Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

hm2 setup

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
667 Weergaven
karatsj
PokerStrategist

hallo heb net een nieuwe pc gekocht en moest dus hm2 terug opnieuw instellen op mijn nieuwe pc. Maar bij select player kan ik mezelf niet terugvinden in het lijstje, de hud begint wel op pokerstars maar stopt na 1 of 2 handen en de andere spelers staan wel in het lijstje van select player.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
pmania
PokerStrategist

Je moet wel eerst minimaal 1 hand importeren, anders kun je jezelf natuurlijk nooit terug vinden. Soms wil de refresh knop nog wel eens helpen en clear filters. Check de geschiedenis onder import, wat er geimporteerd is zoals auto file en de rest.

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Probleem is dat ik van mezelf niet 1 hand kan importeren want hud werkt niet op mij en op andere spelers werkt hij soms en dan maar 2 handen max fzo, rare error begrijp niet hoe ik hem kan oplossen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou eerst controleren of de handgeschiedenis van de pokerrooms in het Engels wordt opgeslagen op de computer. Mocht dat allemaal kloppen zou ik een mailtje sturen naar hm2support@holdemmanager.com, want dan zou ik het niet zo gauw meer weten wat het probleem is. Dat mailtje moet dan wel in het Engels zijn, maar dan weet je wel zeker dat je door een deskundige op dit gebied je helpt.

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

Handgeschiedenis wordt in het nederlands opgslagen, hoe kan ik het in het engels laten opslagen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door karatsj
Handgeschiedenis wordt in het nederlands opgslagen, hoe kan ik het in het engels laten opslagen.

Verschilt een beetje per pokerroom hoe het moet, maar bij Pokerstars gaat het als volgt:
Je gaat eerst naar 'opties' en daarna 'directe handgeschiedenis weergeven' en kom je op een nieuw scherm. Dan zie je linksonder het knopje 'opties...' staan en dan verander je de taal van Nederlands naar Engels. Ook moet je er om denken dat het vinkje 'mijn handgeschiedenis opslaan' is aangevinkt.
Mocht je nog op andere pokerrooms spelen kun je het ook gewoon vragen en dan weet ik of iemand anders vast de oplossing :]

Beantwoorden
Citeren
karatsj Topicstarter
karatsj
PokerStrategist

ok gevonden bedankt voor de hulp sdk :), fingers crossed dat alles werkt nu :D

Beantwoorden
Citeren