Ben benieuwd
PT4 > HEM2
Wat is vooral fijn vind is dat het veel sneller is dan HEM2. Daarnaast zijn de leaks die PT3 had eruit gefilterd, zoals;
Je kunt nu ook een alias maken
Je kunt stats per positie instellen
BB en SB worden niet meer samen gefilterd (voorheen; blinds)
HUD ziet er wat mooier uit
Er zit trouwens ook een leaktracker in verwerkt die wel handig kan zijn voor beginnende spelers.
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
I ♥ PT4
Me too! Er zitten nog wel behoorlijk wat bugs in (alhoewel ik nog geen grote tegengekomen ben) en er missen her en der nog wat puntjes op de i, maar zeker voor een early beta is het indrukwekkend. Vooral de snelheid vind ik heerlijk. HEM2 voelt opeens log aan.
En we kunnen met de HUD nu de achtergrond volledig transparant maken!!!
Iets waar ik me mateloos aan stoorde met PT3
Hehe...en...en...en....en....er is zoveel extra t.o.v. PT3. Als je PT4 opstart denk je eerst "WTF is dit voor basic crap!" (Althans, dat denken nieuwe gebruikers waarschijnlijk.) Helemaal niet zo'n gelikte lay-out als HEM2, maar dan begin je te klikken en wat gaat dat lekker.
Het is gewoon zo'n f*cking functioneel product. Het is nog maar de closed beta versie (waarvan ik dankbaar gebruik maak door hun forum te spammen met features die ik toegevoegd wil zien :P), maar ik heb HEM2 niet meer opgestart....en betwijfel of ik het ooit nog ga doen.
Oorspronkelijk gepost door Pstrats
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Ja ook al, dus ik heb geen idee waarom het niet wil.Ach ja, het is niet voor niets een closed beta...tijd om een post op het PT4 forum te openen denk ik :P.
Gedaan: https://www.pokertracker.com/forums/viewtopic.php?f=58&t=37498
Ben benieuwd, gebruikte vroeger PT2 en 3 en vond het veel fijner dan HEM om sessies in terug te kijken etc. Alleen jammer dat PT3 toch veel minder opties had en minder gebruiksvriendelijk.
Vanaf volgende week eens naar kijken, heb heel wat dingen te analyseren en HEM heeft niet de filters die ik wil en het is veel te langzaam in een 1M+ handen DB
Bij mij werkt PT4 nog steeds niet, dus ik ging PT4 opnieuw installeren, helaas is de Beta versie niet meer online
Bedoel je dat je de installer niet meer hebt? Als dat het geval is dan heb ik de installer nog wel op mijn computer staan. Voeg me dan maar even toe als vriend via dit forum dan upload ik het bestand naar mijn blogdomein en stuur jou de link waar je hem kunt downloaden.
Alleen de import snelheid vind ik nog aan de lage kant is veel lager als PT3 meer als 3x zo langzaam ofzo schat ik, ik haal niet meer als 100h/s wat eerst nog veel lager was maar ze zijn dat nog wel aan het tweaken las ik ook net.
2bet notes zijn erg handig, die heb ik (nog) niet eens met notecaddy premium. Alleen jammer dat je voor sit en go's en toernooien nog geen notes krijgt, ik heb geprobeerd die note defs van cash in toerrnooien te gebruiken maar dat werkt dus jammergenoeg niet. Zal misschien nog wel helemaal uitgeschakeld zijn.
Er is trouwens dit jaar nog geen update uitgekomen voor zowel PT4 als HM2, zou wel een grote update worden dan.
Oorspronkelijk gepost door pmania
Alleen de import snelheid vind ik nog aan de lage kant is veel lager als PT3 meer als 3x zo langzaam ofzo schat ik, ik haal niet meer als 100h/s wat eerst nog veel lager was maar ze zijn dat nog wel aan het tweaken las ik ook net.2bet notes zijn erg handig, die heb ik (nog) niet eens met notecaddy premium. Alleen jammer dat je voor sit en go's en toernooien nog geen notes krijgt, ik heb geprobeerd die note defs van cash in toerrnooien te gebruiken maar dat werkt dus jammergenoeg niet. Zal misschien nog wel helemaal uitgeschakeld zijn.
Er is trouwens dit jaar nog geen update uitgekomen voor zowel PT4 als HM2, zou wel een grote update worden dan.
Post dit op het pt4 forum
Ik vind het ook wel een goed idee en misschien staat het zelfs gepland.
In ieder geval is niet geschoten, altijd mis
Ja lol hetzelfde geld voor jouw vraag, ik zal zelf even kijken of het zinvol is om hierover nog wat te posten op het PT4 forum. Over de meeste dingetjes lopen toch al topics over, kan ook nog wel even wachten. Als het goed is zou er deze maand ook een publiekelijke beta aan komen.
Oorspronkelijk gepost door pmania
Ja lol hetzelfde geld voor jouw vraag, ik zal zelf even kijken of het zinvol is om hierover nog wat te posten op het PT4 forum. Over de meeste dingetjes lopen toch al topics over, kan ook nog wel even wachten. Als het goed is zou er deze maand ook een publiekelijke beta aan komen.
ik had mijn topic daar al aangemaakt ![]()
https://www.pokertracker.com/forums/viewtopic.php?f=59&t=37659&p=188379#p188379
Ik begin Pokertracker 4 steeds beter te vinden!! PT4 ziet zelfs de KO's (Bounty's) die je hebt gewonnen in een toernooi en zet die dan ook als profit in je grafiek erbij!!!
Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ik begin Pokertracker 4 steeds beter te vinden!!
+1
Agree. Het zit nog wel vol met kleine bugs, maar daar is het een beta voor. Ik blijf ze gewoon reporten.Tot nu toe zijn al mijn tickets (24 stuks) beantwoord en hebben ze iedere bug weten te reproduceren. Heb er dan ook alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, want bij PT3 hebben zo ook ieder gemeld probleem verholpen.
Waar ik nog steeds een grote glimlach van op mijn gezicht krijg is de snelheid. Ondanks de vele kleine bugs heb ik HEM2 niet meer opgestart sinds de installatie van PT4.
Weet iemand hier hoe je custom stats moet maken? Ik heb er naar gezocht maar kon het nergens vinden, ook niet in de FAQ. Ik zou graag W$SD when c/r flop zien.
Ben van plan om het ergens deze week op mijn laptop te installeren en alleen nog PT4 te gebruiken ipv HEM. Werkt supersnel en veel handigere/betere filters + HUD
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Weet iemand hier hoe je custom stats moet maken? Ik heb er naar gezocht maar kon het nergens vinden, ook niet in de FAQ. Ik zou graag W$SD when c/r flop zien.Ben van plan om het ergens deze week op mijn laptop te installeren en alleen nog PT4 te gebruiken ipv HEM. Werkt supersnel en veel handigere/betere filters + HUD
is dit gewoon om na de sessie te evalueren of wil je het in je hud integreren?