NLDPeter mengt zich in de discussie, zonder het voorgaande te lezen.
Ga ik niet op reageren, sorry.
Laat hem eerst maar ingaan op mijn argumenten.
Iets was jij vertikt trouwens.
400 Gewonden in Rusland, door een asteroide.
NLDPeter mengt zich in de discussie, zonder het voorgaande te lezen.
Ga ik niet op reageren, sorry.
400 Gewonden in Rusland, door een asteroide.
Oorspronkelijk gepost door lellebel
Klopt, ik sluit me gewoon bij yoghi aan wat dat betreft. Dit moet je niet te serieus nemen, religieuzen kun je toch niet overtuigen...
Oorspronkelijk gepost door Darqmuse
...Als een gamma ray beam van waar dan ook onze atmosfeer raakt is het afgelopen met ons.
Dan worden we allemaal Hulk.
Mja, snap niet zo goed, deze hoogstaande discussie.
Er vallen iedere jaar astroiden op de aarde!!!. Kans dus 100% ipv klein.
Begrijp ik het goed, dat de schrijver daar niet een echte gebeurtenis beschrijft, maar een door god gegeven visioen?
Een beeld dus, van iets dat nog moest gebeuren?
Ahnee. Dat visoen speelt zich af in de lucht, tussen de sterren. En aangezien het licht wel enige tijd nodig heeft om vanuit die sterren tot bij ons te geraken, speelt dit dus af in het verleden.
En overgang van levenloze cel naar levende. Kdacht jaar ofzo geleden reportage te hebben gezien van plek onder water, zeer diep, nog niet lang geleden ontdekt en daar zijn toen al wat "missing links" gevonden.
+Snap heel die zever van levenloze/levende cellen nietzo. Kbedoel, kan evengoed zijn dat er 1celige dmv meteoor inslag op aarde zijn terecht gekomen ofzo.
Wat maakt dat uit ivm evolutie theorie?
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Iets was jij vertikt trouwens.Klopt, ik sluit me gewoon bij yoghi aan wat dat betreft. Dit moet je niet te serieus nemen, religieuzen kun je toch niet overtuigen...
Lekker makkelijk.
Zodra je in het nauw komt, haak je af.
Hetzelfde gebeurde toen je wel wou antwoorden, dat je wetenschappelijk onderwijs had gevolgd.
Maar toen ik verder vroeg of dit om voorbereidend wetenschappelijk onderwijs ging, was het opeens niet relevant.
Hetzelfde gebeurde toen je wel wou antwoorden, dat je wetenschappelijk onderwijs had gevolgd.
Maar toen ik verder vroeg of dit om voorbereidend wetenschappelijk onderwijs ging, was het opeens niet relevant.![]()
Ja man, ik haak af. Oh jee, creationisme is waar, de Christelijke God heeft alles gemaakt en evolutie is een leugen, je hebt het door.
En ik kan daar niks tegenin brengen, want er is helemaal geen empirisch bewijs voor evolutie.
Je hebt het helemaal door, het complot is open en bloot. En al die evolutiebiologen hebben alleen maar vwo gedaan, dat ze zich allemaal professor of dokter noemen is deel van de leugen.
Je moet het me ook niet kwalijk nemen he, ik heb niet jouw superieure brein, en jouw superieure skills om de waarheid te doorgronden, de best georganiseerde complotten te ontwaren.
Ik ben gewoon veel te dom om met jullie 2 te mee te kunnen op het gebied van wetenschap en filosofie.
Begrijp ik het goed, dat de schrijver daar niet een echte gebeurtenis beschrijft, maar een door god gegeven visioen?
Een beeld dus, van iets dat nog moest gebeuren?
Dat is inderdaad waar. Het wordt omschreven als visioen.
Klopt, ik sluit me gewoon bij yoghi aan wat dat betreft. Dit moet je niet te serieus nemen, religieuzen kun je toch niet overtuigen...
Ik ben helemaal niet gebonden aan 1 religie maar ik ben zeker spiritueel ingesteld en ik sluit me helemaal nergens voor af.
Volgens mij ben jij degene hier die zich afsluit.
Als je blind een religie volgt zonder zelf vragen te stellen dan ben je een meeloper. Als je expres geen 1 religie volgt en geen informatie overweegt die afkomstig is uit een religieuze hoek, dan ben je ook een verschrikkelijke meeloper.
Ook typisch dat je ons in een hokje wilt stoppen van "aahh jullie kunnen elkaar zo goed op de borst kloppen" en "Dit moet je niet serieus nemen, religieuzen kun je toch niet overtuigen". Andere mensen vertellen wat ze wel of niet serieus MOETEN nemen.
Dat ik wijsheden probeer te halen uit de bijbel. Betekend niet dat ik christen ben.
Ik ben een jaar lang naar de kerk geweest puur en alleen om dichter bij mijn moeder te komen en om er iets van wijsheid uit mee te nemen naar huis.
Als je je er niet voor open kunt stellen. Is dat jouw probleem niet mijn probleem.
Waarschijnlijk kun je jezelf gewoon niet nederig opstellen en dat blijkt ook wel aan de enorme tegenkracht die je probeert uit te oefenen.
Als je je er niet voor open kunt stellen. Is dat jouw probleem niet mijn probleem.
Waarschijnlijk kun je jezelf gewoon niet nederig opstellen en dat blijkt ook wel aan de enorme tegenkracht die je probeert uit te oefenen.
Klopt, ik mis al die grandioze vaardigheden die jullie, Goden van de nederigheid, wel hebben. Ik ben maar een simpele ziel, close-minded, met problemen.
Terwijl jullie, jullie zijn zo nederig, jottem, jullie zijn gewoon de absolute wereldkampioenen nederigheid, ik kan jullie gewoon niet bijhouden, snap dat nou.
Oorspronkelijk gepost door BadassBart
En daarnaast vind ik het voor iemand die alles in twijfel trekt ook een beetje raar om te geloven in de mogelijkheid van de mens om de ruimte te gaan koloniseren en zelfs nog te overleven mocht het ''universum vergaan''(??)
Beetje late reactie maar. Denk niet aan wat wij universum noemen als 1 plek waar je je kunt bevinden.
Het is niet zozeer een universum alswel een multiversum.
Klopt, ik mis al die grandioze vaardigheden die jullie, Goden van de nederigheid, wel hebben. Ik ben maar een simpele ziel, close-minded, met problemen.
Terwijl jullie, jullie zijn zo nederig, jottem, jullie zijn gewoon de absolute wereldkampioenen nederigheid, ik kan jullie gewoon niet bijhouden, snap dat nou.
Waarom nou zo fatalistisch ik snap het echt niet.
Je doet net alsof ik dit doe om mezelf te profileren terwijl ik alleen maar hou van stevig discussieren.
Je schiet zo inde verdediging zonder gewoon echt een knoop ergens door te hakken.
En lieve jongen ik denk echt niet dat ik slimmer ben dan jij ofzo. We zijn allebij mensen met infiniet potentieel en een gelijk aantal neuronen. Die neuronen in je hersenen worden altijd gebruikt. Skills zijn altijd verdeeld. Ik weet zeker dat jij kwaliteiten hebt die ik niet heb en andersom.
Respecteer dat.
Respecteer dat.
Ik heb geen respect voor mensen. Anders zou ik ook geen poker spelen, komt helemaal voort uit systematisch cynisme.
Respecteer dat.
Ik heb geen respect voor mensen. Anders zou ik ook geen poker spelen, komt helemaal voort uit systematisch cynisme.
Zeg maar een soort vrije konijnen vogel.
Respecteer dat.
Respecteer dat.
![]()
En dan zo de kroeg in en een pilsje drinken.
Heerlijk.
Vrij zijn.
Respecteer dat.
![]()
Heerlijk.
Vrij zijn.
Ik drink bijna nooit, en ik zie mezelf ook niet echt als vrij. Zie het meer zoals Rousseau.
Respecteer dat.
![]()
Heerlijk.
Vrij zijn.
Ik drink bijna nooit, en ik zie mezelf ook niet echt als vrij. Zie het meer zoals Rousseau.
Grappig dat je dan hier wel serieus op ingaat. lol.
@ Helemaalnicks
Op de een of andere manier, heb je een kronkel in je kop, waardoor als iemand aangeeft dat de evolutie theorie niet bewezen is, er maar 1 conlusie mogelijk is: die persoon is een creationist.
Ik zie de logica daar niet van.
Al helemaal niet, omdat je zelf ook later aangaf, dat de evolutie theorie niet 100% zeker waar is.
Zoals jij bezig bent, heb je erg veel gemeen met de fundamentalistische gelovige.
Je toont ook dezelfde agressie en onwil om je open te stellen voor dialoog.
Waar heb ik eigenlijk geimpliceerd, dat er een samenzwering gaande is?
Het is erg lastig discussieren, als jij mij steeds woorden in de mond legt.
Heb je die posts van mij uberhaupt gelezen?