Ga naar het forum
eindelijk wiet

Meldingen
Alles wissen

eindelijk wiet

207 Berichten
64 Gebruikers
1 Reacties
35.2 K Weergaven

Misschien beter even een psycholoog aantikken?

Beantwoorden
Citeren

Gewoon bannen zulke lui

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter

Oorspronkelijk gepost door kastanje57
@blow en alle andere belanghebbenden.

Vanaf morgen start ik een campagne om de teelt van cannabis in Nederland gelegaliseerd te krijgen.
Alle hulp is welkom.

Vanaf mijn vroege jeugd heb ik op de barricades gestaan om onrecht aan de kaak te stellen. Aktie voeren zit me in het bloed.
Het is werkelijk van de zotte dat een minister van justitie maatregelen neemt die de criminaliteit bevorderen, toestaat dat er onveilige situaties in woonwijken ontstaan als gevolg van de illegale teelt op zolderkamertjes enz.

Deze man, Ivo Opstelten, deze narcistische, machtszieke alcoholist gaat gewoon door met zijn heksenjacht.
Het kost de gemeenschap miljoenen per jaar aan politie kosten, aan justitiële kosten.
De cannabis moet noodgedwongen in bunkers onder de grond worden verbouwd omdat een zuiplap beslist dat het illegaal is.
Het gevolg is dat er veel chemische rotzooi wordt gebruikt bij die teelt. Dat is ongezond, veel ongezonder dan wiet die onder de zon en bij daglicht is geproduceerd.
Door de bekrompen, bijna Korsakov achtige reacties van voornoemde zuiplap raken steeds meer mensen die gewoon een blowtje willen roken voor de rust, vergiftigd door de chemische rotzooi die bij de heimelijke kweek gebruikt wordt.

Het is echt onvoorstelbaar dat deze volgevreten patser het criminele circuit in stand houdt, de gebruikers dwingt om bijna vergif te gebruiken, onveilige situaties in woonwijken in stand houdt en vele tientallen miljoenen aan politiegeld uitgeeft om de "misdadigers" op te sporen.

Ik begin morgen in de coffeeshops die Tiel rijk is. Ik ga eerst eens informeren hoe men daar tegen de situatie aankijkt.
Ik start een handtekeningen actie en hoop daar hulp bij te krijgen.
Desnoods organiseer ik een demonstratie cq manifestatie in Den Haag om deze kortzichtige minister op andere ideeen te brengen.

Zelf zal ik eerdaags de minister opzoeken wanneer hij zijn verzopen smoelwerk in het openbaar vertoont.
Een plastic zakje shit, eigen productie, aangelengd met wat urine zal zijn deel zijn.
Hij krijgt van mij letterlijk een koekje van eigen deeg.
4/5 jaar geleden heb ik al tegen m´n ex/partner gezegd dat de overheid een keer mijn grenzen van het toelaatbare overschrijdt.
Dat punt is nu gekomen, nu blijkt dat een zuiplap met teveel macht zijn eigen zin probeert door te drijven ten koste van iedereen die structurele oplossingen aandraagt om het wiet probleem in Nederland op te lossen.

Zeg nou zelf, het is toch te zot voor woorden dat er wel wiet mag worden verkocht maar niet worden verbouwd. Daarmee vraag je vriendelijk aan iedere crimineel, ga je gang maar. Zolang de politie je niet snapt, vind ik het best.
En de minister van justitie blijft het criminele gedrag gedogen.

Ik beloof u minister zuiplap, ik zal niet rusten voordat ik u macht gebroken heb, goedschiks of kwaadschiks, dat is aan u.

Weer vergeten je pilletje te nemen?

Beantwoorden
Citeren

Echt niet best idd

Beantwoorden
Citeren
divvie

mod edit yoshiwa: graag eff beleefd blijven , ookal ben je geergerd

Beantwoorden
Citeren
marcelhermus

iemand zegt bannen, puur op de onzin die hij uitkraamt zou dat ontzettend geheel terecht zijn.
maar het is wel grappig om te lezen allemaal. hoeveel van dit soort gekken kom je in het dagelijks leven tegen.

verder is kastanje zo te lezen verslaafd aan cannabis ;)
En solliciteert hij vrij openlijk bij het doorzetten van zijn plannen naar een paar gratis overnachtingen in een door de overheid gefinancierd hotel.

Nu nog even serieus, in het huidige politieke bestel heeft meneer opstelten echt niet zoveel macht dat hij dat allemaal beslist. Hij volgt gewoon de orders van de partij.
Verder is het zo dat als er nog heel wat conservatieve partijen zijn in het politieke bestel dan gebeurt het niet zomaar dat het gedoogd wordt.

Het is al twintig jaar zo, waardeer dat je het hier gewoon kunt krijgen en ga anders maar ergens anders wonen waar het makkelijker te krijgen is.

Oorspronkelijk gepost door kastanje57

Zelf zal ik eerdaags de minister opzoeken wanneer hij zijn verzopen smoelwerk in het openbaar vertoont.
Een plastic zakje shit, eigen productie, aangelengd met wat urine zal zijn deel zijn.
Hij krijgt van mij letterlijk een koekje van eigen deeg.
4/5 jaar geleden heb ik al tegen m´n ex/partner gezegd dat de overheid een keer mijn grenzen van het toelaatbare overschrijdt.
Dat punt is nu gekomen, nu blijkt dat een zuiplap met teveel macht zijn eigen zin probeert door te drijven ten koste van iedereen die structurele oplossingen aandraagt om het wiet probleem in Nederland op te lossen.

Zeg nou zelf, het is toch te zot voor woorden dat er wel wiet mag worden verkocht maar niet worden verbouwd. Daarmee vraag je vriendelijk aan iedere crimineel, ga je gang maar. Zolang de politie je niet snapt, vind ik het best.
En de minister van justitie blijft het criminele gedrag gedogen.

Ik beloof u minister zuiplap, ik zal niet rusten voordat ik u macht gebroken heb, goedschiks of kwaadschiks, dat is aan u.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Gemoederen mogen weer bedaren , N.a.v zijn posts werd Kastanje voor een bepaalde duur gebannen gezien het gestelde gedrag niet door de beugel kan. Graag Wil ik wel even herinneren dat er mods op dit forum zijn om dit soort zaken aan te passen , dus i.p.v zelf out of line te gaan even die report knop gebruiken in de toekomst graag .

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door divvie
mod edit yoshiwa: divverd likes men

Beantwoorden
Citeren
onmybike

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Oorspronkelijk gepost door divvie
mod edit yoshiwa: divverd likes men

ban imo.
zomaar de mod edit editten dit is het ergste wat je kan doen op een forum.
En dan heb ik het nog niet eens over de smakeloze inhoud.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa

Dat het voldoende is met het trollen :)

Als er nog eentje het nodig vindt kan je ook de gevolgen dragen :)

Beantwoorden
Citeren

Haha nice1 :]

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Gemoederen mogen weer bedaren , N.a.v zijn posts werd Kastanje voor een bepaalde duur gebannen gezien het gestelde gedrag niet door de beugel kan. Graag Wil ik wel even herinneren dat er mods op dit forum zijn om dit soort zaken aan te passen , dus i.p.v zelf out of line te gaan even die report knop gebruiken in de toekomst graag .

Trieste ban weer dit.Wat zegt Kastanje feitelijk verkeerd, afgezien van het dreigement Opstelten persoonlijk op te zoeken dat waarschijnlijk niet uitgevoerd gaat worden. Is gewoon geschreven in een bepaalde bui. Laat je oor maar weer hangen naar de mensen die schreeuwen om een ban ipv een beetje door de tekst heen te kijken en de persoon die er achter zit. Jij slooft je lekker uit voor het forum, ondertussen is het zo ongeveer dood hier. Keep up the good work!

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Oorspronkelijk gepost door ssacr
Wat zegt Kastanje feitelijk verkeerd, afgezien van het dreigement Opstelten persoonlijk op te zoeken

:D

Beantwoorden
Citeren

Is hier juist helemaal niks dood

Beantwoorden
Citeren
caroline29632

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Oorspronkelijk gepost door yoshiwa

Trieste ban weer dit.Wat zegt Kastanje feitelijk verkeerd, afgezien van het dreigement Opstelten persoonlijk op te zoeken dat waarschijnlijk niet uitgevoerd gaat worden. Is gewoon geschreven in een bepaalde bui. Laat je oor maar weer hangen naar de mensen die schreeuwen om een ban ipv een beetje door de tekst heen te kijken en de persoon die er achter zit. Jij slooft je lekker uit voor het forum, ondertussen is het zo ongeveer dood hier. Keep up the good work!

Ben niet zeker of je serieus bent, maar denk dat het kleinste kind wel kan inzien dat dit echt wel tegen de forumregels is.
Daarbij komt ook nog kijken dat kastanje geen poker speelt en hier alleen maar is om crazy stuff te posten in small talk. Pokerstrategy hoeft echt geen uitlaatklep te zijn voor iedereen die het maar wil. Dit is ook niet het centrum voor gelijke kansen. Als je geen waarde toevoegd, niet raked, geen leuke stuff post, dan zie ik niet waarom je niet iemand sneller kan bannen dan een ander die dat wel doet. Of je nu een 'doktersbriefje' hebt ofniet.

Naar mening heeft deze ban echt veel te lang geduurd en mocht hij zeker permanent zijn.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ben niet zeker of je serieus bent, maar denk dat het kleinste kind wel kan inzien dat dit echt wel tegen de forumregels is.
Daarbij komt ook nog kijken dat kastanje geen poker speelt en hier alleen maar is om crazy stuff te posten in small talk. Pokerstrategy hoeft echt geen uitlaatklep te zijn voor iedereen die het maar wil. Dit is ook niet het centrum voor gelijke kansen. Als je geen waarde toevoegd, niet raked, geen leuke stuff post, dan zie ik niet waarom je niet iemand sneller kan bannen dan een ander die dat wel doet. Of je nu een 'doktersbriefje' hebt ofniet.

Naar mening heeft deze ban echt veel te lang geduurd en mocht hij zeker permanent zijn.

Kan nog zeggen dat ik niet serieus was, maar was dat wel, hoewel ik jouw standpunt wel goed kan begrijpen. Ben het ook grotendeels wel met je eens, maar ik zie het idd meer als Kastanje die even de frustratie van zich afschrijft en daar dit forum voor gebruikt. Neem Kastanje wel serieus genoeg om niet te denken dat hij zichzelf na de eerste woede serieus neemt in zijn bedreigingen en zich mss zelfs wel schaamt voor het feit dat hij zich zo laat gaan. Mijn reactie refereerde ook aan zijn beschermengel en de straffen die erop staan. Hij snapt vast ook wel dat dit onzin is.

Vraag is of je dit moet toestaan als forum. Mijn mening is eigenlijk een beetje van " laat maar kletsen " En persoonlijk zou ik als ik bij het forum werkte contact opnemen met Kastanje en het hem anders duidelijk maken dat dit ongewenst is dan met een ban.

Persoonlijk lees ik het eerder als een soort satire en moet ik er alleen maar om lachen. Als je dit wil doen, doe je het en ga je niet eerst lopen schreeuwen wat je allemaal niet gaat doen. Sowieso poep en pis gebruiken is een beetje gay, bejaarden meppen idem dito.

Beantwoorden
Citeren
divvie

PS heeft hem echt al wel eerder waarschuwingen gegeven, want hij is al vaker met abnormale dingen op de proppen gekomen. En je moet ergens grenzen trekken, want anders kan iedereen hier wel als een randdebiel tekeer gaan en later zeggen dat het door de alcohol/wiet/pillen/kut humeur kwam. Als je dat al gaat toestaan dan is het einde wel zoek. Daarnaast voegde kastanje toch niks toe aan PS, dus PS gaat echt niet meer dood zonder hem.

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door divvie En je moet ergens grenzen trekken, want anders kan iedereen hier wel als een randdebiel tekeer gaan en later zeggen dat het door de alcohol/wiet/pillen/kut humeur kwam. Als je dat al gaat toestaan dan is het einde wel zoek.

Jah, die vieze junks allemaal, bah bah. :D

Beantwoorden
Citeren
MintberryC

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door divvie En je moet ergens grenzen trekken, want anders kan iedereen hier wel als een randdebiel tekeer gaan en later zeggen dat het door de alcohol/wiet/pillen/kut humeur kwam. Als je dat al gaat toestaan dan is het einde wel zoek.

Jah, die vieze junks allemaal, bah bah. :D

Stuk voor stuk gore, vette no-life zwijnen :coolface:

Beantwoorden
Citeren