he mensen,
hoe stel ik de stats in die op de tafel worden geprojecteerd?
en welke stats zijn handig?
groetjes
he mensen,
hoe stel ik de stats in die op de tafel worden geprojecteerd?
en welke stats zijn handig?
groetjes
Om stats toe te voegen of te verwijderen. Ga je naar Hud-options en dan ga je naar displayed stats. Daar kun jezelf helemaal uitleven hoe je je Hud wilt inrichten.
Handige stats vind ik: TOT VPIP, TOT PFR, TOT 3bet, TOT Fold to 3bet, TOT Steal. TOT Fold to steal, Flop CBet en FLOP Fold to CBet.
ben nu zo ver dat ik alles heb doorgelezen,
ik weet dat je met linkermuisknop de vakjes kan verplaatsen op de tafel want ze staan verkeerd, maar nu een paar vragen:
kan ik dit ook instellen dat het in een keer goed geprojecteerd word?
of moet ik het elke keer opnieuw verplaatsen.
ook staan er soms namen bij van spelers die al weg zijn, hoe kan ik die verwijderen?
gr jules
Oorspronkelijk gepost door holidayon
ik weet dat je met linkermuisknop de vakjes kan verplaatsen op de tafel want ze staan verkeerd, maar nu een paar vragen:kan ik dit ook instellen dat het in een keer goed geprojecteerd word?
of moet ik het elke keer opnieuw verplaatsen.ook staan er soms namen bij van spelers die al weg zijn, hoe kan ik die verwijderen?
gr jules
staat volgens mij ook al in de link dat kardago gepost heeft, maar voor de zekerheid zet ik het hier ook neer.
Ga naar Hud-options en daarna naar Seat-Preferences en dan kun je alle tafels zo instellen naar jouw keuze en zo dat het overeenkomt met de pokerclient die je gebruikt.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Oorspronkelijk gepost door holidayon
ik weet dat je met linkermuisknop de vakjes kan verplaatsen op de tafel want ze staan verkeerd, maar nu een paar vragen:kan ik dit ook instellen dat het in een keer goed geprojecteerd word?
of moet ik het elke keer opnieuw verplaatsen.ook staan er soms namen bij van spelers die al weg zijn, hoe kan ik die verwijderen?
gr jules
staat volgens mij ook al in de link dat kardago gepost heeft, maar voor de zekerheid zet ik het hier ook neer.
Ga naar Hud-options en daarna naar Seat-Preferences en dan kun je alle tafels zo instellen naar jouw keuze en zo dat het overeenkomt met de pokerclient die je gebruikt.
Hierbij moet je niet vergeten op je pokerclient dezelfde prefered seats in te nemen (als je dat nog niet gedaan hebt)