Ga naar het forum
eindelijk wiet

Meldingen
Alles wissen

eindelijk wiet

207 Berichten
64 Gebruikers
1 Reacties
35.2 K Weergaven

Ik hoorde dat elke shop voor alleen hun shop 2k pasjes uit mag delen, wOrd dus lastig en wss dealertjes opzoeken :-s

Beantwoorden
Citeren
deskcompmedion

Hartelijk dank meneer Opstelten.

Beantwoorden
Citeren
Tobby

Ik begreep niet alles

Beantwoorden
Citeren
bobm78

Ik ben sinds iets meer dan een week gestopt met blowen en roken, dus ik ben mss niet helemaal up to date.
Maar, zover ik heb begrepen, moet je je inschrijven bij een coffeeshop als Nederlander (soms heb je uitreksel van bevolkingsregister nodig, soms is ID genoeg, soms krijg je letterlijk een pas, soms kom je op een lijst te staan), dit mag maar bij 1 coffeeshop.
Voor de buitenlanders houdt het dus idd op, maar, dit geldt alleen voor Limburg, Brabant en Zeeland, dus 20 minuten doorrijden naar Rotterdam ofzo, en probleem opgelost. Of je kijkt goed om je heen, de straatverkopers zullen ongetwijfeld weer uit alle hoeken tevoorschijn komen. Pas hiermee wel op, meeste zijn oplichters.

Hopelijk is dit duidelijker voor je Tobby.

Beantwoorden
Citeren
Tobby

De straatverkopers zijn ook beschikbaar in Duitsland ... Wiet van holland is de lekkerste gewees ;( :rage:

Het gras aan de andere kant van de heuvel is altijd groener ;(

Beantwoorden
Citeren

Je hebt in maastricht een wietpas nodig, en die vraag je aan via de gemeente.
Niet via de shops zelf.
Je moet met je geboortecertificaat na de gemeente gaan, daar laten registreren voor de wietpas en dan pas kan je weer na de shops.

En zelfs dan kan je waarschijnlijk nog een maand lang niet meer na de shop.
Aangezien de Easy Going op 1 mei iedereen binnen liet (buitenlanders en minderjarigen) hebben ze 2 waarschuwingen gekregen waardoor ze een maand moeten sluiten.

En alle shops in Maastricht volgen hun uit solidariteit.
Oftewel woon je in Maastricht en blow je graag, dan ben je genaaid en moet je na de lokale marokkanen gaan voor wat wiet.

Beantwoorden
Citeren
Tobby

geen probleem, ik kope hoe dan ook in Duitsland van de dealer met mijn vertrouwen, maar de excursies na Maastricht zijn dood.... vind ik niet leuk!

edit: nog een

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

dicriminatie...bij het Europees hoog gerechtshof het recht op vrij verkeer en koop van goederen aanklagen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Ik ga gewoon zelf paar plantjes zetten joh :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
kalakaja

zolang ik maar illegaal vuurwerk en vuurwapens kan kopen buiten nederland om weer mee terug te nemen

Dit schijnheilige gedoe met de pas ook echt... kunnen het net zo goed helemaal verbieden wat ze toch uiteindelijk willen

handjes op elkaar voor dit nuttige en zinvolle werk en besteding van het bestel

Beantwoorden
Citeren
Tobby

lichten uit

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Beantwoorden
Citeren
Tobby

goedemorgen!

Beantwoorden
Citeren
TheSenseman

Voilâ, le mariuana

Beantwoorden
Citeren
Zodiac1981

FREE 2REAL!!!

een nog

Beantwoorden
Citeren
Tobby

hoe mooi dat eindelijk iemand reageert

Beantwoorden
Citeren

eerste nummertje is wel chill, voor de mensen die niet kennen. strain hunters is eens nice om te zien op youtube ;)

Beantwoorden
Citeren