Ik heb wel es van die goedkope geprobeerd, werkte niet. Beter lekker dure kopen.
Ik koop mijn Rider-Waite tarot kaarten online bij uitgeverij Koppenhol.
Er zijn 2 versies, een pocketset voor 13,75 en een met grotere kaarten voor 19,95. Er zit dan een boekje bij met een heldere uitleg van de kaarten zonder dat het al te zweverig wordt. De set zit in een afsluitbare doos.
Mooi dat het niet te zweverig is, want daar houd ik niet van. Bedankt voor de aanrader. Ik ga ze direct bestellen en ik hoop dat het voor mij net zo goed zal werken als voor jou.
Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Mooi dat het niet te zweverig is, want daar houd ik niet van. Bedankt voor de aanrader. Ik ga ze direct bestellen en ik hoop dat het voor mij net zo goed zal werken als voor jou.
Laat ff weten hoeveel extra edge je bij loterijen hebt gekregen hierdoor!
Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Eerst doet het je deugd, daarna vind je het niet leuk.Je bent nogal een swingende schijver en daarbovenop een oninteressante uitdager.
Verder is correctheid is een dom woord om te gebruiken als je de Nederlandse taal wilt verdedigen, het is een leenwoord! En "o.t." is de Nederlandse afkorting van oude testament, tenminste een poging tot, want dan zou het nog een schrijfvout bevatten.
Kortom, je betoog is onzin! Je faalt in alle opzichten. En je daalt steeds dieper in mijn achting, die uiteraard van primordiaal belang is. Maar dat had je al een tijdje door, denk ik.
♠_evil:
Ad.
Waarom denk je dat het mij plots geen deugd meer doet? Ik verdenk jou ervan een lezer te zijn die nogal op eigen inzichten afgaat in tegenstelling tot wat er wel degelijk geschreven staat.
In mijn eerste bericht staat er namelijk alleen maar dat ik "'s Nachts wat fouten wilde verbeteren." Mijn gemoedstoestand kun je daar volgens mij moeilijk uit aflezen. Misschien ben ik voor jou een open boek, maar daar twijfel ik nogal aan. In mijn tweede bericht staat er tevens niets waaruit je kunt afleiden hoe ik mij voel t.o.v. deze "discussie". Ik zei enkel dat als jij taal niet belangrijk vindt, dat dat dan jouw keuze is en dat je mij daarvoor niet met een (zelf in te vullen) scheldwoord moet uitschelden.
En correctheid is een dom woord omdat het een leenwoord is? Ik heb nooit gezegd dat ik een taalpurist ben, enkel dat ik onze taal op een correcte manier wil geschreven zien worden. Misschien is tussen mijn redactie (zijnde de Vlaamse) en de jouwe (zijnde de Nederlandse) een verschil te vinden, maar toch moeten woorden op een juiste manier geschreven worden. Anders schrijf je simpelweg geen Nederlands.
O.t. is enkel een afkorting van het Oud Testament als het in hoofdletters geschreven is. In kleine letters is het de Optimaliteitstheorie. Online echter is het vaker bekend als "on topic", wat je zeker wist.
Dus af te leiden uit dit antwoord is dat jouw poging om mijn antwoord af te breken op een flater is uitgedraaid. Het spijt mij dat je mijn reactie daar eerst van verdacht had, maar ik kan meer inconsistenties uit jouw antwoord halen.
De veronderstelling dat mijn betoog onzin is vanwege jouw foute argumenten en tegelijkertijd faalt vanwege diezelfde foute argumenten is belachelijk.
Mijn mening over jou daalt niet, blijkt dat ik wellicht de meer verdraagzame van ons ben. Iedereen maakt namelijk fouten. Voor mij is enkel van primordiaal belang dat je leert hoe je onze taal schrijft. Want dat mag je namelijk verwachten van iemand die, naar mijn gevoel, al wat langer in de Nederlandstalige wereld vertoeft.
Gegroet,
L.
Laat ff weten hoeveel extra edge je bij loterijen hebt gekregen hierdoor!
En dat is nu precies waarvoor de tarotkaarten NIET bedoeld zijn.
Daarvoor hebben we onze speelkaarten die weliswaar direct zijn afgeleid van de tarotkaarten maar daar verder niets meer mee te maken hebben.
Zwaarden zijn vervangen door schoppen, kelken door harten, pentakels door ruiten en staven door klaveren.
Hiermee hebben de speelkaarten een nieuwe functie en derhalve ook een nieuwe betekenis gekregen.
Maar coach, ga gerust je gang en probeer de toekomst te voorspellen en rijk te worden mbv de tarot. Van mij mag je al houd ik zelf speel- en tarotkaarten liever gescheiden van elkaar.
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Eerst doet het je deugd, daarna vind je het niet leuk.Je bent nogal een swingende schijver en daarbovenop een oninteressante uitdager.
Verder is correctheid is een dom woord om te gebruiken als je de Nederlandse taal wilt verdedigen, het is een leenwoord! En "o.t." is de Nederlandse afkorting van oude testament, tenminste een poging tot, want dan zou het nog een schrijfvout bevatten.
Kortom, je betoog is onzin! Je faalt in alle opzichten. En je daalt steeds dieper in mijn achting, die uiteraard van primordiaal belang is. Maar dat had je al een tijdje door, denk ik.
♠_evil:
Ad.
Waarom denk je dat het mij plots geen deugd meer doet? Ik verdenk jou ervan een lezer te zijn die nogal op eigen inzichten afgaat in tegenstelling tot wat er wel degelijk geschreven staat.
In mijn eerste bericht staat er namelijk alleen maar dat ik "'s Nachts wat fouten wilde verbeteren." Mijn gemoedstoestand kun je daar volgens mij moeilijk uit aflezen. Misschien ben ik voor jou een open boek, maar daar twijfel ik nogal aan. In mijn tweede bericht staat er tevens niets waaruit je kunt afleiden hoe ik mij voel t.o.v. deze "discussie". Ik zei enkel dat als jij taal niet belangrijk vindt, dat dat dan jouw keuze is en dat je mij daarvoor niet met een (zelf in te vullen) scheldwoord moet uitschelden.En correctheid is een dom woord omdat het een leenwoord is? Ik heb nooit gezegd dat ik een taalpurist ben, enkel dat ik onze taal op een correcte manier wil geschreven zien worden. Misschien is tussen mijn redactie (zijnde de Vlaamse) en de jouwe (zijnde de Nederlandse) een verschil te vinden, maar toch moeten woorden op een juiste manier geschreven worden. Anders schrijf je simpelweg geen Nederlands.
O.t. is enkel een afkorting van het Oud Testament als het in hoofdletters geschreven is. In kleine letters is het de Optimaliteitstheorie. Online echter is het vaker bekend als "on topic", wat je zeker wist.Dus af te leiden uit dit antwoord is dat jouw poging om mijn antwoord af te breken op een flater is uitgedraaid. Het spijt mij dat je mijn reactie daar eerst van verdacht had, maar ik kan meer inconsistenties uit jouw antwoord halen.
De veronderstelling dat mijn betoog onzin is vanwege jouw foute argumenten en tegelijkertijd faalt vanwege diezelfde foute argumenten is belachelijk.
Mijn mening over jou daalt niet, blijkt dat ik wellicht de meer verdraagzame van ons ben. Iedereen maakt namelijk fouten. Voor mij is enkel van primordiaal belang dat je leert hoe je onze taal schrijft. Want dat mag je namelijk verwachten van iemand die, naar mijn gevoel, al wat langer in de Nederlandstalige wereld vertoeft.Gegroet,
L.
Ja man
Ik ben fan van :heart:ad.
Hij is het helemaal zat dat gezeik!
Ik ben benieuwd wanneer de eerste tarrot pokersite geopend wordt!!!
♠_evil:
Ad.
heb het even dikgedrukt... als we het over de Nederlandse taal hebben... naar mijn inziens klopt dit niet...
@onzin:
Goed gezien! Koning dat je bent. Ik ben blij voor je.
@L: Je schrijft duidelijk in schrijftaal, dat leest wat vervelend. Maar daar zal de Vlaamse redactie nooit iets van gezegd hebben, vrees ik! Ik zal je wensen vervullen en verder "bijten". Zo heb je nog wat te lezen op deze druilerige dag vanuit je zeteltje, in de woonkamer van je huisje, tussen de krakende mensen van je verlaten polderdorp.
Als iemand een berichtje stuurt -met typfouten-, dan vind ik het persoonlijk heel erg ongepast om de inhoud opzij te schuiven en te gaan verbeteren!
Dat komt erop neer dat je iemand belachelijk maakt, of dat je bedoeling is of niet. De kortzichtigheid van jou en andere mensen die hier zo over denken, vind ik opvallend en vervelend tegelijk.
En waar dit op slaat, dat mag god en klein pierke weten! Je hebt echt geen idee.
Misschien is tussen mijn redactie (zijnde de Vlaamse) en de jouwe (zijnde de Nederlandse) een verschil te vinden, maar toch moeten woorden op een juiste manier geschreven worden.
Succes verder met de verdediging van de Nederlandse taal onder Vlaamse redactie, meneer de irritante uitdager! Voel je je beter, nu er weer eens iemand iets naar je geschreven heeft?
Ad.
Genoeg over spelling in dit topic nu!
Terug naar het topic en laat ook dat op een volwassen manier besproken worden anders gaat het topic dicht.
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Ik ben fan van :heart:ad.
Hij is het helemaal zat dat gezeik!
Ik ben benieuwd wanneer de eerste tarrot pokersite geopend wordt!!!
Kijk maar uit; als je in TarotPoker een Royal flopt vallen er doden..
Miljaar... Dat zal mij leren te antwoorden als ik thuiskom 's nachts... Vredespijpje?
@onzin:Goed gezien! Koning dat je bent. Ik ben blij voor je.
@L: Je schrijft duidelijk in schrijftaal, dat leest wat vervelend. Maar daar zal de Vlaamse redactie nooit iets van gezegd hebben, vrees ik! Ik zal je wensen vervullen en verder "bijten". Zo heb je nog wat te lezen op deze druilerige dag vanuit je zeteltje, in de woonkamer van je huisje, tussen de krakende mensen van je verlaten polderdorp.
Als iemand een berichtje stuurt -met typfouten-, dan vind ik het persoonlijk heel erg ongepast om de inhoud opzij te schuiven en te gaan verbeteren!
Dat komt erop neer dat je iemand belachelijk maakt, of dat je bedoeling is of niet. De kortzichtigheid van jou en andere mensen die hier zo over denken, vind ik opvallend en vervelend tegelijk.En waar dit op slaat, dat mag god en klein pierke weten! Je hebt echt geen idee.
Misschien is tussen mijn redactie (zijnde de Vlaamse) en de jouwe (zijnde de Nederlandse) een verschil te vinden, maar toch moeten woorden op een juiste manier geschreven worden.
Succes verder met de verdediging van de Nederlandse taal onder Vlaamse redactie, meneer de irritante uitdager! Voel je je beter, nu er weer eens iemand iets naar je geschreven heeft?
Ad.
zat gewoon ff te trollen, voor de rest begrijp ik helemaal niet wat dit topic uberhaupt op pokerforum doet, maar goed
Als dit topic niet wordt gesloten dan ga ik vanavond keihard flammen over tarrat kaarten
Oorspronkelijk gepost door Yordi85
Als dit topic niet wordt gesloten dan ga ik vanavond keihard flammen over tarrat kaarten
Ik ben benieuwd, hoop dat ze je bannen
Oorspronkelijk gepost door Onzin84
voor de rest begrijp ik helemaal niet wat dit topic uberhaupt op pokerforum doet, maar goed
Dus marathons zijn goed, fitness ook, afvallen, dat is allemaal prima. Maar als iemand gaat verhuizen, nee dat moet niet kunnen hier!
Ik heb zelf helemaal niets met tarot en nog minder met intolerant puberaal gedrag.
Daarnaast een dubbel gevoel. Enerzijds verbaast het mij dat de moderators hier niet wat harder ingrijpen. aan de andere kant: hoe kan een moderator ingrijpen als hij/zij zelf zich net zo schuldig maakt aan onvolwassen grappenmakerij.
@kastanje: veel succes met de verhuizing!