Ga naar het forum
Grootste realisatie...

Meldingen
Alles wissen

Grootste realisaties buiten poker/carriere

70 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
4,294 Weergaven
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Oorspronkelijk gepost door wimNP
2. er vrede mee hebben als mijn dochter zichzelf doodt;

Ik kan me niet voorstellen hoe zoiets moet voelen, maar het lijkt me hoe dan ook (welke reden er ook achter zit) vreselijk. Sterkte daarmee!

Hier ben ik het hélemaal mee eens!
Kon zelf niet de woorden vinden.
:heart: Ad.

Beantwoorden
Citeren
kastanje57
PokerStrategist

Het winnen van de Elffersbeker en daarmee Nederlands kampioen viertallenbridge voor teams van 2e klasse en lager in 1995.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door kastanje57
Het winnen van de Elffersbeker en daarmee Nederlands kampioen viertallenbridge voor teams van 2e klasse en lager in 1995.

i'm impressed

Beantwoorden
Citeren
5BetAny2
PokerStrategist

Afgestudeerd zijn eind 2013 :pokerface:.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Ponykillaah
Afgestudeerd zijn eind 2013 :pokerface:.

Deal. Ik doe mee. Zucht.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd

Oorspronkelijk gepost door Napooo

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
De meest voor de verbeelding sprekende realisatie :D (trek de witte sokjes al maar op!) Provinciaal kampioen pingpong van Antwerpen natuurlijk :D (in een hele lage reeks...)

:heart:

Haha, nice :D

Ik ben nooit verder geraakt dan enkele clubkampioenschappen te winnen. Nu klinkt dat wel mooier dan het is, aangezien ik al 3j speelde, maar nooit competitie omdat chiro op zelfde dag was. En dus geen klassement, dus ofwel waren we ingedeeld per klassement (ik tegen alle slechten dus :D) of met handicap, waar ik dus sowieso al kans tegen maakte maar dan 4-0 voor kreeg ofzo xD. Achja, enkele easy bekers/medailles :D

Tja, bij mij was het in de F reeks ^^, waar ik dat jaar ook finales speelde in de E reeks en ook vaak ver geraakte in de open reeks (wegens onderschatting wellicht?). 1 toernooi heb ik zelf niet moeten gaan tellen (wat je moet doen als je verliest) omdat ik de zowel F als E reeks finale speelde en Open tot in de kwartfinale geraakte. Heb toen wel 2 t-shirts van een vriendje moeten lenen :) Maar werd het jaar erop D6 zodat ik nadien niet echt meer een toernooi kon winnen! Dus het blijft maar bij 1 superjaartje, nadien was de pret voorbij!

Verder natuurlijk ook provinciaal kampioen hoogspringen (omdat er verder geen andere deelnemers waren :pokerface:) En verdorie een antwerps record 2000m steeple -nog steeds zie ik nu.... van in '99 (omdat het nog nooit eerder gelopen was :D en wellicht nadien ook niet meer)

Haha dat er nog meer pingpongers zijn.. speel zelf hoofdklasse/3e divisie niveau (NL). Hoogtepunt was daar wel ergens vlak voor de vakantie waar ik in een open landelijk toernooi heerlijk speelde en uiteindelijk 2e werd. Won in de kwartfinale van een 1e divisie speler :]

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

pfffff leuke vraag denk dat ik het feit dat ik voor nageslacht heb gezorgd toch we mijn grootste realisatie is. In de dierenwereld draait alles om voortplanting dus in principe zit mijn taak er op :D :D :D

Nee ben echt serieus vet trots op dat mijn kind zo slim,grappig netjes, beleefd en sociaal is.

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door Varune
WoW char naar 60 brengen.

Lijkt me niet echt een realisatie als je beetje gamer was in die tijd :P

Nja was ook semiTroll, maar dat bracht wel een glimlach op m'n gezicht. Nu is het spel tarded.

Maar ik ben wel als gamer zijnde bij cs:s uit m'n eigen clan gekicked omdat de hele community dacht dat ik aimbot had. Uiteindelijk er weer in en toen clan captain nog geweest.

Verder in #1 clan van halo2, online ranking, hebben gezeten en top~100 FFA ranking.

En daarvoor nog wel wat leuke dingen met unrealtournament2k4.

Dus ja ik was wel een beetje gamer vroegah. :D

Die haloclan was cheated, maar dat was zeker lachen. FFA ranking legit.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
pfffff leuke vraag denk dat ik het feit dat ik voor nageslacht heb gezorgd toch we mijn grootste realisatie is. In de dierenwereld draait alles om voortplanting dus in principe zit mijn taak er op :D :D :D

Nee ben echt serieus vet trots op dat mijn kind zo slim,grappig netjes, beleefd en sociaal is.

Niet helemaal waar, je taak is pas volbracht als jou kinderen, kinderen hebben gekregen volgens evolutie. ;)

Beantwoorden
Citeren
kastanje57
PokerStrategist

Ben ik niet mee eens.
Je taak ligt niet in de toekomst doch in het hier en nu.
In die zin is je taak volbracht wanneer je jezelf hebt voortgeplant. Je bent niet verantwoordelijk voor de voortplantingsdrift van je kinderen.

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Deze vakantie realiseerde ik maar eens al te goed goed dat ik toch wel iets goeds op de wereld had gezet.

Bij de lokale Italiaanse supermarkt stond buiten een Nederlandse zwerver met zijn hond, mijn vrouw maakte een praatje met hem. Eenmaal binnen in de supermarkt zei dochterlief (9jaar oud) dat ze van een deel van haar vakantiecentjes wat boodschappen wou kopen voor de zwerver en zijn hond. Miepie pakte dus een eigen karretje en besloot helemaal zelf om na eigen inzicht voor 20 euro aan spulletjes te kopen zoals water, chocolade koekjes en kluifjes voor de hond. Die zwerver werd gewoon helemaal emotioneel toen hij hoorde dat ze dit zelf van haar vakantiecentjes had gekocht.

Ben nog nooit zo trots geweest!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Bijna iedereen op de wereld kan voor nageslacht zorgen hoor, lijkt me niet zo speciaal eigenlijk.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Deze vakantie realiseerde ik maar eens al te goed goed dat ik toch wel iets goeds op de wereld had gezet.

Bij de lokale Italiaanse supermarkt stond buiten een Nederlandse zwerver met zijn hond, mijn vrouw maakte een praatje met hem. Eenmaal binnen in de supermarkt zei dochterlief (9jaar oud) dat ze van een deel van haar vakantiecentjes wat boodschappen wou kopen voor de zwerver en zijn hond. Miepie pakte dus een eigen karretje en besloot helemaal zelf om na eigen inzicht voor 20 euro aan spulletjes te kopen zoals water, chocolade koekjes en kluifjes voor de hond. Die zwerver werd gewoon helemaal emotioneel toen hij hoorde dat ze dit zelf van haar vakantiecentjes had gekocht.

Chapeau!

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Bijna iedereen op de wereld kan voor nageslacht zorgen hoor, lijkt me niet zo speciaal eigenlijk.

Ze deftig opvoeden daarentegen...

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik ga ervan uit dat de meeste mensen kinderen goed proberen op te voeden, en niet alles ligt aan de opvoeding.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Ik ga ervan uit dat de meeste mensen kinderen goed proberen op te voeden, en niet alles ligt aan de opvoeding.

Opvoeding doet toch veel denk ik, al dan niet bewust.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door kastanje57
Ben ik niet mee eens.
Je taak ligt niet in de toekomst doch in het hier en nu.
In die zin is je taak volbracht wanneer je jezelf hebt voortgeplant. Je bent niet verantwoordelijk voor de voortplantingsdrift van je kinderen.

Juist wel, want dan heb je de 'juiste' genen doorgegeven. Als je kinderen niet voortplanten sterft het ras uit. Vandaar dat seks (voor de meesten) lekker is.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Dat is wel een lief verhaaltje!
Ik heb geen kids, maar kan me voorstellen dat je als ouder dan toch wel trots bent...

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Voor het eerst bronze sinds de dag dat ik lid ben geworden.

iedere met meer dan 10k forum posten zou automatisch gold moeten zijn.

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Dan heb jij een veel positiever beeld van de wereld als ik. Imo zouden ze 50% van alle mensen moeten verbieden van ooit kinderen te hebben.

Beantwoorden
Citeren