Ga naar het forum
Na Eduardo.. een mi...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Na Eduardo.. een minstens even erge blessure voor Wasyl

49 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
3,927 Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Overigens...
schorsing in beroep verlaagt naar 8 wedstrijden, boete van 250€ en geen overdracht van dossier naar UEFA/FIFA :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

elrio
PokerStrategist

8 speeldagen in Belgie vind ik wel nog oke maar wat is 250€ voor zo'n voetballer? lol! 5000€ en hij zal het wel voelen!

Alleen heeft Standard het mooi voor elkaar gekregen om Witsel terug te krijgen voor de matchen tegen de grotere ploegen zoals Club brugge/ Gent.

gewoonlars
Oldschool Grinder

Echt wel triest, die 1e straf was al aanfluiting, word het nog minder ook...

Salaris inhouden voor aantal maanden... Maargoed geen idee wat die gast van Eduardo kreeg, maar dit is wel heel laag.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door gewoonlars
Echt wel triest, die 1e straf was al aanfluiting, word het nog minder ook...

Salaris inhouden voor aantal maanden... Maargoed geen idee wat die gast van Eduardo kreeg, maar dit is wel heel laag.

Schrik niet..
Taylor kreeg voor zijn tackle op Eduardo en schorsing van slechts 3 (DRIE!!!!!!!!!!) matchen...

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Opmerking over Deschacht: Wat heeft dat te maken met de discussie? Lekker relevant
Opmerking over Nationale ploeg: Volgens de interviews deden ze dat ervoor ook niet, maar ik denk dat niemand zich daar iets van aantrekt. Opnieuw helemaal niet relevant.

De frustraties ivm die wedstrijd is gewoon het feit dat Standard relatief goedkoop wegkomt na extreem onsportief gedrag terwijl Anderlecht (na een sportieve match van onze kant, geen revanches of niks) wel een heel seizoen met de gevolgen zit.

De opmerking over Deschacht is weldegelijk relevant om aan te tonen dat de media dit gewoon helemaal aan het opblazen is voor niks. Belachlijk gewoon. 8 speeldagen schoring is best wel correct denk ik. Het hele spel wordt gewoon volledig uit proportie getrokken omdat de media er als aasgieren op zitten. De 8 speeldagen zijn gewoon correct als je vergelijkt met wat die tackle op eduardo maar opleverd...

Anderlecht sportief? Plz... misschien dezen ene keer. Anderlecht heeft vorig seizoen bezonder onsportief gespeeld tegen standard in de testmatchen ook dus op dat gebied moeten ze zich niet teveel roeren.
Daar komt nog bij dat hun match tegen standard begin vorig seizoen trouwens ook bezonder onsportief, misschien niet kwa fouten maar met een 4-6-0 opstelling spelen is op zen minst even erg, zeker voor een ploeg die kampioen wil spelen. Farce van het seizoen, gelukkig kregen ze toen in de laatste 5 minuten dik op hun doos van standard.

elrio
PokerStrategist

Voetbal in Belgie is gewoon geen feest meer! De roze duivels zijn niks waard en in eigen land proberen veel ploegen gewoon niet te verliezen en dit doen ze met alle spelvertragende middelen die ze maar kunnen vinden. En de topploegen kijken meer naar anderen dan naar zichzelf! Er moet vlug iets veranderen of we zakken dieper en dieper!

Grtz

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Mstlc

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Opmerking over Deschacht: Wat heeft dat te maken met de discussie? Lekker relevant
Opmerking over Nationale ploeg: Volgens de interviews deden ze dat ervoor ook niet, maar ik denk dat niemand zich daar iets van aantrekt. Opnieuw helemaal niet relevant.

De frustraties ivm die wedstrijd is gewoon het feit dat Standard relatief goedkoop wegkomt na extreem onsportief gedrag terwijl Anderlecht (na een sportieve match van onze kant, geen revanches of niks) wel een heel seizoen met de gevolgen zit.

De opmerking over Deschacht is weldegelijk relevant om aan te tonen dat de media dit gewoon helemaal aan het opblazen is voor niks. Belachlijk gewoon. 8 speeldagen schoring is best wel correct denk ik. Het hele spel wordt gewoon volledig uit proportie getrokken omdat de media er als aasgieren op zitten. De 8 speeldagen zijn gewoon correct als je vergelijkt met wat die tackle op eduardo maar opleverd...

Anderlecht sportief? Plz... misschien dezen ene keer. Anderlecht heeft vorig seizoen bezonder onsportief gespeeld tegen standard in de testmatchen ook dus op dat gebied moeten ze zich niet teveel roeren.
Daar komt nog bij dat hun match tegen standard begin vorig seizoen trouwens ook bezonder onsportief, misschien niet kwa fouten maar met een 4-6-0 opstelling spelen is op zen minst even erg, zeker voor een ploeg die kampioen wil spelen. Farce van het seizoen, gelukkig kregen ze toen in de laatste 5 minuten dik op hun doos van standard.

Bedankt om mijn post goed te lezen..

probeer nog eens en geef dan een deftig antwoord ipv nu gewoon een anti-anderlecht post te maken

Oorspronkelijk gepost door elrio
8 speeldagen in Belgie vind ik wel nog oke maar wat is 250€ voor zo'n voetballer? lol! 5000€ en hij zal het wel voelen!

Alleen heeft Standard het mooi voor elkaar gekregen om Witsel terug te krijgen voor de matchen tegen de grotere ploegen zoals Club brugge/ Gent.

Die geldstraffen zijn altijd om te lachen, dat is niets speciaal.
Wat erger is, is dat dat manneke nu gewoon in de reservematchen zijn conditie op peil kan komen, géén enkele binnenlandse topmatch mist en over 10 dagen gewoon kan aantreden in de Champions League alsof er niets is gebeurd. :evil:

crazyguy
Oldschool Grinder

die vent moet gewoon zijn hele leven geen voet meer op het veld zetten. als je goed naar het filmpje kijkt dan zie je gewoon dat hij totaal niet voor de bal gaat en op het laatste moment zijn been helemaal strekt om met nog meer vaart op het been van die andere teregt te komen.
dit is geen voetbal meer!!!
en die reacties achteraf zijn al helemaal een aanfluiting. zo zie je maar weer wat er in die koppies van al die gefrustreerde spelers opkomt.
ALS HIJ HET MAG DAN MAG IK HET OOK!!!
gedachtes die kinderen van 6 nog geen eens hebben