Als ze bevriend is met de praeses van de Lombrosiana (studentenvereniging criminologie in Gent) moet ze dringend betere vrienden zoeken...
Jezus, wat een **** is die kerel..
Oorspronkelijk gepost door kornerr
Voor diegenen die zich er nog niets bij kunnen voorstellen, kijk eens bij de thread 'hot or not poker edition' daar vind je wat foto's terug.
Dit is de enige die je hoeft te zien
(Links)
![]()
Wat hebben die eigenlijk vast?
Of is dat iets superstandaard dat gamers gebruiken?
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Wat hebben die eigenlijk vast?Of is dat iets superstandaard dat gamers gebruiken?
Ik denk de PlayStation Move controller, die bewegingen registreert en omzet naar bewegingen of acties in het spel.
Het ganse interview komt op het forum!
Leuk! Ik ben benieuwd naar de uitwerking
Mijn ervaring met heads up tegen vrouwen is eigenlijk gewoon giving head.
Misschien kun je dat vragen, would you like to give me head. (voor de internatianola community ofc.)
Is er iemand die ervaring heeft met heads-up tegen vrouwen?
♠_biggrin: Ja maar niet in poker ♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door IcMean
Iemand die ik ken is samen met die rechtse (haar zus)![]()
Solid brag!
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Oorspronkelijk gepost door IcMean
Iemand die ik ken is samen met die rechtse (haar zus)![]()
Solid brag!
+1
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Voor diegenen die zich er nog niets bij kunnen voorstellen, kijk eens bij de thread 'hot or not poker edition' daar vind je wat foto's terug.Dit is de enige die je hoeft te zien
(Links)
De foto's verraden dat ze bijlange zo sexy niet zijn irl.
Ze zien er alletwee uit als of ze al 20 seconden buikintrekkend hun adem ophouden en ieder ogenblik kunnen fainten.
Hun countouren hebben een major photoshop gehalte.
Maar goed, nobody's perfect
Dan zoek je die camille maar eens op op facebook! Daar ziet ze er 3x fuckin geiler uit. Ik bedoel, lief meisje.
Yeah, er zijn betere foto's te vinden dan deze, maargoed... ze mogen er allebei zeker wezen
LOL @photoshop skills bij die rechtse. Er zit gewoon een knik van 90° tussen haar onder- en bovenrug.
Is het erg btw dat ik nog nooit van deze twee gehoord had? Dit zijn gamers turned pokerspelers right?
Oorspronkelijk gepost door EmmaDauwe
Dan zoek je die camille maar eens op op facebook! Daar ziet ze er 3x fuckin geiler uit. Ik bedoel, lief meisje.
Btw op jim vroegen ze en heb je al veel verdiend
Antwoord: nee ik ben nu break even.
De facebook van die charlotte is echt lachen.
Post charlotte => 20 comments allemaal van mannen
Post charlotte=> 30 comments allemaal van mannen
etc