Van verbazing en walging naar opluchting en blijdschap, zo weer door naar het gevoel zwaar bedonderd te zijn.
Deze emotionele rollercoaster wordt me nog een keer teveel.
Oorspronkelijk gepost door cliff999
mwah vind dit wel wat ongeveer het zelfde genre ook makkelijker te onthouden..
OMG - good old times ♠_biggrin:
En dan als argument gebruiken dat het zovaak is gedownload....
Mensen houden nu eenmaal van ramptoerisme...
gebruik gewoon deze, deze is 10x beter dan het bagger nummer dat ze nu willen/wilden gebruiken!
Leuke melodie, grappig en makkelijk mee te zingen... Daar moest het toch aan voldoen?
Trouwens, je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind Wim-Lex wel een baas op zich.
Een kroonprins die een journalist op z'n bek slaat is gewoon uit het goeie hout gesneden.
Zoals Youp van 't Hek ooit zei: "Die gozer mag mijn koning worden."
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Een kroonprins die een journalist op z'n bek slaat is gewoon uit het goeie hout gesneden.
WTF wat heb ik gemist?
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
WTF wat heb ik gemist?
Niks. Je hebt alleen een slecht geheugen.
Oorspronkelijk gepost door lellebel
Zijn er onder de hot stemmers ook mensen die niet van het koningshuis houden?
Jep heb hot gestemd, maar ze mogen van mij het koningshuis direct wel afschaffen poppenkastvertoning is het.
Vind het nummer wel meevallen zo erg klinkt die nu ook weer niet is wel zwaardere bagger op de radio te luisteren.(denk aan kuikentjes etc
)
Zeg niet dat ik het een top nummer vind maar om er nu gelijk not er van te maken vind ik ook weer niet nodig.
40 miljoen voor een paar lintjes doorknippen...
Ze zouden een offerte bij mij aan moeten vragen ik doe het voor de helft!
Oorspronkelijk gepost door ssacr
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
WTF wat heb ik gemist?
Niks. Je hebt alleen een slecht geheugen.
Lol ja idd. Dit is al jaren geleden toen de koninklijke familie op wintersport was en een journalist niet wilde luisteren en bleef achtervolgen. Heeft Wimpie 'm een tik voor z'n potje gegeven.
Mooie actie imo