Ga naar het forum
Nieuw op dit forum ...

Meldingen
Alles wissen

Nieuw op dit forum en wil een pokersoftware gaan gebruiken.

21 Berichten
8 Gebruikers
1 Reacties
4,620 Weergaven
zeuhf
Legacy Member

Hallo,

Ik poker al een enkele tijd, denk ongeveer 2 jaar. Maar nooit echt serieus gepokerd.
Nu wil ik het wat serieuzer gaan aanpakken en daarmee wil ik beginnen met het gaan gebruiken van een pokersoftware, dit om mijn handen en speelwijze bij te houden en wanneer mogelijk ook van de tegenspelers.

Welke software kan ik hier het beste voor gebruiken?

Alle andere tips zijn ook welkom!

Groet!

Beantwoorden
Citeren
20 reacties
Jordyvde
Poker Player

Pokertracker of Holdemmanager, zelf gebruik ik pokertracker 4 om mijn handen op te slaan en te reviewen met mijn coach. Wat voor games en stakes speel je?

Succes..

Beantwoorden
Citeren
zeuhf Topicstarter
zeuhf
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Pokertracker of Holdemmanager, zelf gebruik ik pokertracker 4 om mijn handen op te slaan en te reviewen met mijn coach. Wat voor games en stakes speel je?

Succes..

Bedankt! Ga er naar kijken!
Speel voornamelijk nog SnG toernooien met een lage buy in (1 euro of lager). Maar wil me er ook meer in gaan verdiepen wat beter bij mij past, qua stack en buy in.
In iedergeval bedankt voor je reactie!

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

1. HEM of PT4, whatever floats your boat.
2. ICMIzer of HRC (als je SNG of MTT speelt) of het gratis simplenash.
3. Equilab om handen te analyseren vs een bepaalde range aan handen.
4. Calculator om wat shit uit te rekenen.
5. ICM trainer kan ook wel leuk zijn.
6. Als je wat geld in de maand over hebt kan je investeren in een trainingssite, maar als je echt de bottom limieten speelt, zou ik dat nog niet aanraden want de laagste betaal je rond de 10$ (wel insane quality maar is toch wel wat geld voor iemand met een heel kleine roll).

Beantwoorden
Citeren
zeuhf Topicstarter
zeuhf
Legacy Member

Bedankt voor je reactie! Is er ook een software bij waar je kan zien wat je tegenstanders doen (hoevaak callen voor de flop, etc. etc.) of bestaat iets zoals dat helemaal niet?

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door zeuhf
Bedankt voor je reactie! Is er ook een software bij waar je kan zien wat je tegenstanders doen (hoevaak callen voor de flop, etc. etc.) of bestaat iets zoals dat helemaal niet?

HEM of PT4 :)

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door samni
6. Als je wat geld in de maand over hebt kan je investeren in een trainingssite, maar als je echt de bottom limieten speelt, zou ik dat nog niet aanraden want de laagste betaal je rond de 10$ (wel insane quality maar is toch wel wat geld voor iemand met een heel kleine roll).

Over je laatste punt, HRC betaal je ook $19,75 voor per maand. Is dat ook niet beetje overdreven dan voor op limieten onder de $1?

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door samni

Over je laatste punt, HRC betaal je ook $19,75 voor per maand. Is dat ook niet beetje overdreven dan voor op limieten onder de $1?

Klopt, heel in het begin van je carriere zou ik idd opteren voor simplenash.

Beantwoorden
Citeren
zeuhf Topicstarter
zeuhf
Legacy Member

Bedankt voor jullie antwoorden!! Ga er mee aan de slag!
Mocht ik nog vragen hebben kom ik er op terug!

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Er is toch ook een gratis optie i.p.v PT of HEM? Is er van Jivaro niet een simpele gratis versie?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De basis versie van Jivaro is inderdaad gratis. Deze versie is natuurlijk minder uitgebreid dat de premium versie. Al heb ik er zelf nooit gebruik van gemaakt.

Beantwoorden
Citeren
Andy1806
Poker Player

Ik heb me er eerlijk nooit in verdiept, vroeger wel veel gespeeld, nu weer beetje begonnen.Maar zit er heel veel nut in het gebruiken van software?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Andy1806
Ik heb me er eerlijk nooit in verdiept, vroeger wel veel gespeeld, nu weer beetje begonnen.Maar zit er heel veel nut in het gebruiken van software?

Ik wil bijna zeggen dat ik niet meer zonder kan, al kan ik nog wel zonder hud... Maar studie software, no way..

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Studeren doe je inderdaad zelden met software. Dat doe je door te spelen en je spel te analyseren in de praktijk waarvoor software zeker handig kan zijn en video's en artikelen bekijken doe je de theorie wat een hele goede basis is natuurlijk.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Studeren doe je inderdaad zelden met software. Dat doe je door te spelen en je spel te analyseren in de praktijk waarvoor software zeker handig kan zijn en video's en artikelen bekijken doe je de theorie wat een hele goede basis is natuurlijk.

Zelden met software? Ik zou niet moeten denken aan studeren zonder software

Beantwoorden
Citeren
zeuhf Topicstarter
zeuhf
Legacy Member

En wat verstaan jullie eigenlijk onder studeren? Het verbeteren van je eigen spel?

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door zeuhf
En wat verstaan jullie eigenlijk onder studeren? Het verbeteren van je eigen spel?

Jep

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ik doorloop hand histories en bedenk voordat ik een hand afspeel wat ik het best zou vinden. Push-fold spots gebruik ik SimpleNash voor.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zelden met software? Ik zou niet moeten denken aan studeren zonder software

De theorie doe je vaak zonder software, maar je eigen spel analyseren met.

Beantwoorden
Citeren
bright019
Poker Player

De basis versie van Jivaro is inderdaad gratis. Deze versie is natuurlijk minder uitgebreid dat de premium versie. Al heb ik er zelf nooit gebruik van gemaakt.

Jivaro heeft toch helemaal geen gratis versie meer maar alleen een betaalde? Ik heb de premium een tijdje geprobeerd.
Op zich als hud vind ik Jivaro wel mooi en tijdens het spelen geeft het informatie genoeg en is lekker overzichtelijk. Nadeel is dat het gewoon te duur is ten opzichte van HM2 en PT4 want je kunt het programma niet kopen maar betaald voor een periode.
Bovendien heb je er alleen tijdens het spelen wat aan.

Nog een groot nadeel is dat het alleen maar werkt met de pokerstars software. Ze zeggen nu al een lange tijd dat er ook andere software zal worden ondersteunt maar dat komt niet verder.

Beantwoorden
Citeren