Oorspronkelijk gepost door ssacr
En persoonlijk zou ik als ik bij het forum werkte contact opnemen met Kastanje en het hem anders duidelijk maken dat dit ongewenst is dan met een ban.
Wij namen eerder dan ook al contact op met Kastanje , waar hij aangaf dat hij begreep dat dit soort posts niet passend is.
Daarom denk ik dat de ban meer dan gepast is, en Kastanje dit zelf ook zal begrijpen.
Ben helemaal geen fan van schoolmeester spelen , maar tis net om de goeie sfeer hier op het forum wat te houden dat het op dit moment even wat vaker mag imo:)
Uiteraard is smalltalk er met een reden, en ik ben ook van het principe van 'als het je niet interesseert lees het dan niet'. Maar dat is duidelijk niet voor iedereen even makkelijk, en aan alles zijn grenzen
Ja, begreep ook uit de post van Divvie dat er eerst naar andere wegen gezocht is en idd, dan is dit een logische stap. Blijft alleen het feit dat ik niet vond dat er zoveel in de post stond wat niet kon. Aan de andere kant ben ik zeker geen fan van de strekking van de brief, maar wat ik eerder zei, ik neem het totaal niet serieus is eerder satire.
Snap ook Kastanje niet dat hij zichzelf op deze manier laat zien, als iemand die met poep en pis aan de slag gaat als je naar zijn mening in zijn vaarwater zit. Waarom zou je? Als je het doet is je hele leven trouwens naar de hel. Zeker in zijn geval wordt dat inrichtingen, psychiaters en bovendien enorm veel publiciteit en gewroet in je privé leven. Weet niet hoeveel waarde je hecht aan het vrijgeven van de wietteelt natuurlijk.
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Oorspronkelijk gepost door divvie En je moet ergens grenzen trekken, want anders kan iedereen hier wel als een randdebiel tekeer gaan en later zeggen dat het door de alcohol/wiet/pillen/kut humeur kwam. Als je dat al gaat toestaan dan is het einde wel zoek.
Jah, die vieze junks allemaal, bah bah.
![]()
Stuk voor stuk gore, vette konijnen
![]()
Nah vind dit echt niet kunnen....
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Oorspronkelijk gepost door divvie En je moet ergens grenzen trekken, want anders kan iedereen hier wel als een randdebiel tekeer gaan en later zeggen dat het door de alcohol/wiet/pillen/kut humeur kwam. Als je dat al gaat toestaan dan is het einde wel zoek.
Jah, die vieze junks allemaal, bah bah.
![]()
Stuk voor stuk gore, vette konijnen
![]()
Nah vind dit echt niet kunnen....
Wat wiet allemaal wel niet kan doen.
Als je zo een sterke hunkering hebt naar een extern goedje dat je er laaiend van wordt, dan is een stukje zelfreflectie op zijn plaats. In plaats van alles te externaliseren lijkt me dit ook een goed moment - in Kastanje zijn banperiode - om dit te doen, of je zoekt een andere manier om het te externaliseren.
Kastanje, ik ben bereid om je af en toe te helpen bij wat van jouw processen, maar wees in eerste instantie bereid verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf. Na het lezen van die rant had ik ook niet echt de behoefte om verder op je PB's in te gaan.
Verwacht niet dat je veel van jezelf gaat leren / groeien, wanneer je jezelf constant aan het drogeren bent. Ik spreek uit persoonlijke ervaring wanneer ik zeg dat dit niet werkt. First things first.
Vriendschap begint niet voor gesloten deuren. Stop handhaving van het I-Criterium.