Oorspronkelijk gepost door Napooo
Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
De meest voor de verbeelding sprekende realisatie(trek de witte sokjes al maar op!) Provinciaal kampioen pingpong van Antwerpen natuurlijk
(in een hele lage reeks...)
![]()
Haha, nice
![]()
Ik ben nooit verder geraakt dan enkele clubkampioenschappen te winnen. Nu klinkt dat wel mooier dan het is, aangezien ik al 3j speelde, maar nooit competitie omdat chiro op zelfde dag was. En dus geen klassement, dus ofwel waren we ingedeeld per klassement (ik tegen alle slechten dus :D) of met handicap, waar ik dus sowieso al kans tegen maakte maar dan 4-0 voor kreeg ofzo xD. Achja, enkele easy bekers/medailles
![]()
Tja, bij mij was het in de F reeks ^^, waar ik dat jaar ook finales speelde in de E reeks en ook vaak ver geraakte in de open reeks (wegens onderschatting wellicht?). 1 toernooi heb ik zelf niet moeten gaan tellen (wat je moet doen als je verliest) omdat ik de zowel F als E reeks finale speelde en Open tot in de kwartfinale geraakte. Heb toen wel 2 t-shirts van een vriendje moeten lenen
Maar werd het jaar erop D6 zodat ik nadien niet echt meer een toernooi kon winnen! Dus het blijft maar bij 1 superjaartje, nadien was de pret voorbij!
Verder natuurlijk ook provinciaal kampioen hoogspringen (omdat er verder geen andere deelnemers waren :pokerface:) En verdorie een antwerps record 2000m steeple -nog steeds zie ik nu.... van in '99 (omdat het nog nooit eerder gelopen was
en wellicht nadien ook niet meer)