben je gewoon aan het trollen om je te irriteren, vind ik grappig.

Zeker omdat je mij fundamentalist noemt, en zegt dat ik een kronkel in de kop heb, zonder dat je me kent. Zegt namelijk meer over jou dan over mij, dus ga vooral door met je domme geouwehoer. Ik zal niet zeggen wat ik werkelijk van jou vind, dat vinden de mods niet leuk.

Wel grappig trouwens, dat je jezelf wijsgemaakt hebt dat je mij overtuigd hebt van iets, ipv dat je gewoon toegeeft dat je het verkeerd begrepen hebt. Is precies waarom ik niet inhoudelijk op je in ga, grandiositeit.

Beantwoorden
Citeren

:facepalm:

Beantwoorden
Citeren
onmybike

laten we ons nou niet opjutten door mensen op het internet :)

Beantwoorden
Citeren

lol ironisch omb.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

http://zeernuttig.com/gezondheid/asteroide-2012-da14-scheert-op-15-februari-rakeling-langs-aarde#

Misschien was het toch niet zoń hele achterlijke gedachte van Darqmuse.....

Een asteroïde ter grootte van zo 5000 vierkante meter

sounds legit.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Ikzelf geloof niet in een god

Als je nou God ziet als verkeerd geïnterpreteerd buitenaards wezen.

In praktisch elke religie komen engelen voor die neerdalen uit de hemel. Met andere woorden. Aliens.

Onderstaande is een quote uit de bijbel. EZEKIEL 1:4- 1:24

[IMGM] [/IMGM]

1-2 Op de vijfde dag van de vierde maand van het dertigste jaar zag ik, Ezechiël de priester, de zoon van Buzi, de hemel opengaan en kreeg ik een visioen van God. Dat was vijf jaar nadat koning Jojakin was weggevoerd in ballingschap. Ik was toen bij de ballingen aan de rivier de Kebar in Babylonië.

2 [zie bij 1]

3 Daar richtte de Heer zich tot mij. Ik werd door zijn macht overweldigd.

4 Dit zag ik: er stak een storm op uit het noorden; uit een zware wolk, omgeven door een lichtgloed, schoten felle bliksemstralen. In de wolk was vuur dat leek op blinkend metaal.

5 In het midden kon ik vier levende wezens onderscheiden. Zij zagen eruit als mensen,

6 maar ieder van hen had vier gezichten en vier vleugels.

7 Hun benen waren recht; hun voeten leken op de hoeven van een kalf en glansden als gepolijst brons.

8 Ze waren met hun gezichten en hun vleugels naar vier zijden gericht. Onder elke vleugel was een mensenhand zichtbaar.

9 Wanneer ze zich voortbewogen, in welke richting dan ook, gingen ze recht vooruit zonder hun lichaam te draaien.

10 De vier gezichten leken bij ieder van hen van voren op dat van een mens, rechts op dat van een leeuw, links op dat van een stier en van achteren op dat van een arend.

11 Twee van hun vleugels waren naar boven uitgestrekt en raakten elkaar, met de twee andere bedekten ze hun lichaam.

12 Overal waar ze heen wilden gaan, daar gingen ze heen. Ieder van hen bewoog zich recht vooruit zonder zijn lichaam te draaien.

13 Tussen hen in was iets dat leek op gloeiende kolen, op fakkels die heen en weer schoten. Het vuur verspreidde een felle gloed en er schoten bliksems uit.

14 Ook de wezens zelf flitsten als bliksemstralen heen en weer.

15 Terwijl ik naar hen keek, zag ik op de grond naast elk van de levende wezens een wiel.

16 De vier wielen schitterden als turkoois. Ze waren gelijk van vorm en waren zo gebouwd dat het leek of ze in elkaar grepen.

17 Ze bewogen zich in vier richtingen zonder te keren.

18 De wielen waren ontzagwekkend hoog; de velgen waren geheel bedekt met ogen.

19-21 Als de wezens bewogen, bewogen de wielen naast hen ook; als ze stilstonden, stonden de wielen ook stil; als ze zich losmaakten van de grond, deden de wielen dat ook. De kracht die in de wezens was, beheerste ook de wielen.

20 [zie bij 19]

21 [zie bij 19]

22 Boven hun hoofd was een soort koepel met de verblindende glinstering van ijskristal.

23 Daar, onder de koepel, stonden ze; twee van hun vleugels waren naar elkaar toegewend, met de beide andere bedekten ze hun lichaam.

24-25 Als ze zich bewogen, hoorde ik het slaan van hun vleugels; dat klonk als het gebulder van de zee, als het dreunen van een grote legermacht, als de stem van de machtige God. Stonden ze stil, dan vouwden ze hun vleugels weer. Er klonk een stem boven de koepel.

25 [zie bij 24]

26 Daar zag ik iets dat leek op een troon, fonkelend als saffier. Op de troon zat een gedaante met het uiterlijk van een mens.

27 Het bovenlichaam was als blinkend metaal, als vuur door een doorschijnend omhulsel omsloten; het onderlichaam was als vuur, omgeven door een felle gloed,

Ik geloof niet dat we ooit buitenaards leven zullen ontmoeten. daarvoor zijn de afstanden binnen het heelal te groot. (ongeacht hoe slim je bent, de lichtsnelheid is de snelheidslimiet. Om een idee te geven van de afstanden, de dichtstbijzijnde ster na de zon staat op 4 lichtjaar). dus als het dichtstbijzijnde intelligente leven, laten we zeggen 100 lichtjaar ver weg is, moet dat ras 100 jaar van te voren een ruimteschip deze kant op sturen.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi

In Futurama kan dat wel en als ik zeg dat ik het kan kan jij niet het tegenovergestelde bewijzen dus heb ik gelijk.

Groeten

Beantwoorden
Citeren

Een asteroïde ter grootte van zo 5000 vierkante meter

sounds legit.

Haha, dat is inderdaad een vrij bijzondere manier, om de grootte aan te geven.
Normaal doen we dat natuurlijk in hectares.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Ik geloof niet dat we ooit buitenaards leven zullen ontmoeten. daarvoor zijn de afstanden binnen het heelal te groot. (ongeacht hoe slim je bent, de lichtsnelheid is de snelheidslimiet. Om een idee te geven van de afstanden, de dichtstbijzijnde ster na de zon staat op 4 lichtjaar). dus als het dichtstbijzijnde intelligente leven, laten we zeggen 100 lichtjaar ver weg is, moet dat ras 100 jaar van te voren een ruimteschip deze kant op sturen.

Er zijn 2 manieren die ik weet en vast nog meer.

Wormholes en warp speed.

Om een wormhole te maken waar een ruimteschip doorheen kan heb je ongeveer de energie van een ster nodig. Dus een type 3 gemeenschap zou dat moeten kunnen.

Wij zijn nog type 0. Horen er nog lang niet bij.

Warp speed betekend dat je in principe niet over de snelheid van het licht heengaat doordat je je voortbeweegt, door de ruimte voor je te comprimeren en de ruimte achter je te decomprimeren.

Degene die ons bezochten of zullen bezoeken, zullen vele malen geavanceerder zijn dan wij zelf.

Het heeft ook weinig zin om te zoeken naar buitenaards leven want als wij ze eerder vinden zijn ze dommer dan wij dus is niet zo interessant om te ontdekken. Als ze wel vet slim zijn dan zullen ze ons veel eerder vinden dan wij hen, en zullen zich niet laten zien als ze niet gevonden willen worden

Vergeet niet dat het universum 14-15 miljard jaar bestaat en onze aarde pas 4,5 miljard jaar. Buitenaards leven kan miljoenen of zelfs miljarden jaren verder zijn in de evolutie. Iets waar wij ons geen voorstelling van kunnen maken. Sterker nog ze kunnen miljoenen of miljarden jaren verder zijn in hun technologische revolutie.

Bovendien zullen buitenaardse wezens niet zelf gaan astronauten.... Ze zullen speciale astronauten ontwikkelen met behulp van genetische manipulatie..

Kleine lichamen, Grote hersens, Grote ogen. De perfecte ontdekkingsreiziger voor in de ruimte.

Iemand die weinig voedsel nodig heeft zich makkelijk in kleine ruimtes kan bewegen. Iemand die niet afhankelijk is van sociaal contact, Iemand die uitstekend zicht heeft en niet te vergeten iemand die zelfstandig hele moeilijke beslissingen moet kunnen nemen.

Die grijze aliens die je overal ziet.

Dat is geen originele bewoner van de planeet waar hij vandaan komt. Dit is een genetisch gemanipuleerde astronaut.

Een space explorer.

[imgm] [/imgm]

Beantwoorden
Citeren
dustje

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
In Futurama kan dat wel en als ik zeg dat ik het kan kan jij niet het tegenovergestelde bewijzen dus heb ik gelijk.

Groeten

Eerste intelligente opmerking in deze thread.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto

Damm, Darqmuse, jij moet goede spacecake hebben. (Stuur mij het recept eens)

The force is stronge in this one. :D

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Damm, Darqmuse, jij moet goede spacecake hebben. (Stuur mij het recept eens)

The force is stronge in this one. :D

Ik hou meer van roken dan van eten.

Beantwoorden
Citeren

"Het heeft ook weinig zin om te zoeken naar buitenaards leven want als wij ze eerder vinden zijn ze dommer dan wij dus is niet zo interessant om te ontdekken. Als ze wel vet slim zijn dan zullen ze ons veel eerder vinden dan wij hen."

Als die aliens ook zo denken, kan first contact nog wel even duren.

Of wij ooit aliens tegen gaan komen, hangt ook af van de kans dat leven spontaan ontstaat.
"Wij" gaan er vanuit, dat het op aarde al een keer gebeurd is.
Maar we hebben geen benul hoe, dus we kunnen die kans helemaal niet inschatten.

Het zou kunnen dat leven onvermijdelijk ontstaat bij 100.000 jaar de juiste omstandigheden.
Het zou ook kunnen dat die kans slechts een op de miljoen is.
Of misschien is de kans wel nul.

Daarnaast weten we niet wat de juiste omstandigheden zijn.
We kijken nu naar planeten die op de aarde lijken qua omstandigheden, maar misschien is dat helemaal geen vereiste.

Dus wie weet is er vlakbij leven.
Maar voor hetzelfde geldt, is er verder nergens leven.

Kunnen we weinig zinnigs over zeggen.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Als die aliens ook zo denken, kan first contact nog wel even duren.

Ok op dit moment is het voor ons niet echt zinnig om te investeren in het zoeken naar buitenaards leven omdat we nog niet zo geavanceerd zijn dat we ze makkelijk kunnen vinden.

Dus zullen we alleen misschien microscopisch leven vinden.

Wij willen graag contact met buitenaards leven dat ons kan helpen. Een soort dat verder is dan wij zijn. Een soort dat onze ziektes kan genezen en onze honger kan wegnemen.

Die zullen we nooit zelf ontdekken. Die zullen zichzelf zichtbaar maken of niet.

Voor hen zijn wij even primitief als koeien voor ons zijn. Waarom zouden ze zich laten zien? Niet interessant.

We zijn kinderen die de lucifers hebben gevonden.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001

Men hoeft niet per se te zoeken naar buitenaards leven met een radiotelescoop of zoiets. Ik verwacht het bestaan van een soort GPS netwerk, want eigenlijk is een sterrenkaart hopeloos, als je de relativiteitswet ken.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door Darqmuse

Er zijn 2 manieren die ik weet en vast nog meer.

Wormholes en warp speed.

Om een wormhole te maken waar een ruimteschip doorheen kan heb je ongeveer de energie van een ster nodig. Dus een type 3 gemeenschap zou dat moeten kunnen.

Wij zijn nog type 0. Horen er nog lang niet bij.

Warp speed betekend dat je in principe niet over de snelheid van het licht heengaat doordat je je voortbeweegt, door de ruimte voor je te comprimeren en de ruimte achter je te decomprimeren.

Degene die ons bezochten of zullen bezoeken, zullen vele malen geavanceerder zijn dan wij zelf.

Het heeft ook weinig zin om te zoeken naar buitenaards leven want als wij ze eerder vinden zijn ze dommer dan wij dus is niet zo interessant om te ontdekken. Als ze wel vet slim zijn dan zullen ze ons veel eerder vinden dan wij hen, en zullen zich niet laten zien als ze niet gevonden willen worden

Vergeet niet dat het universum 14-15 miljard jaar bestaat en onze aarde pas 4,5 miljard jaar. Buitenaards leven kan miljoenen of zelfs miljarden jaren verder zijn in de evolutie. Iets waar wij ons geen voorstelling van kunnen maken. Sterker nog ze kunnen miljoenen of miljarden jaren verder zijn in hun technologische revolutie.

Bovendien zullen buitenaardse wezens niet zelf gaan astronauten.... Ze zullen speciale astronauten ontwikkelen met behulp van genetische manipulatie..

Kleine lichamen, Grote hersens, Grote ogen. De perfecte ontdekkingsreiziger voor in de ruimte.

Iemand die weinig voedsel nodig heeft zich makkelijk in kleine ruimtes kan bewegen. Iemand die niet afhankelijk is van sociaal contact, Iemand die uitstekend zicht heeft en niet te vergeten iemand die zelfstandig hele moeilijke beslissingen moet kunnen nemen.

Die grijze aliens die je overal ziet.

Dat is geen originele bewoner van de planeet waar hij vandaan komt. Dit is een genetisch gemanipuleerde astronaut.

Een space explorer.

[imgm] [/imgm]/blockquote>

Beide zijn science fiction en zijn met de natuurkunde die we op dit moment kennen niet mogelijk. Warp speed is theoretisch mogelijk, maar je moet dan al sneller dan de lichtsnelheid rijzen. Wat niet kan omdat je daarvoor sneller dan de lichtsnelheid moet rijzen wat niet kan omdat.... etc. In een wormhole zou het verschil in zwaartekracht tussen verschillende punten alles uit elkaar scheuren.

Je hebt iets te veel Star trek gekeken.

Beantwoorden
Citeren

@Raymond

Je verwacht een GPS netwerk, omdat een sterrenkaart hopeloos is?
Die redenatie kan ik niet volgen.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Men hoeft niet per se te zoeken naar buitenaards leven met een radiotelescoop of zoiets. Ik verwacht het bestaan van een soort GPS netwerk, want eigenlijk is een sterrenkaart hopeloos, als je de relativiteitswet ken.

Nee. het is exact andersom. Allereerst zijn er 2 relativiteitswetten, de algemene en da speciale. Volgens de speciale relativiteitstheorie kan je geen informatie verzenden dat sneller gaat dan de lichtsnelheid. Dus als jij met een gps in je ruimteschip op 100 lichtjaar vanaf aarde informatie wil, duur het 100 jaar voordat het je telefoon bereikt. Een sterrenkaart werkt prima.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse

Je hebt iets te veel Star trek gekeken.

Nee hoor ik heb nooit star trek gekeken.

Echt waar.

Alle informatie heb ik uit documentaires.

Beantwoorden
Citeren