Ga naar het forum
Koningslied - Hot o...

Meldingen
Alles wissen

Het Koningslied - Hot or Not? Poll is gemaakt op apr 19, 2013

Koningslied - Hot or Not?

51 Berichten
28 Gebruikers
0 Reacties
4,045 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Wat vinden jullie er van?

Voor mij krijgt het artikel op De Speld een "like"

Beantwoorden
Citeren
50 reacties
Palandro

Wat een flop..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Best een leuk liedje. Alleen het rappen er tussendoor had van mij niet gehoeven.

Beantwoorden
Citeren
xNikoBellicx

wat een graf lied

Beantwoorden
Citeren

Aloha
doet mijn denken aan de lion king
waardeloos nummer om als koningslied te zingen

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Als mod hoor ik me soms in te houden, maar ik kan het niet laten...

Dit nummer??
:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Zo. Ik heb gezegd.

Beantwoorden
Citeren

nummer klinkt nergens naar
past prima bij de gelegenheid
blij dat ik de radio en tv nooit aan heb staan

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha

Lol soms ben je zo droog hé kardago. Love it!

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Nu een leuke analyse over de tekst bij Pauw en Witteman. De clip is trouwens helemaal satire.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door xNikoBellicx
wat een graf lied

#Friso

Zelden zo'n jeuk aan m'n zak gehad als van dit nummer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Had zelf niet echt op de grammatica gelet bij het luisteren van het liedje, maar is toch vrij slecht dat alleen de songtekst al een grammaticale blamage is.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Dit lied en niet te vergeten de clip en de artiesten....vergeet niet dat die John Ewbank goed heeft verdient met gelijkwaardige vullis. Eerlijk gezegd vind ik het erg grappig dat dit gewoon nog serieus bedoelt is ook.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990

Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha

Lol soms ben je zo droog hé kardago. Love it!

aloha
what de lion king is toch een leuke film :D

edit:
ze kunnen beter dit liedje gebruiken willem wordt wakker

Beantwoorden
Citeren

Lijkt wel gospel muziek.

Beantwoorden
Citeren

aloha

Uit verdriet schijf ik wel een Konings lied

We zijn een land van blowende hoeren in Amsterdam

Een land waar de gewoonte man hard moet werken voor een boterham

We zijn een land aan zee en we worden genaaid door graaiers dat is niet oké

Een lang waar je mag zeggen wat je wilt maar als je echt de waarheid spreekt word men stil

We zijn een land van de stamppot en shoarma en toch maak ik me zorgen over het pensioen van mijn oma

Een land waar de banken er vandoor gaan met je geld daarom willen wij een sterke koning een echte held

P.s blowkonijn heeft mij een grammetje gemaild vandaar dat ik deze onzin uitkraam :D
wie wil het PS koningslied verder afmaken dan hebben we onze eigen song

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan

Zou me eerder druk maken om je eigen pensioen tenminste als dat woord dan nog bestaat.....

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76

Wat een gezeik allemaal, vind het een top lied, leuk opgebouwd, vond alleen dat stukje de W van willem niet passen, de rest helemaal ok.

Gelukkig heb ik brede smaak van muziek wat ik leuk vind,
Zet wel us Nirvana op of rammstein, dan weer gospel, of lekkere dance, golden oldies,
En ik luister naar 3fm en sky no problemo..

Dus ook dit stukje valt prima in de smaak.. Zet hem gelijk nog een keer op :-)
Kids vonden hem ook leuk.. Dus nog een keer, nog een keer...

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

Die Kids toch :P

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Vind de melodie wel prima, de tekst gaat wel en de rapstukken waardeloos.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix

De melodie is gejat uit Shrek. Het beginnen met die bandoneon is echt heel zielig teruggrijpen naar een emotie.

De tekst is echt waardeloos, ik bedoel : De W van stamppot???? Zo ontzettend veel fouten ook. Ik denk dat OMB de tekst geschreven heeft tijdens zijn ban :D

En het rappen, daar heb ik geen woorden voor.

En dat moet heel nederland in 10 dagen uit zijn hoofd leren? En moeten dan alle bejaarden meerappen met AliB en Lange Frans?

3 Vingers in de lucht kom op, kom op :D

Wat een vreselijk, vreselijk lied zeg.

Beantwoorden
Citeren