De wedstrijd gaat zometeen beginnen.
Post hier al je commentaar op de wedstrijd!
0-1 na 8 minuten!
Van Persie wordt goed aangespeeld door Sneijder en tikt de bal langs de Hongaarse doelman!
Ik heb echt 10 sec naar jou zin gekeken voor ik begreep wat je met een tavel bedoelde
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
Ik heb echt 10 sec naar jou zin gekeken voor ik begreep wat je met een tavel bedoelde
dat die nieuwe moderator dat niet even herstelt he?
mod edit: Zeg, ik ben geen taalfoutenhersteller, hè?
Maar vooruit, omdat jij het bent.
het is echt een laten-we-affelay-en-elia-stukschoppen-voor-de-volgende-keer wedstrijd
die lui willen gewoon een punt in de comeback ^^
Oorspronkelijk gepost door Willem103
Yes. Unibet op Handicap van +1 voor Hongarije met 1,46 odds voor Nederland.
Uh oh. Nederland wint best vaak met 2-1, 1-0, 3-2 hoor. Wordt wel zweten als het straks 2-0 staat en Nederland neemt gas terug (deden ze vrijdag ook, toen kregen ze ook 2-3 afstandschoten). Poeier van zoutzak en daar gaat je geld.
Ik schreeuw ze vanavond vanuit het stadion naar de overwinning, dus dat komt wel goed
Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
Oorspronkelijk gepost door Willem103
Yes. Unibet op Handicap van +1 voor Hongarije met 1,46 odds voor Nederland.Uh oh. Nederland wint best vaak met 2-1, 1-0, 3-2 hoor. Wordt wel zweten als het straks 2-0 staat en Nederland neemt gas terug (deden ze vrijdag ook, toen kregen ze ook 2-3 afstandschoten). Poeier van zoutzak en daar gaat je geld.
Ik maak me geen zorgen. Bij rust 3-0 voor
We zullen het vanavond wel zien. Ik wed maar voor een paar tientjes hoor en het maakt de wedstrijden leuker om naar te kijken.
Ik heb
-1 1.45
-2 2.25
-3 4.2 (klein bedrag maar toch 4.2..)
Ik ga ook maar is even klein betten op handicap spain -1 op een draw sinds ze uit spelen