Ga naar het forum
eindelijk wiet

Meldingen
Alles wissen

eindelijk wiet

207 Berichten
64 Gebruikers
1 Reacties
35.2 K Weergaven

nice :) gimme

Beantwoorden
Citeren
luca02

Beantwoorden
Citeren
luca02

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door luca02

niet slecht

Beantwoorden
Citeren

zalige plaat

Beantwoorden
Citeren

Beantwoorden
Citeren
Tobby

roken is dodelijk

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Who the fuck gaat er nog naar een coffeeshop? hebben ze daar geen wiettaxi?
:D

Beantwoorden
Citeren
Tobby

zondag maastricht, vochten discriminatie!

Beantwoorden
Citeren

euhm wat? :D

Beantwoorden
Citeren
ICheckMate

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Who the fuck gaat er nog naar een coffeeshop? hebben ze daar geen wiettaxi?
:D

Vroeger fietste je er nog 10km voor :D

Beantwoorden
Citeren
Tobby

Oorspronkelijk gepost door lellebel
euhm wat? :D

i dont know if you guys realize, but in maastricht and surrounding cities foreigners are not allowed to enter coffeeshops even after the wietpas is gone. on sunday all maastricht shops will open for everyone to show they dont accept this kind of discrimination against others. dont let the nazis that rule maastricht win!

Beantwoorden
Citeren

I didn't know that.
Please go and get totally baked on sunday.
Got nothing against gays, but Onno Hoes is a fkkn homo, just like Albert.
And Opstelten!

Beantwoorden
Citeren
Tobby

nog een

Beantwoorden
Citeren

Beantwoorden
Citeren
kastanje57

Ik snap best wel dat politici als O. Hoes en I. Opstelten zo afgeven op cannabis.
In de politiek heerst een alcohol cultuur, en niet een kleintje ook.

Vanwege mijn eigen alcoholverslaving en het afkickcentrum daarna weet ik hoe weinig alcohol een mens nodig heeft om er afhankelijk van te raken.
Om deze reden beweer ik dan ook dat het een vaststaand feit is dat een flink deel van de politieke top in Nederland afhankelijk is van alcohol. In ieder geval volgens de gangbare normen van de afkickcentra.

Neem I. Opstelten. Aan de man zin gezicht is te zien dat het een alcoholist is. Zijn hersens zijn zo ver aangetast door de alcohol dat hij om de drie woorden EH zegt om zijn gedachten te ordenen.

Het is dan ook volslagen logisch dat deze man in die positie ten strijde trekt tegen de cannabis.

Welnu meneer Opstelten. Ik ben zojuist terug van de coffeeshop waar ik drie blowtjes heb gekocht. Nadat ik de eerste gerookt had, kwamen deze gedachten bij me op.
Ik raad u bij deze ten sterkste aan om nog dit jaar de buitenteelt van cannabis vrij te geven.
Cannabis tast je hersenen niet aan. Cannabis verhoogt lichtjes de intensiteit van de gevoelszintuigen. Daardoor wordt je jezelf iets meer bewust van je omgeving. Daardoor kan ik met liefde en niets anders dan liefde mijn verhalen schrijven.

Weet u , meneer Opstelten,
Ik was 26 jaar oud toen ik zwaar verslaafd aan de alcohol werd opgenomen in Wolfheze. Na een paar weken kreeg ik een gesprek met een psycholoog. Daarin vertelde ik mijn levensverhaal.
Aan het eind van het gesprek keek die man me recht in de ogen aan en zei op indringende toon:
Kastanje57, wanneer u op deze voet verder gaat, bent u binnen afzienbare tijd in staat iemand te vermoorden.
Ik schrik me wild en stoer als ik was begon ik direct tegenwerpingen te maken maar diep in mijn hart wist ik dat de man groot gelijk had.
Dat deed de alcohol met mij.

Ik ben mijn hele leven lang verslaafd, dat is een ongeneeslijke ziekte.
Nu ik die behoefte kan bevredigen met cannabis, is mijn leven er een stuk op vooruit gegaan.
Had ik voor de alcohol gekozen, had ik u vermoord.

Beantwoorden
Citeren

Deze informatie gekregen van je engeltje genaamd Jack Daniels?

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986

Oorspronkelijk gepost door CooldownGG
Deze informatie gekregen van je engeltje genaamd Jack Daniels?

?...

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door costavan

LOL.......prutsers... :D :D

Beantwoorden
Citeren
kastanje57

Beste minister Opstelten,

wat is het toch jammer dat u gebonden bent aan internationale regels omtrent cannabis. Dat kost de Nederlandse overheid vele tientallen miljoenen per jaar.
Al die politiemensen en rechercheurs die zich bezig houden met de opsporing van illegale wietplantages, die kosten een vermogen op jaarbasis.

Er zijn ook slimme gemeenten die komen met een plan voor de wietteelt.
Ik vraag me af of u dat plan serieus gaat nemen, nu u op teletekst in één adem wordt genoemd als degene die zich moet houden aan de internationale regels.

Laat ik die internationale regels eens tegen het licht houden.
Duitsland is tegen cannabisgebruik en Duitsland heeft het voor het zeggen in Europa. Als Nederlandse minister kijk je dus wel uit om de Duitsers tegen het zere been te schoppen.
Dat is internationale regel één.
Frankrijk is tegen cannabis gebruik en Frankrijk is de enigszins blaaskaakachtige vazal van Duitsland. Die schop je dus ook niet tegen de benen.
Dat is internationale regel twee.
En zo kan ik nog even doorgaan en dan kom ik vanzelf op de landen die wel een tolerant en liberaler beleid ten aanzien van cannabis voeren.
Spanje bijvoorbeeld.
Dat is internationale regel min één

Nu ik het toch over cannabis heb.
De medische wereld is tegen het gebruik omdat het roken ervan slecht is voor de longen.
Nou ja, wanneer je goed gekweekte, biologische wiet middels een vaporizer van goede kwaliteit rookt, valt die schade zeer aanzienlijk mee.
Het slechte zit 'm vooral in de tabak waarmee cannabis wordt gerookt.
De werkzame stoffen in de toppen van de vrouwelijke planten zijn natuurlijke aroma's.
Deze aroma's vergezellen de mens al zo'n 1,6 miljoen jaar, ongeveer vanaf het moment dat de eerste Homo erectus mensen het vasteland van Afrika verlieten.
De krachtige vezels van de hennepplant worden al meer dan 1,5 miljoen gebruikt om touw en koord van te maken.
En ja hoor, tegenwoordig is deze plant "Drugs".

Alcohol is schadelijker voor het lichaam.
Elk glas alcohol dood hersencellen en is een belasting voor de lever.
Cannabis heeft dit schadelijke neveneffect niet.
Alcohol is zwaar verslavend, lichamelijk verslavend en emotioneel verslavend.
En nee hoor, alcohol is geen "Drugs".

Nog veel ernstiger is het medicijn gebruik.
Ik bedoel hier speciaal de kalmerende, rustgevende en slaapverwekkende medicijnen. Seresta, Valium en Rivotril zijn hier voorbeelden van.
Al deze middelen behoren tot dezelfde groep cyclische koolwaterstof verbindingen. In vakkringen staat deze groep bekend als de benzo's.

Welnu, deze benzo's zijn gevaarlijk.
Ik ga u dat uitleggen.
Naar schatting méér dan een miljoen Nederlanders slikt op dagelijkse basis een pilletje voor het slapen gaan. De volgende morgen wanneer men wakker wordt, lijkt het pilletje uitgewerkt doch dat is het niet.
Zo rond half elf - elf uur, na de koffiepauze is het pilletje pas uitgewerkt.
De eerste uren tot aan de koffiepauze is de Nederlander op z'n werk iets minder productief.

Het pilletje heeft nog meer eigenschappen.
Na een paar weken tot enkele maanden werkt het pilletje niet meer.
Dan moet de Nederlander overschakelen op twee pilletjes voor het slapen gaan.
Vervolgens gaat het een flinke tijd goed met slapen maar het pilletje doet z'n vernietigende werk vooral in de ochtenduren.
In de ochtenduren moet er gewerkt worden maar de hersenen zijn nog onder de kalmerende invloed van twee pilletjes.
Hierdoor put de Nederlander zich langzaam uit.
Zowel zijn lichaam als zijn hersenen raken langzaam maar zeker overbelast door de vernietigende werking van het pilletje.
Veel van deze Nederlanders nemen 's avonds ook één of twee of drie glaasjes alcohol. Dat maakt de situatie nog ernstiger.

Na een half jaar kijkt de Nederlander eens in de spiegel naar z'n vermoeide gezicht met dikke wallen onder de ogen.
Vol schaamte besluit de Nederlander om gezonder te gaan leven en de alcohol en de pilletjes te laten staan.
Dan begint de ellende.
Slapen is er niet meer bij.
De nachten kenmerken zich vooral door hevige angst omdat er geen pilletje is en hoe kom ik nu die vreselijke lange nacht door?

Dat is wat er gebeurt wanneer de Nederlander ineens met de pilletjes stopt.
Er komt angst, irreële, onverklaarbare angst die je ineen doet krimpen.
De enige uitweg uit die angst zijn pilletjes, geen twee maar drie of vier en dan eindelijk slapen.
Dat is de snelle en gruwelijke verslaving die de Nederlander heeft overgehouden aan de pilletjes van de dokter.

Cannabis heeft dezelfde rustgevende effecten als de pilletjes van de dokter.
Cannabis is een uitstekend vervangend middel voor de benzo's.
Het enige echte probleem voor u is: Hoe de lobbyisten van de farmaceutische industrie buiten de deur te houden.
Deze bedrijven lachen zich een breuk.
Zij verdienen vele miljoenen aan de massale medicijn verslaving van de Nederlanders.
En nee hoor, benzo's zijn geen "Drugs". De dokter schrijft het immers voor.

Meneer, minister Opstelten, ik hoop van ganser harte dat de poten onder uw ministeriële zetel snel worden afgehakt. U doet Nederland geen goed.

Beantwoorden
Citeren