Hai,
Ga vanaf september full time in Malta grinden, en nu wil ik iets gezonder gaan leven. Wil denk ik ook wat sport op gaan pakken maar vooral ook gewoon wat gezonder gaan eten. Niet echt met het plan om af te vallen, of de nieuwe hulk te worden, maar gewoon om wat gezonder te worden, wat fitter, meer focus, etc. en denk dat voeding daar een goede start bij is.
Nu vraag ik me af, want ik hoor nogal wat verschillende verhalen, wat nou echt gezond is. Heeft iemand iets van een voedingschema, of gewoon een lijst met tips voor recepten van dingen die 1. snel te maken zijn, 2. wat langer te bewaren zijn (de koude gerechten vooral), 3. lekker zijn, 4. gezond zijn.
Met MTTs grinden is het niet te doen om tijdens de sessie (wat 8-10uur is) te gaan koken, vandaar dat het makkelijk is als dingen ofwel max 5minuten duren om te maken, ofwel van te voren te maken zijn en gewoon nog goed vers en lekker smaken als je ze een aantal uur nuttigt. Heb op zich overdag wel wat tijd om te koken, maar het moet ook weer geen enorm tijdrovende bezigheid worden.
Maar ik zoek dus verder geen speciaal sport voedingschema ofzo, maar gewoon dingen die lekker&gezond zijn.