Ga naar het forum
belgië nederland

Meldingen
Alles wissen

belgië nederland

91 Berichten
37 Gebruikers
0 Reacties
7,690 Weergaven
Jevath
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door rogervieri
Zeker leuke pot! België verdient gewonnen imo

Mathijssen, de jong eruit, 100% confirmed

Ps. Sharon Stone in Total Recall is sooooo hot!!

jij hebt het op de total recall film die is uitgebracht in 1990. er is nu een andere total recall uit met jessica biel en colin farell! niet te verwarren dus!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Gratz voor België! De uitslag ziet er uit als een leuke pot voor de neutrale toeschouwer?

Helaas heb ik de wedstrijd vanaf hier niet kunnen zien.
Voor de NL'ers: Waar was V. Persie? Hoe speelde Narsingh?

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Was wel even slikken bij de 1-2 :)

Uiteindelijk was de toeschouwer de grote winnaar, wat toch altijd de bedoeling moet zijn bij dit soort leuke en niet veel betekenende oefenduels.

Wel blij dat België nog eens aan het langste eind trok :P

Beantwoorden
Citeren
rogervieri Topicstarter
rogervieri
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Gratz voor België! De uitslag ziet er uit als een leuke pot voor de neutrale toeschouwer?

Helaas heb ik de wedstrijd vanaf hier niet kunnen zien.
Voor de NL'ers: Waar was V. Persie? Hoe speelde Narsingh?

Belgie verdient gewonnen (zelfs zonder Kompany & Fellaini) en het was een erg leuke pot om te zien

V.Persie is niet ingevallen, Narsingh speelde OK, pikte z'n eerste interland goal mee :f_thumbsup:

Mathijssen en Nigel de Jong mogen hun spullen pakken....eigenlijk Heitinga ook...speelt ook super slecht altiijd!!

Van Gaal mag Ryan Donk weleens uitnodigen!!

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Belgie verdiend gewonnen, drama waren wij:( Gelukkig zitten we in de makkelijkste poule waardoor Van Gaal nog twee jaar heeft.

Belgie moet die poule toch sowieso wel bij de eerste twee eindigen? Is ook niet heeeel zwaar

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Belgie was ook niet zo goed, vandaar dat Wilmots er nog wel redelijk wat kritiek op had (vooral in de verdediging bij Belgie zag het er zwakjes uit).

As usual, dit komt niet als een verassing voor me :P ondanks dat Belgie de beste, en nog een belangrijke speler miste (wat je kon terugzien in de verdediging imo)

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Krulle37

Oorspronkelijk gepost door samni
Bende egotrippertjes bij elkaar die Rode Duivels...

wat een bullshit samni

+1

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Waar is da feestje? Hier is da feestje!! :D

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Belgie verdiend gewonnen, drama waren wij:( Gelukkig zitten we in de makkelijkste poule waardoor Van Gaal nog twee jaar heeft.

Belgie moet die poule toch sowieso wel bij de eerste twee eindigen? Is ook niet heeeel zwaar

Kroatie heeft echt wel heel sterke lichting, vergeet niet dat zij gedeeld eerste werden op het EK in een groep met latere finalisten Spanje & Italië en enkel een slechter doelsaldo hen uit de kwartfinale hield.

Imo moeten we deze poule wel gewoon winnen maar Kroatië gaat sowieso een taaie klant worden en Servië daar zijn we ook nog niet zomaar vanaf. We hebben vrij recent 2 keer bij Servië in de poule gezeten en dat was gewoon kansloos... zelfde met Bosnië overigens. Die balkan landen liggen ons duidelijk niet (hoewel, de rest ook niet hoor).

Het is typisch, gisteren was een wedstrijd zonder inzet doch wel een belangrijke... dan lukt het wel. Als dit echt een match met inzet gaat het sowieso mis. Kijk naar die goal van Lukaku bv, ik weet niet hoe hij er van 3 meter voor de goal nog in slaagt van die bal in het dak van de goal te jagen, swoit hij zat binnen dus w/e maar als dat een wedstrijd is voor de WK campagne dan gaat die bal wel gewoon over. Zoveel geluk hebben we dan :P

Beantwoorden
Citeren

En het leuke is vooral dat die Belgische ploeg binnen twee jaar nog een heel ander niveau kan halen.

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Mstlc

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

Kroatie heeft echt wel heel sterke lichting, vergeet niet dat zij gedeeld eerste werden op het EK in een groep met latere finalisten Spanje & Italië en enkel een slechter doelsaldo hen uit de kwartfinale hield.

Imo moeten we deze poule wel gewoon winnen maar Kroatië gaat sowieso een taaie klant worden en Servië daar zijn we ook nog niet zomaar vanaf. We hebben vrij recent 2 keer bij Servië in de poule gezeten en dat was gewoon kansloos... zelfde met Bosnië overigens. Die balkan landen liggen ons duidelijk niet (hoewel, de rest ook niet hoor).

Het is typisch, gisteren was een wedstrijd zonder inzet doch wel een belangrijke... dan lukt het wel. Als dit echt een match met inzet gaat het sowieso mis. Kijk naar die goal van Lukaku bv, ik weet niet hoe hij er van 3 meter voor de goal nog in slaagt van die bal in het dak van de goal te jagen, swoit hij zat binnen dus w/e maar als dat een wedstrijd is voor de WK campagne dan gaat die bal wel gewoon over. Zoveel geluk hebben we dan :P

idd lol

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Dat is zeker! Als je ziet hoe al die spelers doorgroeien bij hun clubs...dan kunnen ze nog veel progressie boeken.

Hazard zal zeker nog beter worden (slimmer in het spel denk ik vooral)
Chadli gaat waarschijnlijk ook naar een topclub
Witsel naar Real en dat is niet om op de bank te zitten
Dembélé ook in belangstelling van Real (misschien wel om op de bank te zitten :) )
Lukaku maakt een nieuwe start
De Bruyne is gewoon super en wordt nog beter bij Bremen

...en ik kan nog wel even doorgaan!! Wat een generatie!

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

^ zei ik ook al, dat ik in principe 1:1 bets wil aannemen dat belgie verder gaat komen dan NL op t WK.

zie t nog wel top8 halen op een WK (Brazilie is supersterk, Argentinie komt er ook weer aan, Spanje haalt nog wel een tourney met deze selectie +inbreng van talenten en Duitsland is nogsteeds aan t groeien. Italie wordt oud, dus verwacht dat Belgie ongeveer op niveau Italie/Frankrijk zit

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Lukaku schoot de bal met opzet zo hoog, hij had dat gezien van de Nederlanders (1e goal oid) en wou tonen dat hij dat ook kan ;).

Goeie generatie hebben we wel idd, maar samenspelen is altijd het moeilijkste als iedereen elders speelt.

Denk dat daardoor ook landen als Spanje altijd goed samenspelen..

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Vind ook wel dat de ego's bij België best wel meevallen. Natuurlijk heb je spelers die een bepaald air over zich hebben, maar het is niet dat wij spelers als Robben oid hebben die alles alleen doen en niet eens de beste zijn.

Hazard is dan mss de speler die daar dicht bij komt. ;)

Ik heb gisteren zeker 3 fases gezien waarbij afleggen ipv zelf schieten bjina altijd een goal had opgeleverd..

Maar ik bedoelde het natuurlijk ook niet letterlijk.

Btw, nono aan Belgische supporters die begonnen te fluiten bij Nederlands volkslied...

Verder, wat Rogier zegt.. Dit is het beste België in jaren maar wss ook het slechtste Nederland in jaren, dus was op zich wel obv dat we wonnen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

dit belgie is sterker dan dat van dewilde/vanderelst/scifo/wilmots/mpenza :P dus wss beste belgie van 30 jaar ?

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Rogier
dit belgie is sterker dan dat van dewilde/vanderelst/scifo/wilmots/mpenza :P dus wss beste belgie van 30 jaar ?

Zouden we in 86 niet beter geweest zijn? Imean, in verhouding tot de andere ploegen enzo.

En Wilmots blijft wel een baas :P

Beantwoorden
Citeren
Nagger82
Oldschool Grinder

Met Mpenza zijn we nooit goed geweest, integendeel, was inluiding van zwarte periode. Gisteren wel genoten.

Grts Nagger

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

^ zei ik ook al, dat ik in principe 1:1 bets wil aannemen dat belgie verder gaat komen dan NL op t WK.

zie t nog wel top8 halen op een WK (Brazilie is supersterk, Argentinie komt er ook weer aan, Spanje haalt nog wel een tourney met deze selectie +inbreng van talenten en Duitsland is nogsteeds aan t groeien. Italie wordt oud, dus verwacht dat Belgie ongeveer op niveau Italie/Frankrijk zit

Als België met zen sterkste selectie speelt is dat allemaal geen probleem.
In dat opzicht heb ik wel meer vertrouwen in Wilmots dan in Leekens maar toch... landen met sterke wingers gaan ons echt pijn doen en dan zit je daar met een Rakitic bij Kroatië en Krasic bij Servië. Gelukkig kan Vertonghen naar links geschoven worden want anders hadden we ook daar een dik probleem.

Hopelijk blijven we ook een beetje gespaard van blessures. Ik denk dat we de laatste 4 jaar al 1 keer met ons allerbeste middenveld hebben kunnen spelen: Standard boys Fellaini, Defour & Witsel... voor de rest was er altijd wel minstens 1 van de 3 geblesseerd.

Swoit, eens België op het WK geraakt kan er vanalles, ze zijn op dat moment toch al nationale helden na zoveel gemiste eindrondes, dat zal vermoedelijk wel een bevrijdend effect hebben ook.

Oorspronkelijk gepost door Nagger82

Met Mpenza zijn we nooit goed geweest, integendeel, was inluiding van zwarte periode. Gisteren wel genoten.

Grts Nagger

Klopt niet helemaal... zeker Emile Mpenza was aanvankelijk best wel goed. Op het moment dat het bergaf begon te gaan waren de Mpenza's er al niet meer bij eigenlijk. Het allemaal veel minder geworden toen Wilmots en Verheyen gestopt zijn. Niet de allerbeste voetballers, zeker die 2de niet, maar wel mannen die 90' vochten voor elken bal waar ze bij dachten te kunnen. Een mentaliteit die een aantal spelers missen atm.

De laatste wedstrijd die we op een WK eindronde speelden was tegen Brazilië:

. Daar deden we het niet eens zo slecht (zwaar bestolen ook met die goal van Wilmots). Maar als je naar dat team kijkt lig ik bijna dubbel... den helft van die mannen is nooit België uitgeraakt :P

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Zonder twijfel. We hebben nu meer voetballende kwaliteit dan ooit. Bijna elke positie wordt bezet door een topspeler.

Beantwoorden
Citeren